SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Nee, had wel gekund, ik doe die opdracht ook regelmatig, pendeldienst tussen Almere Station Muziekwijk en Bleiswijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was het ja, kwam uit de richting van Utrecht en ging richting Hilversum noord/Amsterdam
Ging kijken of jij het toevallig was, maar dat was niet zo.
Oke, goed om te weten, je weet waar je tegenwoordig naar moet zwaaien he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, had wel gekund, ik doe die opdracht ook regelmatig, pendeldienst tussen Almere Station Muziekwijk en Bleiswijk.
weerwolven?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog minstens 2 mensen voor Weerwolven op de spelletjesmeet
Jazekerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Basxt het volgende:
[..]
weerwolven?
bedoel je weerwolven van wakkerdam?
Je vergeet dat Tijn nooit komt, dus 3.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog minstens 2 mensen voor Weerwolven op de spelletjesmeet
quote:
Euhm, een of andere Volvo toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, goed om te weten, je weet waar je tegenwoordig naar moet zwaaien he?
Daarom zei ik ook 'minstens'. Wilde eerst gewoon 2 zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vergeet dat Tijn nooit komt, dus 3.
Maar genoeg andere leuke spelletjes om te doen
It sure isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
dat spel is heilig leuk.
![]()
maar zie mezelf dat nou niet doen in een groep van fokkers
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, een of andere Volvo toch?
Ben ook niet tactischquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'minstens'. Wilde eerst gewoon 2 zeggen
Volgens mij ben je hier dan niet goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Basxt het volgende:
ik wil wel een aanvraag doen voor "het keldertje"
dat staat in de opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier dan niet goed
suc6quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Basxt het volgende:
ik wil wel een aanvraag doen voor "het keldertje"
spelletjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso meets zijn voor andere dingen toch
quote:
quote:Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!
laatmaar dan.quote:
Uiteraard, het wordt gewoon een complete orgiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso meets zijn voor andere dingen toch
Mag ik me nog afmeldenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, het wordt gewoon een complete orgiemaar dat is ff tussen jou en mij
quote:
Ik zal mezelf een kuisheidsgordel omdoen voor jouw gemoedsrustquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien
Maar nu weet ik het nog niet
neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
Als ik diep inadem, krijg ik een steek in mijn hart regio, ga ik nu dood?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, het wordt gewoon een complete orgiemaar dat is ff tussen jou en mij
Oh, niks bijzonders dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik heb nooit Volvo gereden
(behalve dan in die van mn ouders en een tijdje in de S80 van mn moeder, maar dat was jaren terug).
Staat op mn FB, een knal blauwe Lancia.
Gelukkigquote:
quote:
Van mijn borst?quote:
Neuh, zie je de 16e welquote:
Lekkere behaarde tettenquote:
Zal mn trui even omhoog doenquote:
Kom jij niet naar de meet?quote:
Pretty please?quote:
You okay?quote:
Hmm.. An sich welquote:
* Fera knuffeltquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. An sich wel
Beetje moe alleen, en wat andere dingen
Hmm.. Heb ik je wa nog, vast wel..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt
Als je het kwijt moet, hoor ik het wel.
Oké. Mocht je m´n nummer niet meer hebben, DM dan even.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Heb ik je wa nog, vast wel..
Ik werd ergens aan herinnerd, en toen ontplofte mijn hoofd op de manier die ik je zo daar ga copy en pasten
Wordt gezelligquote:
Hmm misschien, ik zou denk ik alleen maar komen om evt Fera na veuls te lang weer te zien denk ik..quote:
Denk nou om je bloeddruk smurf!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Heb ik je wa nog, vast wel..
Ik werd ergens aan herinnerd, en toen ontplofte mijn hoofd op de manier die ik je zo daar ga copy en pasten
Stairwayquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil wel weer een keer naar de Stairway!!
Ah joh, niks mis mee sinds ik weer normaal eetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk nou om je bloeddruk smurf!!
Daarom!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stairwayeen van de slechte plekken van Utrecht
![]()
Wel toepasselijk dat de meeste Fok meets daar zijn
Uhuhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah joh, niks mis mee sinds ik weer normaal eet
Je ging wel ff los op WAquote:
Mis ik iets?quote:
Jij mist zo vaak iets jaquote:
Beste reden ooit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm misschien, ik zou denk ik alleen maar komen om evt Fera na veuls te lang weer te zien denk ik..
Ik geniet van mijn kale kopquote:
Rot op met je hashtag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom wil iedereen altijd tegelijkertijd afspreken?
Zo heb je tijden niks te doen, zo vraagt iedereen ineens om wat te gaan doen.
#kanhetniethandelen
I knowquote:
quote:
count me inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil wel weer een keer naar de Stairway!!
quote:
Ghehequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I knowmaar gelukkig nog niet zo veel als Vinnie
Gezelschap nodig?quote:
quote:
Ja, het is ondertussen alweer koud.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Is zo, laatste keer was Arnhem of in Nijmegen, toen was het best koud, nu wordt het weer best koudDus vet lang geleden al!
Ik ga bijna naar bed.quote:
Nu ga ik ook niet meer dat hele end treinen hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga bijna naar bed.
Morgen weer de hele dag Apples repareren.
Maar bedankt voor het aanbod
Hehehe, ben je om 1 uur hier ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu ga ik ook niet meer dat hele end treinen hoor.![]()
Sterkte met je appels.Vernietig ze allemaal.
PDF bestand van maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef Faxie het volgende:
Waarom duurt een verslag maken ook alweer zo lang?
Omdat die stomme kutsoftware je foto's steeds verplaatst als je iets uit gaat printen
Sjongejongejonge
We zien elkaar nooit in zomerkleding.quote:
Fabrieksproblemen of mensen die dat ding laten kletteren?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben er wel redelijk snel in geworden. Gaan veel kapot, die dingen.
Gevaarlijke tijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, ben je om 1 uur hier ofzo.
Ik ben er wel redelijk snel in geworden. Gaan veel kapot, die dingen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
We zien elkaar nooit in zomerkleding.
Fabrieksproblemen. Als je het ding laat vallen, zit er geen garantie op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fabrieksproblemen of mensen die dat ding laten kletteren?
Werkt niet. Hij verplaatst de foto's gewoon. Iets met opmaak.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
PDF bestand van maken?
[..]
Kut is dat altijd. Gelukkig hoef ik nooit meer een verslag te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werkt niet. Hij verplaatst de foto's gewoon. Iets met opmaak.
Maar het is al gefixed. Kost alleen wel weer een half uur extra
Snap ik, dacht dat je dat ook deed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fabrieksproblemen. Als je het ding laat vallen, zit er geen garantie op.
Dan is het laten repareren wel duur voor een scholier.
Er zitten dan ook echt 3 schroeven in waar je een speciale schroevendraaier voor nodig hebt. Die je niet gewoon kunt kopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevaarlijke tijd.
Verbaast me niets eigenlijk. Ik ga morgen een hele grote appeltaart bakken.
Dat dacht ik ook, totdat ik op mijn werk regelmatig van die dingen moest gaan makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut is dat altijd. Gelukkig hoef ik nooit meer een verslag te maken.
All for the money.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten dan ook echt 3 schroeven in waar je een speciale schroevendraaier voor nodig hebt. Die je niet gewoon kunt kopen.
Zodat klanten niet zelf hun apparaat kunnen maken. Eikels.
Applesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten dan ook echt 3 schroeven in waar je een speciale schroevendraaier voor nodig hebt. Die je niet gewoon kunt kopen.
Zodat klanten niet zelf hun apparaat kunnen maken. Eikels.
Ik zie mezelf voorlopig nog niet zulk werk doen. Of überhaupt werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik op mijn werk regelmatig van die dingen moest gaan maken
Morgen ga ik wel appels kapot stampen.quote:
Je kunt beter druiven kapot stampen in een ton.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen ga ik wel appels kapot stampen.
AA meeting in de maak!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt beter druiven kapot stampen in een ton.
Laatst nog een survey ingevuld waarbij ik een merknaam moest invullen welke ik haatte. Ik deed Applequote:
Druiventaart lijkt me vies.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt beter druiven kapot stampen in een ton.
Duidelijk!!quote:
Voorlopig even geen drank meer voor mij!quote:
Serieus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig even geen drank meer voor mij!
I shit you not!!quote:
Ja, taart ja. Ik ga taart maken, geen wijn.quote:
Uhuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, taart ja. Ik ga taart maken, geen wijn.
Wat?quote:
Ik ben hups en ik heb iets te hard gefeestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woow wie ben jij en wat heb je met hups gedaan?
Werkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie mezelf voorlopig nog niet zulk werk doen. Of überhaupt werken.
Deze pauper heeft wel een baan nodig.quote:
Ga Apples reparerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze pauper heeft wel een baan nodig.
Owje je wordt al wat ouder he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben hups en ik heb iets te hard gefeest
Zou niet eens weten hoe.quote:
Jij bent nog ouder!!quote:
Deze pauper ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze pauper heeft wel een baan nodig.
Ik heb drop met appelsap!quote:
Mij werd altijd wijsgemaakt dat Apples niet kapot gaanquote:
Wat is je vakgebied?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze pauper ook
[..]
Ik heb drop met appelsap!echt zoooooooo lekker!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
PDF bestand van maken?
[..]
Ghehehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssttt
Apples zijn (net als bijv Lenovo) computers uit het duurdere segment, met dus duurdere onderdelen welke an sich minder snel kapot gaan en beter tegen een stootje kunnen. Dan lijkt het alsof ze nooit kapot gaan inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd altijd wijsgemaakt dat Apples niet kapot gaan
Is doodsimpel, zelfs ik kan het.quote:
Leugens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij werd altijd wijsgemaakt dat Apples niet kapot gaan
(internationale) Marketing, vooral voor consumenten producten.quote:
Volgend jaar vierdaagsefeesten. Bam.quote:
Daar heb ik afgelopen jaar opgetredenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend jaar vierdaagsefeesten. Bam.
Hahaha arm mennekequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Ik heb zaterdag mn broertje dronken gevoerd, nog voor we gingen stappen was hij al blauw, is ie ergens in het park bij hem thuis gaan kotsen en werd ie wakker met zn voeten in de sloot
Als jij het al kan ... Ik ben natuurlijk veel intelligenter dan jij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is doodsimpel, zelfs ik kan het.
[..]
Leugens.
Kapotte schermen, toetsenborden, onderplaten, housings, harde schijven, kapotte optische schijven, alles.
Het mooiste vind ik wel dat al die schermen verneukt zijnHet Apple logo zie je er bij 50% doorheen schijnen, er zitten permanente lijnen op van waar het het toetsenbord raakt etc.
Zal er nooit een kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Helemaal nietquote:
Oké.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
(internationale) Marketing, vooral voor consumenten producten.
Opgetreden nog wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik afgelopen jaar opgetreden
Ja die fles is nastyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niet
Hij had gewoon teveel tequila op![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als jij het al kan ... Ik ben natuurlijk veel intelligenter dan jij.Je moet gewoon netjes werken en handig met je vingers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat is heel wat andersquote:
Check. Tot nu toe heb ik er nooit iets aan gehad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon netjes werken en handig met je vingers zijn.
Ach broer deed het tenminste in een park ipv in de wasbakquote:
Burleske dansenquote:
Zeker wel.quote:
Wanneer mensen Tequila in de groep gooien, stop ik met drinken, meestal is dat het moment dat iedereen teveel op heeftquote:
Ja, hij wist vantevoren dat ie dat zelf mocht gaan opruimen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach broer deed het tenminste in een park ipv in de wasbak
Dit is ook voor het eerst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Check. Tot nu toe heb ik er nooit iets aan gehad.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer mensen Tequila in de groep gooien, stop ik met drinken, meestal is dat het moment dat iedereen teveel op heeft
Hoe doe je dat als iemand besluit met Tequila te beginnen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer mensen Tequila in de groep gooien, stop ik met drinken, meestal is dat het moment dat iedereen teveel op heeft
Burleske.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach broer deed het tenminste in een park ipv in de wasbak
[..]
Burleske dansen![]()
Remlof kwam kijken
Nachtmerries van?quote:
Als ik de kots van een FOK!ker al opruim dan die van mn broertje al helemaal hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, hij wist vantevoren dat ie dat zelf mocht gaan opruimen natuurlijk.
Is er helemaal geen werk te vinden in jouw vakgebied?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker wel.Alleen ben ik gedwongen om te zoeken naar dingen die totaal niet aansluiten bij wat ik wil. Maar je moet wat in deze tijden.
Zorgen dat ik altijd 2m bij die persoon uit de buurt ben, dan kan de kots mij nooit rakenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als iemand besluit met Tequila te beginnen?
Wat bedoel je?quote:
Dan moet je iig zorgen dat diegene naar het balkon of de wc kan komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als iemand besluit met Tequila te beginnen?
Ik had het nog nooit gedaan, om 2 uur begonnen ze mij het dansje te leren en om half 8 stond ik op het podiumquote:
/checkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorgen dat ik altijd 2m bij die persoon uit de buurt ben, dan kan de kots mij nooit raken
Ook checkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan moet je iig zorgen dat diegene naar het balkon of de wc kan komen
Dat ik ergens netjes moet werken.quote:
Balkonquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik daar hier niets meer over te vertelenquote:
Jij hebt geen recht van spreken, jij stond in je boxer op het balkon in de sneeuw te kotsen!quote:
Nope. In ieder geval niet in de regio. Vrijwel alleen vrijwilligers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er helemaal geen werk te vinden in jouw vakgebied?
Dat is het voordeel voor mij, elk wat groter bedrijf heeft iemand nodig met mijn kennis, vaak zelfs meerdere mensen.
Fax was zo slim om van het balkon te kotsenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BalkonIk woonde ooit op 18 hoog... Ik had niet graag onder ons huis gewoond
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, jij stond in je boxer op het balkon in de sneeuw te kotsen!![]()
![]()
Ah, creepy. Dat je dat durft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik had het nog nooit gedaan, om 2 uur begonnen ze mij het dansje te leren en om half 8 stond ik op het podium
HIj moest wel want muhahaha lag voor de wc deurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax was zo slim om van het balkon te kotsen
Dat vond ik ook wel heel dapper van mezelfquote:
Ach je hebt het overleefd tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik daar hier niets meer over te vertelen
Netjes werken ken ik wel. Kan ik ook goed. Ik ben alleen niet zo snel. Maar netjes werken kost tijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik ergens netjes moet werken.
Meestal kon ik gewoon wat aankloten. Maar hiermee wordt dan een probleem.
Het chillste was nog steeds bij het theater. Een beetje 4 uur ouwehoeren met mensen.
wtfquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HIj moest wel want muhahaha lag voor de wc deur
Wie ikke?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, jij stond in je boxer op het balkon in de sneeuw te kotsen!![]()
![]()
Jij hebt nog nooit een meet bij mij meegemaakt he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtfhet klinkt alsof je huis een oorlogszone was, met alcohol als wapen.
Ja sorry het viel verkeerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat springkussenpaleis kon je ook niet makkelijk aan de kant schuiven neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ikke?
Dat komt omdat Mu en Engel de WC zaten te blokkeren, en ik wilde hun niet storen
Zeker. Ik zou dat echt nooit kunnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel heel dapper van mezelf
Ja, dat was in ons huis ook altijd de regelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De volgende keer ben ik er zeker bijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een meet bij mij meegemaakt he?
Deze begon op donderdag, zondags gingen de laatsten naar huis
Dat maakt hier niet uit. Ze sporen je aan om rustig te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Netjes werken ken ik wel. Kan ik ook goed. Ik ben alleen niet zo snel. Maar netjes werken kost tijd.
Ik heb op 10 hoog gewoond en een keer mn moeder onder gekotstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was in ons huis ook altijd de regelde mensen onder ons vonden dat nooit zo leuk
Nice. Klinkt als de ideale werkplek.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat maakt hier niet uit. Ze sporen je aan om rustig te doen.
Goed gemikt!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb op 10 hoog gewoond en een keer mn moeder onder gekotst
Mjah ik sta niet echt meer te springen om een huis vol fokkers te hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De volgende keer ben ik er zeker bij
Mu en Engel? Oh?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie ikke?
Dat komt omdat Mu en Engel de WC zaten te blokkeren, en ik wilde hun niet storen
Zij werkte op de taxi, kwam net thuis en ik liep over de galerij. Puur toevalquote:
Vanwege de fokkers of vanwege de troepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik sta niet echt meer te springen om een huis vol fokkers te hebben
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg wel weer zin in een ouderwetse zuipmeet bij mij thuis hoor
Zeker. Als ik wat later kon beginnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Klinkt als de ideale werkplek.
Vast niet zoals je denkt.quote:
Hmm.. Ik hou het in gedachtenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend jaar vierdaagsefeesten. Bam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Jij woont in het buitenland!quote:
Snap ik, maar toch briljant, kan me voorstellen dat zij het wat minder vondquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij werkte op de taxi, kwam net thuis en ik liep over de galerij. Puur toeval
Een meet die 3 dagen duurt!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanwege de fokkers of vanwege de troep
We willen graag in Nederland blijvenquote:
Hoe lang doe je erover om daar te zijn komen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Als ik wat later kon beginnen.
Half 9, zo vroeg.
Ze kwam boven en vroeg hoe lang ik al thuis was, heb toen keihard gelogen en gezegd dat ik al een uur thuis was dus ze weet nog steeds niet dat ik de kotser wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch briljant, kan me voorstellen dat zij het wat minder vond
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik hou het in gedachtenHaha, is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat betwijfel ik ook ja, maar toch leuk om te suggereren;)quote:
Als we naar de Stairway gaan, ga je dan mee?quote:
Oh ja, mensen blijven bij jou hangen hequote:
Een kwartier.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe lang doe je erover om daar te zijn?
Ik kan niet het woord "wow" lezen zonder aan Doge te denkenquote:
Utereg!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we naar de Stairway gaan, ga je dan mee?
Klink als een verstandig ding om te doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kwam boven en vroeg hoe lang ik al thuis was, heb toen keihard gelogen en gezegd dat ik al een uur thuis was dus ze weet nog steeds niet dat ik de kotser was
Niet zeuren dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kwartier.
[..]
Ik kan niet het woord "wow" lezen zonder aan Doge te denken
[ afbeelding ]
Not reallyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klink als een verstandig ding om te doenze was niet echt amused over de kots gok ik
Klinkt wel interessant. En nuttig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
Bleh
Moet 3 voorbeelden van rubberdoekverstoringen analyseren, oplossen en een procedure maken om toekomstige verstoringen te verhelpen inclusief verwachte tijdswinst....
Bleeeeeeh![]()
Weltrusten! Rustig aan.quote:
Koffie.quote:
Het stelt niks voor, maar het is zoveel werk bleeehquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant. En nuttig.
Stoertje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het stelt niks voor, maar het is zoveel werk bleeeh
Nu weet ik weer waarom ik op de middelbare school geen fuck deed aan m'n huiswerk
Akita.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed, bedtijd. Anders ben ik morgen een lijk.
Ik sluit af met hipsterdoge.
[ afbeelding ]
Gewoon de Havo halen met 2 vingers in m'n neusquote:
En ik maar hard werken op de havo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon de Havo halen met 2 vingers in m'n neus![]()
Vwo ging niet, daar had ik toch meer de boeken voor ingedoken moeten hebben
Mja ach ik faalde hard op het Hbo vanwege hetzelfde probleem, en werd vanaf toen maar een ongeschoolde loonslaafquote:
Ik voel je broeder. Zelf ook laks geweest en mijn MBO+ verprutst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach ik faalde hard op het Hbo vanwege hetzelfde probleem, en werd vanaf toen maar een ongeschoolde loonslaaf
Het lukt mij ook niet op het hbo. Ik ben intelligent genoeg, maar ik kan mijn draai daar niet vinden. Heel vreemd. Mbo ging me veel beter af, misschien was de methode van werken fijner. En het was niet eens altijd supersimpel of zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach ik faalde hard op het Hbo vanwege hetzelfde probleem, en werd vanaf toen maar een ongeschoolde loonslaaf
Ik heb eerst hbo gedaan, toen mbo, toen weer hbo. Het is denk ik teveel voor me, er komt zoveel op je af. In het begin gaat het goed, maar na 2,5 maand ben ik het gewoon kwijt. De stof snap ik allemaal, maar je moet gewoon zoveel doen. En dan het werken in groepjes. Dat lukte me op het mbo zo goed, maar waarschijnlijk had ik altijd pech met groepsgenoten op het hbo. Ging voor geen meter. Iedereen had een grote bek en je kwam gewoon nergens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HBO is wel flink bijwerken als je van MBO komt ja. Ik ervaar hetzelfde
Dat groepswerk heb ik juist compleet andersom ervarenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb eerst hbo gedaan, toen mbo, toen weer hbo. Het is denk ik teveel voor me, er komt zoveel op je af. In het begin gaat het goed, maar na 2,5 maand ben ik het gewoon kwijt. De stof snap ik allemaal, maar je moet gewoon zoveel doen. En dan het werken in groepjes. Dat lukte me op het mbo zo goed, maar waarschijnlijk had ik altijd pech met groepsgenoten op het hbo. Ging voor geen meter. Iedereen had een grote bek en je kwam gewoon nergens.
Ik vond meerdere dingen niet leuk daar.... de leerlingen, de studie zelf, de leraren, het gebouw....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lukt mij ook niet op het hbo. Ik ben intelligent genoeg, maar ik kan mijn draai daar niet vinden. Heel vreemd. Mbo ging me veel beter af, misschien was de methode van werken fijner. En het was niet eens altijd supersimpel of zo.
Groepjes jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb eerst hbo gedaan, toen mbo, toen weer hbo. Het is denk ik teveel voor me, er komt zoveel op je af. In het begin gaat het goed, maar na 2,5 maand ben ik het gewoon kwijt. De stof snap ik allemaal, maar je moet gewoon zoveel doen. En dan het werken in groepjes. Dat lukte me op het mbo zo goed, maar waarschijnlijk had ik altijd pech met groepsgenoten op het hbo. Ging voor geen meter. Iedereen had een grote bek en je kwam gewoon nergens.
Op het mbo zat ik tussen bijna allemaal havo mensen. Die werden expres bij elkaar gezet, waarschijnlijk vanwege het niveau. Er zaten twee vmbo'ers tussen en dat merkte je ook gewoon. Niets tegen hen, waren toffe meiden, maar het niveau was iets lager. Daarentegen hadden ze wel weer andere kwaliteiten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat groepswerk heb ik juist compleet andersom ervaren![]()
Op het MBO ging het voor geen meter en op het HBO juist chill. Mensen van mijn niveau enzo
Andere kwaliteiten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het mbo zat ik tussen bijna allemaal havo mensen. Die werden expres bij elkaar gezet, waarschijnlijk vanwege het niveau. Er zaten twee vmbo'ers tussen en dat merkte je ook gewoon. Niets tegen hen, waren toffe meiden, maar het niveau was iets lager. Daarentegen hadden ze wel weer andere kwaliteiten.
Ja, dat snap ik. Mijn mbo opleiding was ook echt een passie van me, om met dieren te werken. Echter zag ik geen toekomst in diermanagement op het hbo, dat was weer te ver uit het veld. Misschien achteraf toch maar moeten proberen. Maar ik woonde toen samen en het was helemaal in fucking Leeuwarden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond meerdere dingen niet leuk daar.... de leerlingen, de studie zelf, de leraren, het gebouw....![]()
Tja dan ben je al niet gemotiveerd meer.
Achteraf gezien had ik veel liever game design willen doen (alleen dat bestond toen nog niet) of audiovisueel medewerker (had toen geen idee dat dat bestond)
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het mbo zat ik tussen bijna allemaal havo mensen. Die werden expres bij elkaar gezet, waarschijnlijk vanwege het niveau. Er zaten twee vmbo'ers tussen en dat merkte je ook gewoon. Niets tegen hen, waren toffe meiden, maar het niveau was iets lager. Daarentegen hadden ze wel weer andere kwaliteiten.
Ik kon erop wachten.quote:
Over buitenland gesprokenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Mijn mbo opleiding was ook echt een passie van me, om met dieren te werken. Echter zag ik geen toekomst in diermanagement op het hbo, dat was weer te ver uit het veld. Misschien achteraf toch maar moeten proberen. Maar ik woonde toen samen en het was helemaal in fucking Leeuwarden.
Ik wilde de IT in en op HBO niveau had je toendertijd alleen Technisch Informatie. Als ik iets saai vind is het wel programeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond meerdere dingen niet leuk daar.... de leerlingen, de studie zelf, de leraren, het gebouw....![]()
Tja dan ben je al niet gemotiveerd meer.
Achteraf gezien had ik veel liever game design willen doen (alleen dat bestond toen nog niet) of audiovisueel medewerker (had toen geen idee dat dat bestond)
Wel jammer. Ik zie mezelf daar niet naartoe verhuizen.quote:
Leeuwarden ja? Ik denk dat mijn nichtje die opleiding dit jaar is begonnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Mijn mbo opleiding was ook echt een passie van me, om met dieren te werken. Echter zag ik geen toekomst in diermanagement op het hbo, dat was weer te ver uit het veld. Misschien achteraf toch maar moeten proberen. Maar ik woonde toen samen en het was helemaal in fucking Leeuwarden.
Van Hall Larenstein? Een oud klasgenoot zit nu in het derde jaar. Ze kon er een minor bij volgen als dierenartsassistent. Gewoon twee diploma's in één klap.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leeuwarden ja? Ik denk dat mijn nichtje die opleiding dit jaar is begonnen.
Geen idee, ze heeft geen namen genoemd. Ze doet wel iets richting dier management.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Van Hall Larenstein? Een oud klasgenoot zit nu in het derde jaar. Ze kon er een minor bij volgen als dierenartsassistent. Gewoon twee diploma's in één klap.
Ik deed Hogere Informatica. Dacht dat ik programmeren wel tof zou vinden aangezien ik graag met computers aan het klooien was. Nou mooi niet dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde de IT in en op HBO niveau had je toendertijd alleen Technisch Informatie. Als ik iets saai vind is het wel programeren.
Tegenwoordig is de keuze ruimer alleen ik kan niet 4 jaar stoppen met werken en avondschool geeft +/- 20 uur studiebelasting en dat zie ik niet zo zitten. Vind 1 uur studiebelasting per week al veel.
Waarschijnlijk wel daar, dat is de enige in Nederland. Maar je hebt verschillende specialisaties.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft geen namen genoemd. Ze doet wel iets richting dier management.
Nee, ik had me dat vantevoren al bedachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed Hogere Informatica. Dacht dat ik programmeren wel tof zou vinden aangezien ik graag met computers aan het klooien was. Nou mooi niet dus
Ja, dat zal hem wel zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel daar, dat is de enige in Nederland. Maar je hebt verschillende specialisaties.
Ah, dat ken ik wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik had me dat vantevoren al bedacht
[..]
Ja, dat zal hem wel zijn.
Geen idee precies, ze wil iets met paarden gaan doen. Manege runnen bv.
Truste, ik ga the walking dead kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik wel.Dat wilde een paar van mijn klasgenoten ook doen.
Maar ik ga nu afsluiten en Breaking Bad kijken.
heb ik wat?quote:
WTFquote:
Ben ik nu gek?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh wacht, ik quotte de verkeerde![]()
Nu snap ik de verwarring
Ik zit The Amazing race te kijkenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh wacht, ik quotte de verkeerde![]()
Nu snap ik de verwarring
Trustequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar slapen, lijkt me beter voor iedereen![]()
Slaap lekker
Trustenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar slapen, lijkt me beter voor iedereen![]()
Slaap lekker
Iedereen was zo'n beetje aan het vertrekken volgens mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Uiltje90 het volgende:
hoooi.. nog gezellige mensen hier op slap mee te ouwehoeren?![]()
net terug van werk enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |