3 dagen lang!quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stuur je ons nog een kaartje? of wat foto's hoe het er daar aan toe gaat
Gaat alleen om vehicles en durex heeft zich voor de vakantie ook al misdragenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is eigenlijk best komisch dat ik per dag wel 2 3 keer een waarschuwing voor bad sport krijg + gister een vliegtuig opblies met 5 man aan boord maar nog altijd geen bad sport ben..en die durex komt terug van vakantie en binnen 2 3 uur zit hij in bad sport![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is eigenlijk best komisch dat ik per dag wel 2 3 keer een waarschuwing voor bad sport krijg + gister een vliegtuig opblies met 5 man aan boord maar nog altijd geen bad sport ben..en die durex komt terug van vakantie en binnen 2 3 uur zit hij in bad sport![]()
![]()
mehquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat alleen om vehicles en durex heeft zich voor de vakantie ook al misdragen
Ja lach maar! Zo dacht ik dus ook. Totdat ik na een lange tijd niks fout gedaan te hebben 1 keer perongeluk een auto opblies. BAM bad sport.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
![]()
Yep toen ik bad sport werd had ik echt een paaar minuten voordat ik het hoedje kreeg nog $1000 gekregen voor mijn goede gedrag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja lach maar! Zo dacht ik dus ook. Totdat ik na een lange tijd niks fout gedaan te hebben 1 keer perongeluk een auto opblies. BAM bad sport.
ROFL!! Black pete and Saint Nicolas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:06 schreef thethoryd het volgende:
Net in een world met allemaal eckte goonsZe begrepen het niet toen ik ze vroeg of ze "Black Piet" racistisch vinden
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik werk tot 16:00 daarna race ik a la GTA naar huis.
Dat ding werk niet bij mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
kheb gewoon zo'n ding nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |