Die wil natuurlijk gewoon bondscoach worden. Maar dat gaat hij niet zeggen, is voor zowel hemzelf als de andere partijen niet handig. Misschien alleen voor de KNVB, die kunnen dan wat minder bieden in de onderhandelingen.quote:
Zeker, alleen dit seizoen heb ik helaas het idee dat Koeman gauw tevreden is als hij 4e of 5e wordt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef Elan het volgende:
Koeman lekker houden dan prima trainert.
Koeman is de enige die het hele seizoen al roept dat het kampioenschap het doel moet zijn, hij heeft vooraf juist de lat omhoog gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeker, alleen dit seizoen heb ik helaas het idee dat Koeman gauw tevreden is als hij 4e of 5e wordt.
Dan heeft hij z'n doelstelling bereikt en kan hij met een goed gevoel vertrekken.
Ik zal je zeggen, dat zou verschrikkelijk zonde zijn met dit elftal.
Ehm, de media heeft die doelstelling gegeven, niet Koeman. Hij past wel op hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Koeman is de enige die het hele seizoen al roept dat het kampioenschap het doel moet zijn, hij heeft vooraf juist de lat omhoog gedaan
Iemand hier iets meer over gehoord? Ik was ook in de veronderstelling dat hij gewoon bij ons getekend had na 1 jaar gehuurd te zijn, raar verhaal ditquote:Feyenoord huurt Immers; ADO Den Haag moet betalen
Feyenoord blijkt Lex Immers (27) te huren van ADO Den Haag. Tegenover Voetbal International noemen zijn voormalige makelaars de betalingsconstructie die de Rotterdammers hebben afgesproken met de Hagenezen 'discutabel en vaag'.
Immers, van wie werd gedacht dat hij medio 2012 een contract voor vier jaar tekende in De Kuip, blijkt echter nog altijd te zijn gehuurd van ADO. Dit roept kritische vragen op van de KNVB: "Waarom is hij niet gewoon getransfereerd naar Feyenoord?"
De arbitragecommissie heeft vastgesteld dat de oude makelaars van Immers (Fair Deal Sportsmanagement, red.) door deze constructie nog recht hebben op geld. Hoewel ze niet waren betrokken bij de overgang van Immers naar Feyenoord, sloten ze wel het arbeidscontract voor hem af bij ADO. Dat blijkt nu nog steeds geldig te zijn.
ADO moet over de periode tussen 2012 en 2014 vijf procent commissie betalen aan de oud-managers van Immers. Omdat de aanvallende middenvelder in Den Haag twee ton per jaar opstreek, komt dit neer op twintigduizend euro. (VoetbalCentraal)
Ik denk dat ze hem dan voor twee jaar hebben gehuurd om de kosten wat te spreiden. Hij is dan wel nog gewoon werknemer van ADO, die als het ware gedetacheerd is bij Feyenoord.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Iemand hier iets meer over gehoord? Ik was ook in de veronderstelling dat hij gewoon bij ons getekend had na 1 jaar gehuurd te zijn, raar verhaal dit
Wel met een ADO salaris dan nog, want huur?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem dan voor twee jaar hebben gehuurd om de kosten wat te spreiden. Hij is dan wel nog gewoon werknemer van ADO, die als het ware gedetacheerd is bij Feyenoord.
Dat ligt eraan, het kan zijn dat hij bvb 300.000 van ADO betaald krijgt en dat wij dit vergoeden aan ADO (eventueel met nog een kleine huursom, bijvoorbeeld 100.000 euro per jaar), waarschijnlijk krijgt Immers daarnaast van ons ook nog wel wat extra's (misschien ook nog een ton). En dan automatische overname na twee jaar voor 700.000 euro (wat dan samen met die eerdere 2 keer een ton 900.000 maakt).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel met een ADO salaris dan nog, want huur?
Je had het er een jaar geleden ook al over. Toen kwam het AD er mee. Die zaten er niet naast.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Iemand hier iets meer over gehoord? Ik was ook in de veronderstelling dat hij gewoon bij ons getekend had na 1 jaar gehuurd te zijn, raar verhaal dit
Jij hebt het begin van dit seizoen gemist? Koeman wil en eist meer van zijn selectie. En terecht. Dat Feyenoord als club zegt een doelstelling van top 4 te willen halen, betekent niet dat Koeman als persoon daar ook wat in ziet. Weet zeker dat hij meer verlangd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ehm, de media heeft die doelstelling gegeven, niet Koeman. Hij past wel op hoor.
Feyenoord heeft als doelstelling de 4e plek behalen.
Ik sta er wel positief tegenover. Voor transfers in de winterstop wordt over het algemeen meer betaald. En als we een basisspeler kunnen missen dan is het Bruno of Stefan wel. Kongolo staat te trappelen om een stapje omhoog te doen.quote:‘Fellaini-geld komt in januari mogelijk alsnog terecht bij Feyenoord’
Everton zal zich volgens De Telegraaf in januari weer melden bij Feyenoord. De Premier League-club waagde in de zomerperiode al een poging om Bruno Martins Indi over te nemen van de Rotterdammers, maar doordat Marouane Fellaini pas rijkelijk laat werd overgedaan aan Manchester United zat een transfer er niet meer in. Everton blijft echter gecharmeerd van de verdediger, zo schrijft de ochtendkrant donderdag.
De 21-jarige Martins Indi is bezig aan zijn vierde seizoen in de achterhoede bij Feyenoord. Hij staat op 85 competitieduels voor de club en kwam inmiddels ook 12 keer uit voor het Nederlands elftal. Zijn status als international heeft hem een prijskaartje van circa tien miljoen euro opgeleverd, lijkt het. Mocht Everton hem serieus willen hebben, dan moet het Feyenoord de hoofdprijs betalen.
Aan geld is geen gebrek op Goodison Park. The Toffees ontvingen zo’n 32 miljoen euro voor Fellaini’s vertrek naar Manchester United en zitten dus ruim bij kas. Voor Martins Indi is vooral van belang dat hij aan spelen toekomt, mocht hij in januari van club veranderen. De stopper wil graag mee naar het WK 2014 en daar ook daadwerkelijk aan de beurt komen in het team van Louis van Gaal.
Ik denk wel dat Feyenoord er wel 10 mills uit kan halen. Een jonge, sterke verdediger met internationaal ervaring die ook nog kan scoren. En bovendien als ze te laag bieden, dan blijft hij gewoon. Dan heeft hij tenminste zekerheid om te spelen met oog voor het wk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:13 schreef Happel het volgende:
Gewoon doen. Het geld kunnen we beter gebruiken op dit moment. Verwacht alleen niet dat we de jackpot zullen krijgen. Miljoen of 5/6 als het al niet minder is.
En we hebben Mathijsen en Nelom nog die het prima kunnen opvangen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik sta er wel positief tegenover. Voor transfers in de winterstop wordt over het algemeen meer betaald. En als we een basisspeler kunnen missen dan is het Bruno of Stefan wel. Kongolo staat te trappelen om een stapje omhoog te doen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:20 schreef Muto het volgende:
http://www.foxsports.nl/player/fey/noautoplay/160678/400
Godver man.
En Kongolo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
En we hebben Mathijsen en Nelom nog die het prima kunnen opvangen.
Godverdomme dat dansjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:20 schreef Muto het volgende:
http://www.foxsports.nl/player/fey/noautoplay/160678/400
Godver man.
Ja, hij redt het ook in oranje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou onze grote stoere neger het redden daar bij Everton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |