abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:57:26 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132680935
Feestje hier *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_132932880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef borisz het volgende:
1 ding juist niet en dat is naar zo'n feest gaan waar voor O&N de prijzen 3x over de kop gaan. :s)

Verder nog niks gepland.
Dat dus :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_132934315
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:46 schreef nectarientje het volgende:
Met de matras in de woonkamer, flesje bubbels en fijne hapjes met (8> het laatste seizoen van GoT kijken O+. Speciaal voor dit doel bewaard.
Geen drukke feesten, geen verplichte zoensessies met vreemden.. Heerlijk!
Dit vind ik dus altijd zulke vreemde reacties he... Waarom niet gezellig tussen de mensen in het nieuwe jaar in gaan? Jezelf afzonderen kan je het hele jaar, ook met GoT. Juist met oud en nieuw is iedereen vrij en is het leuk om een nieuw jaar in te luiden met de mensen waar je om geeft.

edit: nee, dit is niet om af te zeiken oid. Ik ben oprecht benieuwd naar wat mensen er toe drijft om juist met dit soort dagen dit soort dingen te doen en nadrukkelijk afgezonderd van alles en iedereen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132995793
FOK!ken en in een hoekje zitten huilen over het feit dat ik wéér een jaar lang geen vrienden heb gemaakt en wéér geen vriendje/vriendinnetje heb weten te hosselen om de jaarwisseling mee te vieren.
Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ik sta nu voor je hotel :')
pi_133015535
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:55 schreef Jhali het volgende:
FOK!ken en in een hoekje zitten huilen over het feit dat ik wéér een jaar lang geen vrienden heb gemaakt en wéér geen vriendje/vriendinnetje heb weten te hosselen om de jaarwisseling mee te vieren.
Wat een depressiviteit :o
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:27:37 #31
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_133015662
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:55 schreef Jhali het volgende:
Maar ik houd wel van je hoor O+
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_133016262
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:27 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Maar ik houd wel van je hoor O+
Dit doet mij deugd.
Op zondag 12 januari 2014 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ik sta nu voor je hotel :')
pi_133030521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit vind ik dus altijd zulke vreemde reacties he... Waarom niet gezellig tussen de mensen in het nieuwe jaar in gaan? Jezelf afzonderen kan je het hele jaar, ook met GoT. Juist met oud en nieuw is iedereen vrij en is het leuk om een nieuw jaar in te luiden met de mensen waar je om geeft.

edit: nee, dit is niet om af te zeiken oid. Ik ben oprecht benieuwd naar wat mensen er toe drijft om juist met dit soort dagen dit soort dingen te doen en nadrukkelijk afgezonderd van alles en iedereen.
Ik zie mn familie met kerst, ben de 29e jarig en zie dan mn vrienden :-) Ben niet zo'n feestmonster en ben na alle decembergeweld wel toe aan wat rustigs. Bovendien heb ik helemaal niets met O&N. Nieuw jaar, ja leuk, en nu? Ik vind verjaardagen belangrijke jaarmomenten en die zal ik ook nooit overslaan :-)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')