Mijn winterjassen kosten ook geen 30 euroquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
elk jaar een nieuwe kopen lijkt me ook erg overdreven. Kijk, dat jij bij de H&M voor dertig euro een winterjas koopt, oke. Maar als ik er een van 200 euro koop , doe ik dat niet elk jaar.
Haal moncler ewa is goeie mattiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Mijn winterjassen kosten ook geen 30 euro
En daarbij ik heb er best veel. Maar ik vind er niks meer aan, niet meer hip, niet meer koel.
Ik wil sowieso een echte mooie jas deze keer. geen pauper bontkragen shit.
dus je vorige waren wel bontkragenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ik wil sowieso een echte mooie jas deze keer. geen pauper bontkragen shit.
Moncler pakt gewoon die SWAGG mattie je weet nikssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
moncler en nicolson vind ik momenteel de afschuwelijkste
Ik heb in de middelbare zo'n leren echte bontjas gehad van rond de 200 euro maar toen was dat leuk. Nu heb ik ook jasjes met bontkragen gehad. Maar niet als in nicolson en moncler maar wel netjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dus je vorige waren wel bontkragen![]()
Moncler is echt lelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Moncler pakt gewoon die SWAGG mattie je weet nikss
Ik krijg geen stagevergoeding.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Pharkus het volgende:
Hoeveel uur stage moet je lopen voor die jas?
Ik zeg maar wat heb zelf een Woolrich dus ik hoef voorlopig geen nieuwe winterjas alhoewel een nieuwe kleur zou wel leuk zijn voor de afwisselingquote:
En je kunt zo auditie doen voor de Matrix als ze daar weer eens een nieuw deeltje van besluiten te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
Ben nog steeds verliefd op deze jas.
[ afbeelding ]
zou alles aantrekken wat ze aan heeft.
BLACK BEAUTY
Geil wijfquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
BLACK BEAUTY
Dat is toch niet ordinair?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En je kunt zo auditie doen voor de Matrix als ze daar weer eens een nieuw deeltje van besluiten te maken.
die jas mag ze snel uit doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
BLACK BEAUTY
Ik ook. Mooi!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
BLACK BEAUTY
gast ben je homo ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:36 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
omg
was ik maar zo lang.
jou staat die niet kneus. Het ziet er alleen mooi uit omdat wat erin zit er lekker uit ziet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Inktvisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw dit outfit, en die jas...... MENSEN TOCH.
Dat zeker niet maar ik zag die film laatst en ik moest er aan denken.quote:
Ik bepaal zelf wat mij staatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
jou staat die niet kneus. Het ziet er alleen mooi uit omdat wat erin zit er lekker uit ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |