Omdat de kerstman wit (of blank) is. De oplossing zou kunnen bestaan uit zwart/wit homopaar (maar ik weet niet of de rest van de wereld hiermee akkoord gaat.)quote:
Men gaat er in de algemene vergadering over stemmen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want als de hele weteld vindt dat wij iets fout doen zijn zij gek en niet wij
klopt. heeft te maken met context. DIe context kennen zij niet. Dat blijkt al uit het feit dat dat wijf het had over dat het onzin is dat we twee kerstmannen willen. Compleet hersenloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja want als de hele weteld vindt dat wij iets fout doen zijn zij gek en niet wij
Omdat wij, zelfs als autistische fokkers, nog meer een leven hebben dan deze kansloze knakker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van die knakker gehoord. Zou op zich al genoeg moeten zeggen over zijn succes.
En waarschijnlijk is half Nederland hem alweer vergeten op het moment dat de Top 2000 wordt ingestart.
Wel lesbisch natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Omdat de kerstman wit is. De oplossing zou kunnen bestaan uit zwart/wit homopaar (maar ik weet niet of de rest van de wereld hiermee akkoord gaat.)
Ze lachen niet om ons drugsbeleid, het vindt zelfs navolging.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zou de hele wereld gelijk moeten hebben? Ze lachen ook om ons drugsbeleid maar wij hebben geen kartels die elkaar op straat doodmaken. Oprotten dus met die andere landen.
Ik denk dat het aantal posters wat dat betreft behoorlijk tegen zal vallen. En ik denk dat bijna alle posters die hier enigszins cultuurkritisch reageren, vooral zo reageren door de manier waarop de discussie door sommigen gevoerd wordt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot grote voldoening van een aantal posters hier.
Gelukkig hebben we internet, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik schrik wel van de felheid hoor. Er is echt een snaar geraakt. Vooral doorgaan met olie op het vuur gooien jongens...
Jij ziet niet het verschil tussen de Zwarte Piet-discussie en het witte kerst voorbeeld?quote:
Daar ben jij natuurlijk bij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja! Morgen rellen op het museumplein.
Het enige dat gebeurd is is dat die mevrouw van de VN voor haar beurt heeft gesproken. Dat was een beetje dom, maar om daardoor nou massaal uit je plaat te gaan...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt. heeft te maken met context. DIe context kennen zij niet. Dat blijkt al uit het feit dat dat wijf het had over dat het onzin is dat we twee kerstmannen willen. Compleet hersenloos.
Maar jij vindt het gelukkig ook fout wat moslims doen, want dat vindt de hele wereld. Dat scheelt alweer. We bereiken nog wel wat.
Nope, er zijn echt niet normaal veel mensen die er witte kerst en blanke vla bij halen. En zelfs het offerfeest en boerkasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij ziet niet het verschil tussen de Zwarte Piet-discussie en het witte kerst voorbeeld?
Mwah, gezien het - gebrek aan - niveau aan beide kanten zou het me niet eens verbazenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja! Morgen rellen op het museumplein.
In Iran is sprake van het zwart verven van de gezichten. Ik snap niet hoe men dat steeds 1-op-1 denkt te kunnen vergelijken met de negerkarikatuur in knechtenpakje waar men niet alleen de gezichten zwart verft, maar krullen haar, rode lippen en (vooral in het verleden) oorbellen gebruikt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zeker als Iran een beschermde status weet te krijgen. Zou namelijk uit blijken dat de VN racistisch is. Kunnen we net zo goed de VN negeren zoals we altijd doen.
Het zal inderdaad niet zo zijn dat als we Pakjesavond op de normale wijze vieren er (jawel, witte!) VN-tanks door de straat komen rollen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nederland hoeft zich niet aan het advies van de VN te houden.
Dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf waar 'de hele wereld' haar oordeel op baseert.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Gastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij ziet niet het verschil tussen de Zwarte Piet-discussie en het witte kerst voorbeeld?
Mevrouw is duidelijk een racist en dus niet de aangewezen persoon om over deze zaak een oordeel te vellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het enige dat gebeurd is is dat die mevrouw van de VN voor haar beurt heeft gesproken. Dat was een beetje dom, maar om daardoor nou massaal uit je plaat te gaan...
Ja duh. De gemiddelde Nederlander krijgt omdat hij Sinterklaas wil vieren ineens het stempel opgeplakt dat hij een racist is, dat hij eigenlijk Anne Frank aan het gas wilt zien en als toetje ook nog een keer dat hij eigenlijk de slavernij opnieuw in wil voeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik schrik wel van de felheid hoor. Er is echt een snaar geraakt. Vooral doorgaan met olie op het vuur gooien jongens...
Opgekropte woede van de afgelopen decennia die nu naar buiten komt. En dan valt 't nog mee - een Facebook-pagina. Als het internet niet bestond was het waarschijnlijk een optocht geweest. Of nee, wacht, zonder het internet was deze zooi ook niet opgeblazen en zat Quincy gewoon in z'n rukbunker met een doos kleenex 'kunst' te fappen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef IntensiveGary het volgende:
Beetje dom is wel een forse understatement, denk ik...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het enige dat gebeurd is is dat die mevrouw van de VN voor haar beurt heeft gesproken. Dat was een beetje dom, maar om daardoor nou massaal uit je plaat te gaan...
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja duh. De gemiddelde Nederlander krijgt omdat hij Sinterklaas wil vieren ineens het stempel opgeplakt dat hij een racist is, dat hij eigenlijk Anne Frank aan het gas wilt zien en als toetje ook nog een keer dat hij eigenlijk de slavernij opnieuw in wil voeren.
Dat mensen dan witheet worden is dan niet heel erg raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |