Ook nieuwe modellen van de MacBook Proquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ligt het aan mij of is er dinsdag geen nieuwe uitgekomen, alleen maar iPads en Mac Pro?
quote:De vernieuwde MacBook Pro-lijn is voorzien van Haswell-processors, de nieuwste Intel Iris Grafische chips, snellere PCIe-flashopslag en 802.11ac Wi-Fi waarmee snelheden tot 1 gigabit mogelijk zijn. Door de nieuwe processors is de accuduur verbeterd, met één lading kan tot 9 uur gewerkt worden. De nieuwe MacBooks zijn per direct verkrijgbaar.
quote:De MacBook Pro lineup is vereenvoudigd. De MacBook Pro met Retina Display is in 13- en 15-inch verkrijgbaar vanaf ¤ 1329. Het 15-inch model zonder Retina Display is geschrapt, alleen het oude niet-Retina 13-inch instapmodel is nog voor ¤ 1229 verkrijgbaar.
Prijsverlaging van ¤ 200
Apple heeft zowel op het 13- als 15-inch model met Retina Display een prijsverlaging van 200 euro doorgevoerd. Moest voorheen nog ¤ 1529 voor de 13-inch Retina instapper betaald worden, nu is dat ¤1329. Ook het 15-inch model is van ¤ 2229 naar ¤ 2029 gegaan.
het ligt aan jou inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ligt het aan mij of is er dinsdag geen nieuwe uitgekomen, alleen maar iPads en Mac Pro?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ook nieuwe modellen van de MacBook Pro
[..]
[..]
Compleet gemist.quote:
Als je er fatsoenlijk mee om gaat, gaat hij niet binnen 2 weken stuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn schoonzusje heeft wel interesse, maar ze vraagt zich af dat, mocht hij na 2 weken stuk gaan, ze dan een soort garantie heeft. Dus haar geld terug ofzo? Omdat er geen garantie van Apple meer op zit enzo.
Oke, ik geef het aan haar door.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Als je er fatsoenlijk mee om gaat, gaat hij niet binnen 2 weken stuk.
En uiteraard kun je hem hier aan en uit zetten alles testen, maar garantie geven zit er niet in.
Dan zul je toch echt een nieuwe moeten kopen, of een 2e handde die nog wel garantie heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |