Boeren en marginalen, niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens insayno zijn die mensen PVV stemmers en randdebielen
Precies. Omdat je over orgaandonatie wél diep nadenkt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat een keuze om orgaandonor te worden wel een stuk .. intenser is om te maken. Ze halen je dingen van/uit je lichaam natuurlijk en veel mensen vinden dat toch een eng idee. Het idee dat je een keuze moet maken voor nadat je dood bent. Nadenken over de dood, bweh. Da wille toch nie.
Rare vergelijking dus.
Dat zal het inderdaad zijn jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Omdat je over orgaandonatie wél diep nadenkt.
Dat weet ik wel zeker. In dit geval gaat het meestal niet verder dan "blijf van ons feestje afquote:
En bij het merendeel zal het ook vast niet verder gaan dan religie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. In dit geval gaat het meestal niet verder dan "blijf van ons feestje af".
bij Quincy hebben ze na afloop van Pauw en Witteman gewoon weer de schmink ervan afgehaald hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef Ulx het volgende:
Is het eigenlijk niet racistisch dat Zwarte Piet niet over zijn eigen huidskleur mag beslissen van die Quincy?
De fietstunnel is dan ook geweldig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Altijd leuk, zulke verbanden leggen.
Er zijn vast ook meer mensen in Nederland die zich druk maken over het fietstunneltje onder het Rijksmuseum in Amsterdam, dan die zich druk maken over de slachtoffers die rond de grens tussen Noord- en Zuid-Soedan vallen. Zo is het leven nou eenmaal.
Fundamentalistische Sinterklaasvierders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. In dit geval gaat het meestal niet verder dan "blijf van ons feestje af".
Mag ik hier nog wel om lachen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef TLC het volgende:
[..]
bij Quincy hebben ze na afloop van Pauw en Witteman gewoon weer de schmink ervan afgehaald hoor
ja waarom niet, Nederland is steeds meer een land van watjes en softies aan het wordenquote:
Ik niet maar ik misgun mensen hun plezier ten koste van mijn (dode of ondode) gevoelens dan ook niet. Vandaar dat ik ook zo positief over Zwarte Piet ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Omdat je over orgaandonatie wél diep nadenkt.
Waarom en/of van wie zou dat niet mogen en wat zijn de gevolgen wanneer je wel lacht volgens jou?quote:
Lachen om iemand die kapot gaat aan de kanker trek ik dan wel weer een lijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het zou triest zijn als je niet eens mag lachen om een ander, ongeacht de reden.
Ik ook. Maar iemand die wegrot aan Creuzfelt-Jakob is daarintegen wel ontzettend lachwekkend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lachen om iemand die kapot gaat aan de kanker trek ik dan wel weer een lijn.
niet goed te praten natuurlijk, maarja stinkende heelmeesters maken stinkende wonden hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:16 schreef Mylene het volgende:
Net op het journaal, een groep mensen die met gekleurde pieten wilde beginnen zijn het initiatief gestopt omdat ze met de dood werden bedreigd en uit werden gemaakt voor nsb'ers.
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ook. Maar iemand die wegrot aan Creuzfelt-Jakob is daarintegen wel ontzettend lachwekkend.
Ja, is ook al een paar keer gepost. Diep triest. Uiteindelijk gaat het natuurlijk erom dat je gewoon leuk sinterklaas kan vieren, zoiets is dan een pyrrusoverwinningquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:16 schreef Mylene het volgende:
Net op het journaal, een groep mensen die met gekleurde pieten wilde beginnen zijn het initiatief gestopt omdat ze met de dood werden bedreigd en uit werden gemaakt voor nsb'ers.
Samen lachen, samen huilen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Lachen om iemand die kapot gaat aan de kanker trek ik dan wel weer een lijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |