Ja want behalve grote krullen en lang blond haar is er eeeecht geen alternatief te bedenkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zijn er ook niet, een zwarte Piet met lang blond haar, ziet er toch niet uit?
Vooral het zinloos zeuren is een oude traditie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeuren is inderdaad typisch Nederlands.
Die gaan ook de oven inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pepernoot want dat is racistisch.
Suriname? Wtf, waar zijn die opeens bij het verhaal gekomen, heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar WIE zijn de VN en Suriname om te bepalen wat hier gebeurd? Flikker lekker op en Nederland is zo labiel om ja en amen te knikken
Hij bedoelde surinameRSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Suriname? Wtf, waar zijn die opeens bij het verhaal gekomen, heb ik wat gemist?
Moslims worden hier beschermd en mogen hier wel racistische taal uitslaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ga 's ff lekker ergens anders trollen joh
Genoteerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland moet gewoon stoppen met goedkeuren van racistische feesten.
Dikke onzin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Moslims worden hier beschermd en mogen hier wel racistische taal uitslaan.
Inderdaad, nu zit ik met een dilemma, een man die toch goed ingeburgerd is maar zwarte pieten wil verbieden......... Ik kies dan toch voor de sinterklaas-cultuur omdat daar kinderen vrolijk van worden. Opbokken dus met zo'n figuur.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vooral het zinloos zeuren is een oude traditie.
Nee, want ik zag het net gebeuren.quote:
Dus dat is het laatste wat er nog te halen valt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland moet gewoon stoppen met goedkeuren van racistische feesten.
Dan moet je in Feedback gaan klagen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee, want ik zag het net gebeuren.
Een soort van abrassieve kabouters die in grotten leven toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is een gek beest uit mythes (soort Zwarte Piet). Google het maar.
Ik snap jouw reactie niet. Wat bedoel je met negers opnemen in het verhaal? En waarom zouden ze dan niet hoeven te werken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik stel voor negers op te nemen in het verhaal?
maar dan hoeven ze niet te werken, want dat is racistisch.
Nee, want ik ben niet zo'n zielige zeikerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je in Feedback gaan klagen.
Blijkbaar is het rascistisch als negers voor een witte man moeten werken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie niet. Wat bedoel je met negers opnemen in het verhaal? En waarom zouden ze dan niet hoeven te werken?
Net voor Sinterklaas. Maar vrijwillig, omdat het leuk is, mag het wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie niet. Wat bedoel je met negers opnemen in het verhaal? En waarom zouden ze dan niet hoeven te werken?
GEEF DAN ANTWOORD OP MIJN REACTIE!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef De_Ilias het volgende:
Grappig hoe sommige Nederlanders zich gelijk gekrenkt voelen en overstappen naar de "Islam" onderwerp, Hallo sjonnie het gaat hier om racisme en zwarte piet en geen Islam, daar heb je andere 1000x topics voor open.
Ah. Maar volgens mij zijn de anti-Pieten van 'alle' rassen en etniciteiten. Ik heb zowel Antillianen, Surinamers, Nederlanders, en een Turk gezien tijdens het debat.quote:
Het gaat om mensenrechten, Ali.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef De_Ilias het volgende:
Grappig hoe sommige Nederlanders zich gelijk gekrenkt voelen en overstappen naar de "Islam" onderwerp, Hallo sjonnie het gaat hier om racisme en zwarte piet en geen Islam, daar heb je andere 1000x topics voor open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |