Ja geluid wel, al vond ik het tegenvallen toen ik er was. Maar goed HMH is veel kleiner en 99% van de gevallen dus toffer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb Toto in allebei gezien, Ziggodome was het geluid zeer goed hoor.
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis is meer van deze
[ afbeelding ]
Ik als billenman ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
Hee muis, jij als erkend boomknuffelaar kan deze foto vast wel waarderen
[ afbeelding ]
We waren bomen aan het vergelijken toch?quote:
Die van jou heeft wel een aardige stamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We waren bomen aan het vergelijken toch?
Dat knuffelt zo fijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die van jou heeft wel een aardige stam
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die van jou heeft wel een aardige stam
Ik ben niet zo braaf en lief als men altijd denkt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
Muis heeft stiekem best een dirty mind
Ik hou er van
Wel lief hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo braaf en lief als men altijd denkt.
Dat hadden we al doorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet zo braaf en lief als men altijd denkt.
Slijmbalquote:
Topidee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet je Head&Shoulders 2in1 eens proberen.
En dan heb ik niet eens pics gemaakt van mijn voetenquote:
Ik heb wijn!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben moe, maar laat gegeten dus maag zit nog vol. En ik kan niet met volle maag slapen. Daarnaast 1,5 uur geleden nog als een bezetene de halve huisraad staan af te wassen.
En ik moet mijn bed nog opmaken. En ik ben stiekem nog best hyper. En ik faal gewoon. En ik wil wijn.
Nee, nee eigenlijk heeft Rickario gelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ja Cee, de TT is weer eens ouderwets briljant!
Ok, of niet.quote:
Kom de wijn maar halen dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook wijn en een opgemaakt bed.
Dan kun je een afwas in een keer doen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb drank op, dan hou ik het minstens 4 keer zo lang vol!
En dan linksaf!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis stapt in trein richting westen
Tot zo!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis stapt in trein richting westen
Wat moet ik met een koekenpan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb een koekenpan, fruitschaal, fleecedeken en een beker melk!
Zo klinkt het net als een real-life versie van Cluedoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
Slaapsequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen!
Dag allemaal, tot de volgende keer.
Wat moet een fleecedeken nu in de keuken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
Daag slaap lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dan kun je een afwas in een keer doen?
Brandveiligheidquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wat moet een fleecedeken nu in de keuken?
Trusten Wolfje!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen!
Oh ik dacht ik noem gewoon wat random spul op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat moet ik met een koekenpan?
Het enige vuur dat je daarmee kunt bussen is een liefdesvuur.quote:
Godverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan nog steeds zeggen: "man, ik wou dat het af was...."
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige vuur dat je daarmee kunt bussen is een liefdesvuur.
Ik denk dat je die alleen maar aanwakkert met een dekenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige vuur dat je daarmee kunt bussen is een liefdesvuur.
Ik weet niet of jij ooit een vrouw op de bank heb zien zitten onder haar fleecedekentje...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat je die alleen maar aanwakkert met een deken
Sexyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit een vrouw op de bank heb zien zitten onder haar fleecedekentje...
Of erger, een Snuggiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit een vrouw op de bank heb zien zitten onder haar fleecedekentje...
Ik zal pics van mijn moeder maken de volgende keer als ze er onder kruipt.quote:
Het hangt gewoon helemaal er vanaf wie en hoe een persoon onder die deken ligtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal pics van mijn moeder maken de volgende keer als ze er onder kruipt.
En wanneer je weet wat er onder de deken ligtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het hangt gewoon helemaal er vanaf wie en hoe een persoon onder die deken ligt
Net zoals vrouwen er fantastisch uit kunnen ziet in kleding waar ze zichzelf verschrikkelijk lelijk in vinden (Yoga pants)
Kon niet uitblijven natuurlijk, vooral aangezien Henk in 't nieuws was vandaag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:50 schreef DeLuna het volgende:
Heheheh Ekdom deed net Westbroek na bij RTL Late Night
Kost ongeveer 35 euro per maand en dan mag je 7 dagen per week naar de sportschoolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik dat lijf ergens kopen?
cockringen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm ze vraagt zich ook af waar die twee ringen voor zijn
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn bed opmaken en dan slapen
Truste Muis!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn bed opmaken en dan slapen
Truste SC!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Ik ga er ook vandoor allemaalm'n bier is op
trusten
Zeker over John Mayer?quote:
Dan zit ik 'gelukkig' in een vergadering.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je het gemist hebt moet je morgen rond 10.08 inschakelen, hoor je het weer.
Nogal ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuke avond gemist hier zo te zien
Ik keek voetbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |