SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam
quote:
Was er niet een limiet van 3 OP-chicks?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:38 schreef Tim86 het volgende:
Topicsteal met dezelfde TT als ik wilde gebruiken![]()
Deze OP chicks trouwens
Wat heb je nu aangepast dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef Hoogstaande het volgende:
Vooralsnog bevallen custom tactics erg goed, spelers gaan ineens vloeiend lopen en ik maak driehoekjes waar Pep Guardiola jaloers op is.
Kan ook nog zo: #yoloswag aan de 8 chem van Strootmanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het ziet er zo mooi uit, maar of het ook fijn zal spelen..
Zit vooral met die CB's in mijn maag ook..Toure is 1.83 en heeft maar 73 jumping. Heitinga 1.80 (wel wat betere jumping) en Rekik is vergelijkbaar met Heitinga maar wel iets groter.
Vandaag anders een potje spelen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef Roypsv het volgende:
zelfs tegen 10 man ga ik er genadeloos vanaf
Meh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Check![]()
had deze ook nog uitgezocht
[ afbeelding ]
![]()
![]()
HollaFraCoast nuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan ook nog zo: #yoloswag aan de 8 chem van Strootman
[ afbeelding ]
zo cutequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh.
Mooie dame maar ik vind die bril nou net echt speciaal
inv maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaag anders een potje spelen?
Kan je even wat frustratie kwijt want ik ben heeeeeel slecht.
Is volgens mij best wel een goed team.quote:
ware het niet dat 433(4) mij totaal niet bevielquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is volgens mij best wel een goed team.
Pas maar op dat je niet ineens besprongen wordt door FCSuarezquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef wonton het volgende:
Mijn nieuwe bril komt morgen binnen . Zin in
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet ineens besprongen wordt door FCSuarez
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA deze grap man hilarisch
je hebt niet eens 10 potjes fut gespeeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ware het niet dat 433(4) mij totaal niet beviel
quote:
Hij heeft blijkbaar een brillen fetisj.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo cute
hele brilletje eens flink....![]()
Giroud voorin, rest BPLquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wie voelt zich geroepen om een team te verzinnen voor mij met Giroud in 41212?
gewoon franse bazen doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
wie voelt zich geroepen om een team te verzinnen voor mij met Giroud in 41212?
Als er een vieze homo op me af komt mep ik ze gewoon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft blijkbaar een brillen fetisj.
Regende hier een paar uur terug heel hard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef ThadCastle het volgende:
wow het regen hier vet hard alle blaadjes vlikkeren naar beneden en takke
ja dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef wonton het volgende:
[..]
je hebt niet eens 10 potjes fut gespeeld.
Build up play:quote:
zolang je niet in het bezit bent van lang bruin haar borsten en een mooi vrouwen gezicht... don't worryquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Als er een vieze homo op me af komt mep ik ze gewoon.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Als er een vieze homo op me af komt mep ik ze gewoon.
Ik heb nu geen tactiek in gebruik en heb beide wedstrijden gewonnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Build up play:
Speed - fast
Passing - long (op het randje, heb m op 69)
Positioning - organised
Chance creation:
Passing - normal
Crossing - little
Shooting - lots
Positioning - organised
Defence:
Pressure - medium
Aggresion - double
Team width - wide
Position - cover
Ik gebruikte nooit custom tactics en dit is de eerste die ik uitprobeer maar het bevalt me vooralsnog goed. 4 uit 4 winst ineens. En zo goed als geen frustratie.
geen high pressure je hoort er niet bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Build up play:
Speed - fast
Passing - long (op het randje, heb m op 69)
Positioning - organised
Chance creation:
Passing - normal
Crossing - little
Shooting - lots
Positioning - organised
Defence:
Pressure - medium
Aggresion - double
Team width - wide
Position - cover
Ik gebruikte nooit custom tactics en dit is de eerste die ik uitprobeer maar het bevalt me vooralsnog goed. 4 uit 4 winst ineens. En zo goed als geen frustratie.
Ik kan niet omgaan met high pressure want ik stap nog steeds veel en veelsteveelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen high pressure je hoort er niet bij.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo cute
hele brilletje eens flink....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |