Ah, PVV-achtige Henk en Ingrid-taferelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is blijkbaar wel een demonstratie voor het behoud van zwarte piet komend weekend, misschien is dat iets voor jou.
Zijn vast wel Moslims te vinden die zich ergeren aan Kerst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn niet racistisch en in strijd met de grondwet.
JIJ vindt het racistisch. Als je wilt weten of dat echt in strijd is met de grondwet, gooi het gerust voor de hoogste rechter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zouden ze deze keer ook weer met nsbvlaggetjes gaan zwaaien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, PVV-achtige Henk en Ingrid-taferelen.
De vorige was ook al zo leuk.
Dan nog is het niet in strijd met de grondwet noch racistisch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Zijn vast wel Moslims te vinden die zich ergeren aan Kerst.
Je weet dat je nu zelf ook redelijk aan het generaliseren bent?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zouden ze deze keer ook weer met nsbvlaggetjes gaan zwaaien?
De VN vindt dat blijkbaar ook, of vindt het in ieder geval belangrijk genoeg om te onderzoeken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
JIJ vindt het racistisch. Als je wilt weten of dat echt in strijd is met de grondwet, gooi het gerust voor de hoogste rechter.
Ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je weet dat je nu zelf ook redelijk aan het generaliseren bent?
Ik denk niet dat een gedwongen afschaffing de juiste oplossing is, dus ik zie het nut er niet van in.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
JIJ vindt het racistisch. Als je wilt weten of dat echt in strijd is met de grondwet, gooi het gerust voor de hoogste rechter.
Ik zou er aan mee doen als het dichterbij was, alleen is Den Haag een retourritje van over de 500KM voor mij, dat is best wel veel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is blijkbaar wel een demonstratie voor het behoud van zwarte piet komend weekend, misschien is dat iets voor jou.
Je moet wat over hebben voor je idealen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou er aan mee doen als het dichterbij was, alleen is Den Haag een retourritje van over de 500KM voor mij, dat is best wel veel.
De VN vindt nog niks, ze zijn het aan het onderzoeken. Er is alleen één onderzoekster die graag haar eigen mening naar voren brengt, zonder onderzoek gedaan te hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
De VN vindt dat blijkbaar ook, of vindt het in ieder geval belangrijk genoeg om te onderzoeken.
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet wat een blackface is?
Dat vind de meerderheid ook van Zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je het even snel opgezocht?quote:
Wie heeft het over afschaffing? Alleen dan weet je zeker of het echt 'racistisch' en in strijd met de grondwet is of niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gedwongen afschaffing de juiste oplossing is, dus ik zie het nut er niet van in.
Te gemakkelijk, iemand die het niet met jou ééns is, is een simpele ziel. Je diskwalificeert jezelf hier volledig Guus, had je slimmer verwacht maar blijkbaar ben je gewoon een zelfingenomen ventje met een bekrompen denkveldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, PVV-achtige Henk en Ingrid-taferelen.
De vorige was ook al zo leuk.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moet zeggen dat jij een aardig betoog hebt geleverd (een oplossing voor waar jij me laatst in Feedback op wees).
Verder ga ik geen al te uitgebreid verhaal neerkalken want ik ben er wel klaar mee maar ik ben van mening dat mensen overal problemen willen zien. Ik vind dit een beetje een geval, ben normaal helemaal niet van de tekenfilmpjes maar Southpark vind ik zo nu en dan erg goed bepaalde maatschappelijke vraagstukken op de hak nemen, zoals in die aflevering The Flag. De ene brult racisme, de ander vindt het normaal. En terwijl kinderen uiteindelijk helemaal geen verschil in huiskleur zagen. Zo is het ook bij Sinterklaas, pieten zijn gewoon hulpjes van de oude strenge doch rechtvaardige man. Kinderen zien geen blanke die een stel negers onderdrukt dat maken mensen er zelf van.
Sorry hoor, maar op dit soort demonstraties komen over het algemeen alleen maar domme tokkies af.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Te gemakkelijk, iemand die het niet met jou ééns is, is een simpele ziel. Je diskwalificeert jezelf hier volledig Guus, had je slimmer verwacht maar blijkbaar ben je gewoon een zelfingenomen ventje met een bekrompen denkveld
Triest hè.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef BoefB2 het volgende:
Die Nederlanders die gaan demonstreren voor behoud van zwarte piet.________!
Demonstratie voor behoud van Zwarte Piet
Dit land gaat naar de kanker
Want alleen domme tokkies hebben principes?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar op dit soort demonstraties komen over het algemeen alleen maar domme tokkies af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |