SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
quote:
Was er niet een limiet van 3 OP-chicks?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Topicsteal met dezelfde TT als ik wilde gebruiken![]()
Deze OP chicks trouwens
Wat heb je nu aangepast dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Vooralsnog bevallen custom tactics erg goed, spelers gaan ineens vloeiend lopen en ik maak driehoekjes waar Pep Guardiola jaloers op is.
Kan ook nog zo: #yoloswag aan de 8 chem van Strootmanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het ziet er zo mooi uit, maar of het ook fijn zal spelen..
Zit vooral met die CB's in mijn maag ook..Toure is 1.83 en heeft maar 73 jumping. Heitinga 1.80 (wel wat betere jumping) en Rekik is vergelijkbaar met Heitinga maar wel iets groter.
Vandaag anders een potje spelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef Roypsv het volgende:
zelfs tegen 10 man ga ik er genadeloos vanaf
Meh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Check![]()
had deze ook nog uitgezocht
[ afbeelding ]
![]()
![]()
HollaFraCoast nuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan ook nog zo: #yoloswag aan de 8 chem van Strootman
[ afbeelding ]
zo cutequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh.
Mooie dame maar ik vind die bril nou net echt speciaal
inv maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaag anders een potje spelen?
Kan je even wat frustratie kwijt want ik ben heeeeeel slecht.
Is volgens mij best wel een goed team.quote:
ware het niet dat 433(4) mij totaal niet bevielquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is volgens mij best wel een goed team.
Pas maar op dat je niet ineens besprongen wordt door FCSuarezquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef wonton het volgende:
Mijn nieuwe bril komt morgen binnen . Zin in
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet ineens besprongen wordt door FCSuarez
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA deze grap man hilarisch
je hebt niet eens 10 potjes fut gespeeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ware het niet dat 433(4) mij totaal niet beviel
quote:
Hij heeft blijkbaar een brillen fetisj.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo cute
hele brilletje eens flink....![]()
Giroud voorin, rest BPLquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wie voelt zich geroepen om een team te verzinnen voor mij met Giroud in 41212?
gewoon franse bazen doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wie voelt zich geroepen om een team te verzinnen voor mij met Giroud in 41212?
Als er een vieze homo op me af komt mep ik ze gewoon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft blijkbaar een brillen fetisj.
Regende hier een paar uur terug heel hard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
wow het regen hier vet hard alle blaadjes vlikkeren naar beneden en takke
ja dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef wonton het volgende:
[..]
je hebt niet eens 10 potjes fut gespeeld.
Build up play:quote:
zolang je niet in het bezit bent van lang bruin haar borsten en een mooi vrouwen gezicht... don't worryquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Als er een vieze homo op me af komt mep ik ze gewoon.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Als er een vieze homo op me af komt mep ik ze gewoon.
Ik heb nu geen tactiek in gebruik en heb beide wedstrijden gewonnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Build up play:
Speed - fast
Passing - long (op het randje, heb m op 69)
Positioning - organised
Chance creation:
Passing - normal
Crossing - little
Shooting - lots
Positioning - organised
Defence:
Pressure - medium
Aggresion - double
Team width - wide
Position - cover
Ik gebruikte nooit custom tactics en dit is de eerste die ik uitprobeer maar het bevalt me vooralsnog goed. 4 uit 4 winst ineens. En zo goed als geen frustratie.
geen high pressure je hoort er niet bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Build up play:
Speed - fast
Positioning - organised
Chance creation:
Passing - normal
Crossing - little
Shooting - lots
Positioning - organised
Defence:
Pressure - medium
Aggresion - double
Team width - wide
Position - cover
Ik gebruikte nooit custom tactics en dit is de eerste die ik uitprobeer maar het bevalt me vooralsnog goed. 4 uit 4 winst ineens. En zo goed als geen frustratie.
Ik kan niet omgaan met high pressure want ik stap nog steeds veel en veelsteveelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen high pressure je hoort er niet bij.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo cute
hele brilletje eens flink....![]()
inb4 Thorbquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn formatie gevonden, 4-4-2 , heb nu in de spits Neymar en Rooney, middenveld met Iniesta en Wilshere, op de flanken Dos Santos en Nani
geen verdediging ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn formatie gevonden, 4-4-2 , heb nu in de spits Neymar en Rooney, middenveld met Iniesta en Wilshere, op de flanken Dos Santos en Nani
heb daar nu staanquote:
Real Madrid - Juventusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef wonton het volgende:
Welke wedstrijd zendt NOS vanavond uit?
Real - Juvequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef wonton het volgende:
Welke wedstrijd zendt NOS vanavond uit?
Ronaldo LM?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga dit maar eens maken.
Een leuke hybrid zit er nog niet echt in, ben ook aardig budget gebonden.
Ik vind er niet veel fatsoenlijks bij zitten. Misschien PSG met handicap..?quote:
Dat zou ik wel aandurven jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind er niet veel fatsoenlijks bij zitten. Misschien PSG met handicap..?
Extreem uitgebreid, zit ook veel bullshit over Azie tussen en het handelen met hun.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering, hoop geneuzel of gewoon extreem uitgebreid?
guru wat speel je vanavond?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Extreem uitgebreid, zit ook veel bullshit over Azie tussen en het handelen met hun.
Serie B he..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De marktSantacroce kost 500c. Misschien wordt hij met kerst wel ineens duur. /flauwegrappenmode uit
Afellay is kutslecht dit jaar, ik vond hem echt belachelijk.quote:
Hoeveel chem styles list jij per keer ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Afellay is kutslecht dit jaar, ik vond hem echt belachelijk.
Thanks, zal er ook eens naar kijken. Stel je hem dan voor de wedstrijd in of tijdens? Want vorig jaar sloeg hij het nooit op als je het pre-match deed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Build up play:
Speed - fast
Positioning - organised
Chance creation:
Passing - normal
Crossing - little
Shooting - lots
Positioning - organised
Defence:
Pressure - medium
Aggresion - double
Team width - wide
Position - cover
Tello? Turan? Villa?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Afellay is kutslecht dit jaar, ik vond hem echt belachelijk.
Bayern gaat winnenquote:
Ik was net alles aan het opzoeken:quote:
Ik heb niks.quote:
lindgrenmeisje.gifquote:
Shaktar BTS ga ik denk ik ook doen ja en misschien die X2, nog even over nadenkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik was net alles aan het opzoeken:
Ik ga hier sowieso vanuit:
CSKA to score over 0,5 goal
Bayer-Shakthar BTS, Shakthar over 0,5 goals en X2
Man U- Real Sociedad over 2,5 goals
Anderlecht- PSG over 2,5 goals, Ibra to score.
Real over 1,5 goals hometeam, Ronaldo to score, BTS
Bayern -2, Over 3,5 goals
Benfica en Galatasaray blijf ik van af
Alle 27 ofzo die ik nog over heb.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoeveel chem styles list jij per keer ?
Bij mij koopt niemand ze
Beetje lastig om te makkelijk te verwoorden dus hier een goeie uitleg:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, zal er ook eens naar kijken. Stel je hem dan voor de wedstrijd in of tijdens? Want vorig jaar sloeg hij het nooit op als je het pre-match deed.
Heb m net aangeschaftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
2e balcontact Costa weer een goal
Tering speler is hij dit jaar zeg
oh wel trouwens, ik heb Kopenhagen +1.5 toen er nog value was. Maar nu een gigantische move dus die value is al lang en breed weg.quote:
Ik had er Helder Postiga staan, dus ik denk wel dat het een upgrade zal zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb m net verkocht.Kutworkrates.
Echt ongelofelijk alle passes mislukken, ballen springen weg en spelers lopen op plekken waar ze niet horen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
van beide kanten lukt helemaal niks
In dat gevalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had er Helder Postiga staan, dus ik denk wel dat het een upgrade zal zijn
quote:
Zijn schot ziet er erg fijn uit, maar verder vind ik het maar matigjes. Voor een speler zo ver aan de buitenkant loop ik daar nog niet echt warm voor eigenlijk. Naar binnen komen en schieten lukt ook nog niet heel erg goed dit jaar.quote:
wat doen we er aan. sta ik daar met robben en reus. kan beter gewoon muriel ibarbo halenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk alle passes mislukken, ballen springen weg en spelers lopen op plekken waar ze niet horen.
Ik ga ook maar een goedkoop team maken met Muriel en Ibarboquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat doen we er aan. sta ik daar met robben en reus. kan beter gewoon muriel ibarbo halen
dat bestaat nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef Roypsv het volgende:
ik wil gewoon een team wat zooo lekker vloeiend speelt
Ik vertrouw handicap en uitspelende ploegen nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lindgrenmeisje.gif
[..]
Shaktar BTS ga ik denk ik ook doen ja en misschien die X2, nog even over nadenken
Man Utd Sociedad over 2,5 durf ik niet. Volgens mij creëren ze niet zoveel.
PSG handicap ga ik denk ik doen, Ibra misshien.
klaagbericht#265quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Djeetje het volgende:
Ben er serieus helemaal klaar mee.
Al die fakking rebound en kop goals.
Elke tegenstander speelt defensief hoe kan je ooit divisie 1 met zulke mongolen
Hoe heb jij je tactics ingesteld en welke formatie gebruik je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alle 27 ofzo die ik nog over heb.
[..]
Beetje lastig om te makkelijk te verwoorden dus hier een goeie uitleg:
Sowieso een goed FIFA kanaal, zo ben ik er ook bij gekomen.
In het filmpje zie je als hij een potje start een hele andere layout van het tijdscherm met ESPN erop, zit dat gewoon in FIFA of wat ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Amerikaanse FIFA gok ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In het filmpje zie je als hij een potje start een hele andere layout van het tijdscherm met ESPN erop, zit dat gewoon in FIFA of wat ?
Doe je dat gewoon bij squad in fut?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Hehhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef Nickskuh het volgende:
Ik wil EA bedanken voor de bug van een paar weken geleden want nu ben ik 150 euro rijker hihi.
Amerikaanse versie is iets anders dan de EU versie daar ziet hij er uit zoals het filmpje wij kunnen dat niet instellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
intro ziet er wel tof uit, Is dat een online modus ofzo ?
Post even waar je op uit bent gekomen..ben benieuwdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga maar een team maken met Muriel en Jackson .
Robben duikt wel voor jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
Funbetje op Bayern to score from a penalty @ 4. Voorgevoel
Genoeg opties om hem te versieren ja. Schwein had ook een mooie afgelopen weekendquote:
Ja keek ook al. Garcia of Toure CB?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Hoe staat die opstelling van Man CIty dan? 3atb waarvan 2 wingbacks?![]()
gewoon 4 atb met Kolarov en Zabaleta op de flankenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
Hoe staat die opstelling van Man CIty dan? 3atb waarvan 2 wingbacks?![]()
Garcia neem ik aan, heeft daar al vaker gespeeld dit seizoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja keek ook al. Garcia of Toure CB?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Garcia neem ik aan, heeft daar al vaker gespeeld dit seizoen.
Iets boven je vraag werd er nog over gepost..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand met wat bet tips?![]()
![]()
Wat moet ik nu, zelf iets gaan doen?
terugscrollen naar boven, iwan heeft gepostquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
Niemand met wat bet tips?![]()
![]()
Wat moet ik nu, zelf iets gaan doen?
Ik lees nooit terugquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets boven je vraag werd er nog over gepost..
repost maar wel hilarisch jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:53 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ende_teamgenoot.html
hahahahah
Nu maar een uitzondering maken dan hè..Daarom kreeg je geen antwoord denk ikquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu maar een uitzondering maken dan hè..Daarom kreeg je geen antwoord denk ik
En het feit dat je om bed tips vroeg
quote:
Staat hierboven ergens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe heb jij je tactics ingesteld en welke formatie gebruik je?
Gewoon zoals hij het in het filmpje doet, in een wedstrijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Doe je dat gewoon bij squad in fut?
