Mag ik haar nadat jij alle kleren hebt afgenomen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
Ben nog steeds verliefd op deze jas.
[ afbeelding ]
zou alles aantrekken wat ze aan heeft.
BLACK BEAUTY
Ik zou btw wel even mijn hoofd draaien als ik haar tegen kwam op straat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw dit outfit, en die jas...... MENSEN TOCH.
Ja je kreeg een stijve hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zeker niet maar ik zag die film laatst en ik moest er aan denken.
GAST JE BENT EEN JONGEN DIE VROUWENKLEREN AAN DOETquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wat mij staat
denk dat het er best leuk uit zou zien. Alleen jammer van de lengte. Is allemaal te lang en te groot voor mij (jas en schoenen)
Die vrouw is model of zo
H&M is gewoon leuke kleding voor betaalbare prijs. Bitch.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
GAST JE BENT EEN JONGEN DIE VROUWENKLEREN AAN DOET
Nogmaals ik bepaal zelf wel wat mij staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Roces18 het volgende:
tevens veel van die vrouwen meisjes hier allemaal lelijk als de nacht, denk maar niet dat je zo iets überhaupt past of bij je staat.
of troll of hopeloos figuur ben je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals ik bepaal zelf wel wat mij staat.
Als mensen iets in real over mijn outfit/schoenen zeggen boeit me dat ook vrij weinig.
Heb je gezien hoe zij en jij zelf eruit zien?!
Geloof ik niks van scheefgezicht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
of troll of hopeloos figuur ben je.
Ik weet hoe de gemiddelde fokker! eruit ziet, daar hoef ik geen phd voor te hebben. Ik zelf zie er bovengemiddeld sexy uitals een motherfucker.
wil je mijn tieten zien/quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Geloof ik niks van scheefgezicht.
Kom met iets inhoudelijk, lieve schat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
waarom spiegel je jezelf in deze afbeelding
\ik ook niet. doeiiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Kom met iets inhoudelijk, lieve schat.
K heb hier keine sin meer in
Ik wil deze jas zo graagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
omg
was ik maar zo lang.
Ja al die jassenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik wil deze jas zo graagwaar is dat te koop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |