abonnement Unibet Coolblue
pi_6056173
Het gaat perfect, lief vriendinnetje en geweldig leven... Er gebeuren wel nare dingen om mij heen, maar die maken mij duidelijk dat ik moet koesteren wat ik heb
pi_6056800
* Roefoes ligt lekker van het zonnetje te genieten
* Roefoes pakt een groot glas Dr. Pepper en gaat weer de tuin in.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:14:50 #153
26583 Squad
If I could, I would stay
pi_6058042
nu ff niet zo goed... gaat wel weer over.
Life may not be the party we hoped for, but while we're here we might as well dance
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:24:23 #154
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_6058146
Zwaar moe (4 uur = te weinig slaap) maar wel relext... Goeie muziek doet wonderen
pi_6058633
Toppie, maar toch ook weer niet, kennen jullie dat gevoel? Het gaat aan de ene kant heel lekker, veel om heel blij over te zijn, maar toch knaagt er iets van binnen...
Zal wel aan mij liggen misschien?
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_6058653
Moe, blij dat de werkdag erop zit, sombertjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 18:13:13 #157
22259 Fogerty
slapende account
pi_6059664
He bah, het is verschrikkelijk kinderachtig, maar ik ben JALOERS. En niet zo'n beetje ook! Ik zie er groen van!
Het is niet dat ik haar haar geluk niet gun, maar waarom niet ik OOK? Ik heb er verdomme al zoveel langer en zoveel harder voor gevochten en madam krijgt het allemaal maar in de schoot geworpen. En dat MAG best, maar waarom ik dan niet ook?

Ik weet het ik weet het, het leven is nu eenmaal niet eerlijk. Maar ik baal toch
Ik heb zin om te zwelgen in mijn ellende.

Hieperdepiep hoera!
pi_6059767
sinds 2.3 maanden voel ik mij al KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTT

en der komt maar geen verbetering in....

** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_6059804
Ik heb nogal een hongergevoel, maar gelukkig gaan we dadelijk eten. Straks ga ik sporten en dan krijg ik waarschijnlijk een moe gevoel. Daarna effe wat drinken, om mijn dorstgevoel te verdringen.

Voelt trouwens iemand zich ooit wel es BLIJ hier ofzo? Ik word zelf dadelijk nog depressief van al dat geklaag..

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_6059841
Jawel, ik voel me best blij
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 18:30:25 #161
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_6059874
Goed, ben alleen de dagen aan het aftellen dat m,n meissie weer terugkomt van vakantie.
ALarm generale!!
pi_6060091
Klote, heb haar vandaag een uur gezien en ik ben zo'n gigantische dat ik niks doen. Alleen dat ik steeds kijk moet ze wel doorhebben, maarhet is een loserzooi.
pi_6060136
pi_6060147
Met intercity richting dipje. En niemand die mijn kaartje controleert om me er uit te gooien.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_6061209
Verward... Werd gebeld door mijn ex. Voor het eerst in een kleine weken weer contact. 1e 5 minuten ging prima, maar daarna hield ik het, helaas, niet meer droog. Snap er geen hol van. Voelde me zo goed. Bah...
pi_6061290
Goed. Kom dankzij mijn o zo flexibele lesrooster in aanmerking voor de betere bijbaantjes.
Ben blij dat ik niet dag in, dag uit hoef te werken.

Eindelijk eens even geen (of vrijwel geen) gezeur aan mijn kop. Over vijf weken vertrek ik naar New York.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_6061515
Hier snap ik echt geen hol van!
Ik voel me een week lang super, doe leuke dingen, en dan word ik op een ochtend wakker en is het compleet verdwenen.

*zucht*

pi_6061656
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:05 schreef Roefoes het volgende:
Hier snap ik echt geen hol van!
Ik voel me een week lang super, doe leuke dingen, en dan word ik op een ochtend wakker en is het compleet verdwenen.

*zucht*


Typisch?

Dit komt me bekend voor.
Maar ik heb dan ook nog nooit the middle of humanity gekend.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_6061768
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:12 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Typisch?

Dit komt me bekend voor.
Maar ik heb dan ook nog nooit the middle of humanity gekend.


Heel Typisch ja...
Moet echt niet gekker worden hoor... Zit gewoon lekker te fokken en zo vanuit het niets begin ik te huilen!
Om NIETS!
pi_6062353
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:05 schreef Roefoes het volgende:
Hier snap ik echt geen hol van!
Ik voel me een week lang super, doe leuke dingen, en dan word ik op een ochtend wakker en is het compleet verdwenen.
*zucht*
Ik heb een fijne week achter de rug met mijn inmiddels ex...
alles ging net zo fijn.. begin van de week ons 3 maanden geviert....
En dan eind van de week is de droom over, dan is het uit...
*zUcHt*

Het leven loopt zoow raar.. ik voel me zooow klote..

pi_6062998
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 20:51 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Ik heb een fijne week achter de rug met mijn inmiddels ex...
alles ging net zo fijn.. begin van de week ons 3 maanden geviert....
En dan eind van de week is de droom over, dan is het uit...
*zUcHt*

Het leven loopt zoow raar.. ik voel me zooow klote..


Jij hebt in elk geval een reden om je rot te voelen... Niet dat je daar blij mee moet zijn, maar tis zo wel duidelijker.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:36:52 #172
35041 SpaceCake
Verder als Glacius.
pi_6063063
Ik voel me op zich wel relaxed maar ik moet nog huiswerk maken .
pi_6064019
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:32 schreef Roefoes het volgende:
Jij hebt in elk geval een reden om je rot te voelen...
Niet dat je daar blij mee moet zijn, maar tis zo wel duidelijker.
Ruilen? Want ik zie in jou post niet echt iets om wakker van te liggen..
alles kent zijn up & downs..
Maar je weet tenminste dat het weer up gaat worden!
Kan ik dan weer niet zeggen....
pi_6064235
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:22 schreef ChezMatik het volgende:

[..]

Ruilen? Want ik zie in jou post niet echt iets om wakker van te liggen..
alles kent zijn up & downs..
Maar je weet tenminste dat het weer up gaat worden!
Kan ik dan weer niet zeggen....


Ja, dat is waar... Nouja, ook over een gebroken relatie kom je wel heen. Jullie zijn niet de eerste en ook zeker niet de laatste waar het bij misging.
pi_6064522
Héél moe, zware therapie-dag gehad, veel over mezelf geleerd en tot diverse (pijnlijke) inzichten gekomen.
#geen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')