Maar je hebt hem zoals die kerel in je filmpje ingesteld? Want die zei toch dat hij maar gewoon wat deed en dat je het zelf maar moest uitproberen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Staat hierboven ergens.
[..]
Gewoon zoals hij het in het filmpje doet, in een wedstrijd.
Man City is nu al..dat scheeltquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
Mja ik weet nog niet wat ik doen, zijn zoveel partijtjes altijd op een avond
lekkere quatering jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier die Benfica volgt ?
Heeft een redeleijke quatering
Hij is een prima verdediger hoor. Weet jij een betere verdediger die Spaans is of in Spanje speelt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mascherano? Hij is echt 1 meter 22 ofzo he
Pepe. Miranda, Varane, Inigo Martinez..allemaal beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een prima verdediger hoor. Weet jij een betere verdediger die Spaans is of in Spanje speelt?
Zowat elke verdediger is beter dan Masche. Maar neem Pique kost geen drol en is erg goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een prima verdediger hoor. Weet jij een betere verdediger die Spaans is of in Spanje speelt?
Gasten zijn veel te onvoorspelbaar, afblijven imho.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier die Benfica volgt ?
Heeft een redeleijke quatering
Volgens mij is alles wat jij doet met een kleine handicap.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ben op CSKA gegaan met een kleine handicap, ben benieuwd
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Post even waar je op uit bent gekomen..ben benieuwd
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij is alles wat jij doet met een kleine handicap.
Nee ik heb zelf iets geprobeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je hebt hem zoals die kerel in je filmpje ingesteld? Want die zei toch dat hij maar gewoon wat deed en dat je het zelf maar moest uitproberen?
quote:
Ja ik ga hem denk ik ook anders maken want dit is wel heel erg .quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Stalen ballen wel met zo weinig pace achterin in een 3atb
Doe dan Cianiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik ga hem denk ik ook anders maken want dit is wel heel erg .
Gast, Tilburgquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij komt uit friesland toch? Dan heb je echt geen recht van spreken.
Volgens mij kom ik dan niet aan de chemie.quote:
Ja wat verwacht je nou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als dit serieus het beste is wat je kunt verzinnen
Ook een beest voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
Dit jaar vind ik Javi Martinez echt een goede CDM, wint bijna iedere kopduel, altijd op de juiste plek en sterk aan de bal + passing![]()
hoeveel Euroos?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef Maver24 het volgende:
Moet ik je anaal vernederen ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:13 schreef Roypsv het volgende:
Is dit niks voor jou djeetje?
[ afbeelding ]
hoezo Ciani speelt toch ook gewoon bij lazioquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik dan niet aan de chemie.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ibtimes.com/cr(...)ys-underwear-1436470
![]()
![]()
Is waar ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoezo Ciani speelt toch ook gewoon bij lazio
Dat kan natuurlijk ook jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder deze baas op CAM zetten
http://wefut.com/en/player/5761
Dit is wel een goede oplossing ja, denk dat ik ook zoiets ga makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook ja
In de aanval heb ik sowieso wel lekker wat opties, achterin was het een beetje moeilijker
En dan ingame switchen naar 4222quote:
Heb nog nooit met 4-1-2-1-2 gespeeld deze fifa dus weet niet wat ik ervan moet denkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede oplossing ja, denk dat ik ook zoiets ga maken
Had eerst een 352 met alleen Colombianen, maar dat liep voor geen meter. Formatie bevalt me dit jaar ook niet zo.
Ik ook niet, maar ik vind het wel erg moeilijk om tegen te spelen in ieder geval.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb nog nooit met 4-1-2-1-2 gespeeld deze fifa dus weet niet wat ik ervan moet denken
Piz had ik inderdaad al bedacht, kan Lahm alleen niet verkopen door bugquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan ingame switchen naar 4222
Pisz RB is wel een aanrader..doet het bij mij echt heel goed. Beetje fysieke kracht op je middenveld erbij kan ook geen kwaad.
41212(2) is zo chill he. itt de gewone van vorig jaar zijn de buitenste cm's niet onzichtbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het wel erg moeilijk om tegen te spelen in ieder geval.
spelen ze niet heel erg als LM en RM dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef wonton het volgende:
[..]
41212(2) is zo chill he. itt de gewone van vorig jaar zijn de buitenste cm's niet onzichtbaar.
Gundo is een held, maar daarnaast zou je dan een fysiek sterke speler evt kunnen zetten (mocht het nu niet lopen). Zou ook niet weten wie..Martinez ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef byah het volgende:
[..]
Piz had ik inderdaad al bedacht, kan Lahm alleen niet verkopen door bug
Wie zou je aanraden op middenveld?
Nee gewoon CM/CAM, Mijn backs komen er steeds overheen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spelen ze niet heel erg als LM en RM dan?
Hoe staan ze nou precies? Ter hoogte van de LM/RM maar dan iets meer naar binnen ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef wonton het volgende:
[..]
41212(2) is zo chill he. itt de gewone van vorig jaar zijn de buitenste cm's niet onzichtbaar.
Nee 433(4) alleen dan met spitsen en een extra CM..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spelen ze niet heel erg als LM en RM dan?
Rare vergelijkingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee 433(4) alleen dan met spitsen en een extra CM..
ofzo![]()
Over het hele middenveld aan de linker en rechterkant. Afhankelijk van je eigen spel kan je ze ook als winger gebruiken. Gek genoeg lijkt Bradley soms sneller dan Donnovan over de rechterflankquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe staan ze nou precies? Ter hoogte van de LM/RM maar dan iets meer naar binnen ofzo?
Oke dus eigenlijk moet je niet echt kijken naar hun Algemene niveauquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pepe. Miranda, Varane, Inigo Martinez..allemaal beter
Aha, dan moet ik nog even wat geld verdienen, want ik heb nu echt nauwelijks munten meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zowat elke verdediger is beter dan Masche. Maar neem Pique kost geen drol en is erg goed
Wat vond je van Serero zaterdag & gisteren? Hij liet het wel meteen zien toen ie een kans kreeg hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke dus eigenlijk moet je niet echt kijken naar hun Algemene niveau
[..]
Aha, dan moet ik nog even wat geld verdienen, want ik heb nu echt nauwelijks munten meer.
Die rating zegt weinig idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke dus eigenlijk moet je niet echt kijken naar hun Algemene niveau
[..]
Aha, dan moet ik nog even wat geld verdienen, want ik heb nu echt nauwelijks munten meer.
Hij speelde prima gisteren hoor. Wel zonde natuurlijk dat hij die kans mist, maar hij zet hem zelf wel goed op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat vond je van Serero zaterdag & gisteren? Hij liet het wel meteen zien toen ie een kans kreeg he
Geniale gast hèquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef wonton het volgende:
Oh en deze baas speelt gewoon als een gold
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je Johnson, Chandler en Brooks hebt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef wonton het volgende:
Oh en deze baas speelt gewoon als een gold
[ afbeelding ]
i feel youquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een ongelofelijk trieste figuren spelen er online zeg
Iemand nog FIFA kopen voor op de ps3?
Waarom zijn ze triest?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een ongelofelijk trieste figuren spelen er online zeg
Iemand nog FIFA kopen voor op de ps3?
Met Wynne win je heel veel. Misschien moet ik ook maar single matches gaan doen.. dat is bijna het enige wat ik nog kan met bronzes en silvers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Nee gewoon CM/CAM, Mijn backs komen er steeds overheen.
Wynne
Johnson wel. Brooks heb ik in mn andere team en Wynne is echt fucking chillquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Johnson, Chandler en Brooks hebt?
Niveau daar ligt wel echt zo laag..echt nog een gigantisch verschil met cups.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met Wynne win je heel veel. Misschien moet ik ook maar single matches gaan doen.. dat is bijna het enige wat ik nog kan met bronzes en silvers.
Daarom wil ik dat ook doen.. beetje oefenen met skills enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveau daar ligt wel echt zo laag..echt nog een gigantisch verschil met cups.
Je moet echt Eddie Johnson eens een kans gevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:32 schreef wonton het volgende:
[..]
Johnson wel. Brooks heb ik in mn andere team en Wynne is echt fucking chill
[ afbeelding ]
Ja, ik herkende je plaatje al netquote:
ga kijken GEKquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik herkende je plaatje al net
Dit seizoen nog niks gezien though..ik spaar ze op.
En Aguero meteen 1-1
Vind dit ook wel een mooie reactie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die reactie op futhead
[ afbeelding ]
Lastig. Vind Donnovan best chill niet als spits maar als 2e CAM/wingerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet echt Eddie Johnson eens een kans geven
Maar doe dan ook iets met dit soort tweets..reply ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind dit ook wel een mooie reactie.
[ afbeelding ]
E: bedankt tim
Ja, maar wat.. Wil nou ook niet meteen z'n kont gaan likken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar doe dan ook iets met dit soort tweets..reply ofzo
howard danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Beetje jammer van die keeper wel.
Doe dan gewoon Howard ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
dat heb ik dus ook, het is nooit is dat het een wedstrijd lekker loopt. ik weet niet wat het is. misschien ligt het wel aan mijn formatie..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een hoerenspel.
Ik win wel maar heb gewoon echt geen lol.
nee jonge niet tweeten man. Laat hem gewoon gebruiken hij weet jullie wel te vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar wat.. Wil nou ook niet meteen z'n kont gaan likken.
bedrive resultatequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
Wat is bedrijfsresultaat in het engels ??
Rimando is de Amerikaanse Vermeer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
companyresultquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
Wat is bedrijfsresultaat in het engels ??
Ik ga ook maar eens een andere formatie gebruiken. dadelijk maar een paar packs openen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, het is nooit is dat het een wedstrijd lekker loopt. ik weet niet wat het is. misschien ligt het wel aan mijn formatie..
ALTIDOREquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
companyresult
gr gr
operating income volgens mij
zou 4-1-2-1-2 beter zijn ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens een andere formatie gebruiken. dadelijk maar een paar packs openen.
Er zijn drie Amerikaanse gouden keepers, eentje heeft er zelfs een IF. Maar Howard lijkt me toch de beste.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Apart dat hij niet bij de suggesties komt te staan
[ afbeelding ]
Thanks for mentioning us! We're still working on improving #wefut.com so any form of feedback is appreciated!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, maar wat.. Wil nou ook niet meteen z'n kont gaan likken.
Die gebruik ik nuquote:
Hier lukt het ook nog steeds nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dat verdedigen dit jaar is echt.. misschien maar eens meer geld in de verdediging stoppen
Is sowieso verdiend, wat een geweldige spelerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef ThadCastle het volgende:
EA wist gewoon dat Aguero ging ownen dit seizoen, vandaar zijn rating..
ja ik had 4-3-3 (4) loopt voor geen kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gebruik ik numisschien ligt hij jou wel beter.
Record is nog wel 11-0-3
Komt doordat je CBs niet goud zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Apart dat hij niet bij de suggesties komt te staan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik had 4-3-3 (4) loopt voor geen kut
Hoe is die rooie uit Barro Preto?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier lukt het ook nog steeds niet
Ik kan makkelijk overweg met spitsen als Lewandowski maar als ik achterin iemand als Kosc neerzet gaat het meteen misquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hier lukt het ook nog steeds niet
dit idd, zonde om het niet te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks for mentioning us! We're still working on improving #wefut.com so any form of feedback is appreciated!
Zoiets..
IF Jo wel op rechts mag ik hopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het enige team waar ik goed mee speel.
Hoe spelen Toure en Kompany?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb het nu dan zoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ [url=http://puu.sh/4Xtak.jpg[/url] ]
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IF Jo wel op rechts mag ik hopen
Ik verander mijn mening: IF Guzan lijkt me toch beter, ik dacht dat die 185 ofzo was maar hij is 193cm.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn drie Amerikaanse gouden keepers, eentje heeft er zelfs een IF. Maar Howard lijkt me toch de beste.
Apart met zijn 3* WF lijkt het me helemaal nietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neezo speel ik juist het best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |