Volgens mij moet ik mn Apple TV nog updaten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Zo, ik ben echt overal 100% bij mee.
Mavericks op de Air
7.0.3 op de iOs devices
Windows 8.1 op het werkstation.
Android 4.3 op de Galaxy
Kost allemaal maar een halve werkdag.
Al gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik mn Apple TV nog updaten.
Tis crisis he?quote:
Voor iets van 35 moet je er wel eentje kunnen hebben. Heb er hier eentje op mn bureau staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Japanboy..... zo'n wifi dongle ding he. Wa kosten die? Ik zat te zoeken bij de mediamarkt maar daar zie ik er maar 1. De rest is meteen zo'n lomp groot ding van 60 eur en ik dacht dat dat een USB stickie was?
O, dan zit ik denk ik verkeerd te kijken bij de mediamarktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor iets van 35 moet je er wel eentje kunnen hebben. Heb er hier eentje op mn bureau staan.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,482736,880260.htmlquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dan zit ik denk ik verkeerd te kijken bij de mediamarkt
Nah, ik zocht op wifi-dongle en toen kwam die heul niet naar vorenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,482736,880260.html
Zoiets heb ik. Prima ding.
Zo heet zo'n ding ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, ik zocht op wifi-dongle en toen kwam die heul niet naar voren
Dat vertelde die meneer mij!quote:
De naam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vertelde die meneer mij!
Wat is dan het verschil?
Had ie best mogen hebben, mijn dongeltje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef Q. het volgende:
Je moet meneren ook niet geloven. Die willen alleen je piemel.
Dus een wifi-dongle is hetzelfde als een draadloze netwerk adapter, alleen heet het anders?quote:
Nu moeten ze me allemaal missen.quote:
Goede investering, die cursus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moeten ze me allemaal missen.!
Toch jammer dat ik eerst nog 5 dagen op cursus moet.Gelukkig heb ik daarna 4 weken om alles weer te vergeten.
Doen mannen ook wel eens knuffelen e.d. na de seks dan? Echt, ondanks dat ik verre van homofoob zie ik dat toch als zeer onnatuurlijk ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
He wat zijn mannen toch fijnDat je gewoon kan zeggen "Ik vind dat we, nadat we met elkaar naar bed zijn geweest, maar een beetje raar en ongemakkelijk tegen elkaar doen." "Ja, vind ik eigenlijk ook wel. Niet handig." "Laten we daar dan mee ophouden." "Oke!"
Klaar
Natuurlijk knuffelt mijn volkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Doen mannen ook wel eens knuffelen e.d. na de seks dan? Echt, ondanks dat ik verre van homofoob zie ik dat toch als zeer onnatuurlijk ofzo.
What is the song of your people?quote:
Volgens mij staat Anita Meijer steevast op 1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What is the song of your people?.
Houden homo's niet van Rock en Metal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij staat Anita Meijer steevast op 1
Why?! Tell me why?!?!?!?!
Die zijn er welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Houden homo's niet van Rock en Metal?.
Zanger van Iron Maiden is ook homoquote:
Ome Bruce ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zanger van Iron Maiden is ook homo.
Oh, ik dacht het ooit gelezen te hebben, maar lijkt een hoax te zijnquote:
Hij zit gewoon nog in de kast.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het ooit gelezen te hebben, maar lijkt een hoax te zijn.
Met pinnetjesquote:
Zo'n locker die je in kleedkamers van sportclubs aantreft.quote:
Die vind ik leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n locker die je in kleedkamers van sportclubs aantreft.
Volgens mij als 13 in een dozijn bij de Ikea te koopquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik leukals kast in je woonkamer of zo.
Is toch andersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij als 13 in een dozijn bij de Ikea te koop
Beter dan Anita Meijerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik de hele tijd "Can i play with madneeeeeeeeeessssss" in m'n kop
Ja. La parada de teta's van de vengaboysquote:
Oh ja hoor, de minderheden mogen wel weer gewoon discriminerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Ang3l het volgende:
De negers hebben "Siiiinterklaasje kom maar binnen met uw knecht!"
Ik zit me ff te bedenken of mijn ex en ik een liedje hadden...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin begon pas geleden zomaar uit het niets opeens te zeuren dat we geen liedje samen zouden hebben. We zijn toch verdomme ook geen jostiband.
Jep. Takes one to know one en dat soort shit. Je weetz!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, de minderheden mogen wel weer gewoon discrimineren.
Tsssk, dan is het toch geen echte liefde!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin begon pas geleden zomaar uit het niets opeens te zeuren dat we geen liedje samen zouden hebben. We zijn toch verdomme ook geen jostiband.
quote:
Obediant is alleen leuk voor in bedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]2
Ook voor het huishouden hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Obediant is alleen leuk voor in bed
Nah, ik ben niet zo huishouderigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook voor het huishouden hoor.
Hapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Obediant is alleen leuk voor in bed
Nee, omdat de wereld verdomme rond is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo huishouderig
Je kent me toch...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HapHap
Hap
deed MissB, ontbijtje gemist?
Awyoupoorbabyquote:
Lok het dan ook niet telkens uitquote:
Spannend!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Vriendin in de wachtkamer voor de operatie. Duimennnnn!!
Jij wil weer een vrouw onder narcose vingeren? Geloof dat dat problemen kan geven hoorquote:
Nah ik zit op kantoor, laat ik dat maar niet doen.quote:
quote:
Dan gebruik ik wat spuug.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil weer een vrouw onder narcose vingeren? Geloof dat dat problemen kan geven hoor
Dat lijkt me zo onhandig he, dat je steeds een trucje moet uithalen omdat het anders niet fatsoenlijk glij... o wachtquote:
Thanksquote:Maar sterkte enzo.
Ook geeneens doodsbedreigingen gericht aan groene piet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef missbehavin het volgende:
En nee, ik ben ook niet naar de shop gerend voor een zwarte piet tattoo
quote:
Ja, en daar staat dan een kruisje boven, hetgeen het weer discriminatie maaktquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en daar staat dan een kruisje boven, hetgeen het weer discriminatie maakt
Da's wel heul zwart hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter zo, vuige relnicht?
Ik vond ze heul eng, dus ik vroeg nergens om. Ik zat veilig vanachter het raam naar ze te kijken en als er dan eentje me spotte dook ik onder de vensterbank en deed ik de deur na 4x aanbellen nog steeds niet openquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:45 schreef Seikcid het volgende:
Vroeger dacht ik dat zwarte pieten zwart waren van de roet en vroeg ik netjes om snoepgoed. Nu ik weet dat het slaven zijn komen ze het godverdomme maar gewoon thuis bezorgen.
Whehe en bepaalde aspecten zoals de roe of de zak spraken je nog niet direct aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond ze heul eng, dus ik vroeg nergens om. Ik zat veilig vanachter het raam naar ze te kijken en als er dan eentje me spotte dook ik onder de vensterbank en deed ik de deur na 4x aanbellen nog steeds niet open
Ik was natuurlijk toen al stout
"Once you go black, you never wanna go back." "And you go asian, you'll never miss an equation."quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Whehe en bepaalde aspecten zoals de roe of de zak spraken je nog niet direct aan?
Ik vind Aziaten maar wazig. De meesten lijken last te hebben van een soort blokjessyndroom rondom de interessante delen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Once you go black, you never wanna go back." "And you go asian, you'll never miss an equation."
Heel verstandig, die zwarten hebben allemaal aids.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond ze heul eng, dus ik vroeg nergens om. Ik zat veilig vanachter het raam naar ze te kijken en als er dan eentje me spotte dook ik onder de vensterbank en deed ik de deur na 4x aanbellen nog steeds niet open
Ik was natuurlijk toen al stout
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heel verstandig, die zwarten hebben allemaal aids.
Ja zeg hallo, daar word ik toch wel meer mee geconfronteerd, als minderheid zijndequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heel verstandig, die zwarten hebben allemaal aids.
Om het met de onsterfelijke woorden van de dragqueen Jujubee te zeggen:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Once you go black, you never wanna go back."
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om het met de onsterfelijke woorden van de dragqueen Jujubee te zeggen:
"Once you go black, you in a wheelchair honey!!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die gedachte naar huis.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Seikcid het volgende:
Bollen.Da's niet jouw schatje anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met die gedachte naar huis.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Aaaaaaaaaaaargh!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Angel!
http://tweakers.net/nieuw(...)dr-toegankelijk.html
Waarom denk je dat ik in het MT zit en bij de CFO op kantoor?quote:
Naar wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar Bastille
Eeee-eyo eyo eee-eyo eyo!!
Da's een metal band uit minimaal 1980, dus geschikt voor jouquote:
Nederlands?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een metal band uit minimaal 1980, dus geschikt voor jou
Wat mankeert mequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awww zielig voor het toffe kindje
Ja, vertel eensquote:
Neequote:
Het zegt me nietsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn geen metal, en jonger.
Van die pompeii hit.
Het verbaast me nietsquote:
Kijken, kijken, niet kopenquote:
Huren ook niet zekerquote:
I think they meant itquote:
you break it, you buy itquote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:39 schreef Seikcid het volgende:
Vanavond weer eens GTA online, hopelijk hebben ze dat halve miljoen vrijgegeven.
* Barbusse mompelt iets over een kooi....quote:
Make it rain!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het goed is welDat wordt met flappen strooien in de stripclub
![]()
Of elke hiphopclip van de afgelopen 5 jaarquote:
Whut?quote:
Fuck bitches, get money!quote:
En magnetrons installeren. Je moet toch ook eten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fuck money, get a guitar!
Money for nothing and the chicks for free!
Ik weet niet of dat verstandig isquote:
Zo rol ik.quote:
Heuvelaf, met een goeie slok opquote:
Saaiquote:
Dat ook ja.quote:
Das richting de kroeg, dus precies de goede kant op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heuvelaf, met een goeie slok op.
Jij bent echt mijn rolmodelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das richting de kroeg, dus precies de goede kant op.
Daarom dat rollen he?quote:
Oeh!quote:
Rolmops!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Ik bedenk me nu trouwens dat ik die kroeg dan ook echt niet moet missen, anders rol ik eerst een drukke weg over en rol daarna de haven in, huuuuu #yolo
Ga maar liggen hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
brrr er komen hier echt te weinig meisjes als ik het niveau van de gesprekken zo zie
Logisch, ik word er niet opgewonden van, jij wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
brrr er komen hier echt te weinig meisjes als ik het niveau van de gesprekken zo zie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Yessss! Heb die zoon van me eindelijk aan het leren gekregen
Kama sutra boek gegeven?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:26 schreef missbehavin het volgende:
Yessss! Heb die zoon van me eindelijk aan het leren gekregen
Oke. Je bent bij dezen je internet en je xbox kwijt, indefinate, tot ik vind dat je werkhouding beter is en je cijfers omhoog zijn. En ja, je Assassin's Creed IV Black Flag Black Chest Edition wordt vandaag bezorgd, dus als je alles van je schema voor vandaag hebt gedaan mag je een uur gamen en daarna gaat ie weer achter slot en grendel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
now work your magic on me please!
Bitch!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke. Je bent bij dezen je internet en je xbox kwijt, indefinate, tot ik vind dat je werkhouding beter is en je cijfers omhoog zijn. En ja, je Assassin's Creed IV Black Flag Black Chest Edition wordt vandaag bezorgd, dus als je alles van je schema voor vandaag hebt gedaan mag je een uur gamen en daarna gaat ie weer achter slot en grendel.
ooooh nooo niet mijn xbox!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke. Je bent bij dezen je internet en je xbox kwijt, indefinate, tot ik vind dat je werkhouding beter is en je cijfers omhoog zijn. En ja, je Assassin's Creed IV Black Flag Black Chest Edition wordt vandaag bezorgd, dus als je alles van je schema voor vandaag hebt gedaan mag je een uur gamen en daarna gaat ie weer achter slot en grendel.
Wat? Hij mag blij zijn dat die doos niet ongeopend de kast in verdwijnt... Ik mats dat joch nog ontzettend!quote:
Aan het werk jijquote:
nee ik ga even sinaasappeltjes persen voor mijn zieke liefjequote:
De AC punishment....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb'm nog nooit zo hard zien werken als vandaag
Aah dat is dan wel weer een lief excuusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ga even sinaasappeltjes persen voor mijn zieke liefje
Daarna ga ik weer verder met leren
in welk jaar zit je zoon eigenlijk?
Ja maar.. Het is niet zomaar..quote:
Je zei doos.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Hij mag blij zijn dat die doos niet ongeopend de kast in verdwijnt... Ik mats dat joch nog ontzettend!
Echt, je bent ook net een puppy die een speeltje hoort piepen ergens he..quote:
Vraag hem het spel in t Frans te vertalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar.. Het is niet zomaar..Met zijn IQ heeft ie geen reden om twee keer achter elkaar een 3 voor Frans te halen
Tough love!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vraag hem het spel in t Frans te vertalen
De doos van Missb is niet ongeopend, want kind.quote:
Neen, ik ben geen Mariaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De doos van Missb is niet ongeopend, want kind.
Le Creed d'Assassin! Mais ouuuuuiiii!!!quote:
Ik ben op haar geboortedag geboren. Ik ben The Ultimate Virgin!quote:
En garde!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Le Creed d'Assassin! Mais ouuuuuiiii!!!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben op haar geboortedag geboren. Ik ben The Ultimate Virgin!
UV licht is dus flikkerlicht?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben op haar geboortedag geboren. Ik ben The Ultimate Virgin!
Je zei speeltje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, je bent ook net een puppy die een speeltje hoort piepen ergens he..
Sorry, geen tijd, ik moet streng zijn hier!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:45 schreef HeatWave het volgende:
Entertain me motherfuckers, I'm bored.
Ramassez le contrôleur et tuer tout le monde en ville! Chaque fils de pute!quote:
Zuchten wordt vanzelf kreunen.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
UV licht is dus flikkerlicht?
/flauwe vrijdagmodus.
Blow a load honey, it helpsquote:
Mijn Frans is eigenlijk heel slecht, maar ssshhhht, niks tegen zoonlief zeggen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ramassez le contrôleur et tuer tout le monde en ville! Chaque fils de pute!
ja, daar hebben we het al een keer over gehad hier geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Flikkerlicht was trouwens een gay feestje in Eindhoven (lichtstad). Ik hou van zelfspot.
Dat ie de controller moet pakken en iedere motherfucker in de stad moet omleggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn Frans is eigenlijk heel slecht, maar ssshhhht, niks tegen zoonlief zeggen!
Hij gaat je dit nooit vergeven he.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk mijn gezichtsuitdrukking er niet bij gezien...quote:
O jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daar hebben we het al een keer over gehad hier geloof ik.
met Jerruh als DJ ofzo.
Tja, dat heeft hij zelf in de hand hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat je dit nooit vergeven he.
Mijn ouders hebben ooit een half jaar mijn SNES afgepakt
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn Frans is eigenlijk heel slecht, maar ssshhhht, niks tegen zoonlief zeggen!
Je bent wel een zeur geworden hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk mijn gezichtsuitdrukking er niet bij gezien...
Sucks, maar goed, wie gaat er dan ook naar Eindhoven?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Maar nu niet meer. Failliet. Jerre krijgt er nog steeds geld van
Jerre is ook mijn DJ.
Altijd al geweest schatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je bent wel een zeur geworden hoor.
Je weet dat hij als een echte gamejunkie toch wel een manier vind om aan zijn dagelijkse dosis te komen en om lekker tegen het gezag aan te schoppen gewoon zijn Havo verneukt he.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dat heeft hij zelf in de hand he
Not on my watchquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet dat hij als een echte gamejunkie toch wel een manier vind om aan zijn dagelijkse dosis te komen en om lekker tegen het gezag aan te schoppen gewoon zijn Havo verneukt he.
Quis custodiet ipsos custodes?quote:
Homo sapiens non urinat in ventum?quote:
Een hoop mensen, gezien het (internationale) succes van de DDWquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sucks, maar goed, wie gaat er dan ook naar Eindhoven?.
Waar pist ie niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Homo sapiens non urinat in ventum?
quote:
In een vent?quote:
O. Nou. Ieder zijn ding he.quote:
Kreunende mannenquote:
quote:
Ik vraag het maar.quote:
Hush youquote:
DAT MAAK IK ZELF WEL EVEN UIT JA, WANNA-BE DOMINATRIX!!!!quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DAT MAAK IK ZELF WEL EVEN UIT JA, WANNA-BE DOMINATRIX!!!!
quote:
Jij bent gewoon jaloers.quote:
quote:
Meisjes plagen kutjes vragen!quote:
dickieS die vragen worden overgeslagen.quote:
"Een wijs man plast niet tegen de wind in "quote:
yeps, weinig sfeervolle locatie idd, maar wel een goed terras aan het water bij het HRC, waar ze weer de beste Nacho-schotel hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Een wijs man plast niet tegen de wind in "
Is dat niet bij dat lillike plein bij de wagamama?
quote:
Eet wel eens bij de wagamama, en op dat plein daarachter idd. Zit daar t hardrock cafe ook niet ergens?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, weinig sfeervolle locatie idd, maar wel een goed terras aan het water bij het HRC, waar ze weer de beste Nacho-schotel hebben.
Waar denk je dat HRC voor staat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eet wel eens bij de wagamama, en op dat plein daarachter idd. Zit daar t hardrock cafe ook niet ergens?
Oh, Max Euweplein toch? Met Holland vergane glorie Casino.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vlakbij Leidse plein en Paradiso daarzo.
Smoel dicht provinciaal kleutertjequote:
Moet jij niet leren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik zin in nacho's
en wagamammas
Ow jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar denk je dat HRC voor staat?.
Ja, anders pakt MissB je xbox af!!!quote:
ga je toch lekker op de PS3 verder?quote:
Ik zie 't probleem ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je toch lekker op de PS3 verder?.
Rotterdam hooligaaaans!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smoel dicht provinciaal kleutertje.
Die neemt ze dan ook in beslag, MissB is volgens mij stiekem een pandjesbaas.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga je toch lekker op de PS3 verder?.
heb ik nog een Wii, PSVita, 3ds, NDS, PSP, gamestation en een Dingooquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die neemt ze dan ook in beslag, MissB is volgens mij stiekem een pandjesbaas.
Ik zal MissB even zeggen dat ze met een busje moet komen dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb ik nog een Wii, PSVita, 3ds, NDS, PSP, gamestation en een Dingoo
Racist, alsof oostblokkers al-tijd in busjes komenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal MissB even zeggen dat ze met een busje moet komen dan.
Eerder andersom, als je toch zo graag zoiets uit mijn zin wilt halenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist, alsof oostblokkers al-tijd in busjes komen.
Ik demoniseer graag, en discrimineren is een bij-hobbyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerder andersom, als je toch zo graag zoiets uit mijn zin wilt halen
Nu is het dan ook gewoon een grenade throwin', Kalashnikov wieldin' Balkan-bitchtmquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik demoniseer graag, en discrimineren is een bij-hobby.
Pokemon?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n Nintendo DS weer eens gereanimeerd
Je doet het er gewoon om he?quote:
Gisteren de hele avond zitten ruilen en pimpen met een vriend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om he?Pokemon
.
en na sesamstraat braaf naar bed neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gisteren de hele avond zitten ruilen en pimpen met een vriend.
Ook tof. Nu ik een XL heb kan ik nooit meer wennen aan dat kleine schermpje.quote:
En jouw probleem is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en na sesamstraat braaf naar bed neem ik aan?
Pokemon.
Pokemon voornamelijk, je weet wel dat infantiele kutspelletje voor 12 jarigenquote:
Je zit nog in de pubertijd begrijp ik. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pokemon voornamelijk, je weet wel dat infantiele kutspelletje voor 12 jarigen.
Bestaat er ook een 3DS XL trouwens? Allemaal toffe spelletjes uit voor dat krengquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ook tof. Nu ik een XL heb kan ik nooit meer wennen aan dat kleine schermpje.
Yep die heb ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestaat er ook een 3DS XL trouwens? Allemaal toffe spelletjes uit voor dat kreng
Neuh, het is gewoon echt een vrij achterlijke franchise, maar goed, leef je uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je zit nog in de pubertijd begrijp ik. Komt wel goed.
Je mening als feit verkondigen is volwassen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het is gewoon echt een vrij achterlijke franchise, maar goed, leef je uit.
Meestal zou je gelijk hebben,maar komop, we hebben het over pokemonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je mening als feit verkondigen is volwassen inderdaad.
beter dan dan halfslachtige gerel in die andere scquote:
Squirtle squirtlequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal zou je gelijk hebben,maar komop, we hebben het over pokemon.
Pikachu, seriously?.
Anyway, genoeg erover.
Dat dus jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beter dan dan halfslachtige gerel in die andere sc
Watwatwat, rel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beter dan dan halfslachtige gerel in die andere sc
iemand bleek niet helemaal eerlijk te zijn geweest op fokquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watwatwat, rel?* Barbusse maakt zich op voor de vrijdagmiddaganticlimax.....
Ik denk gelijk aan vrouwen met een hele aquanura tussen de benenquote:
Ze horen maar 1 kant hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand bleek niet helemaal eerlijk te zijn geweest op fokomg shock!
Teiltje nodig?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk gelijk aan vrouwen met een hele aquanura tussen de benen
Thanks babequote:
ik kan het totaaaal niet volgen eerlijk gezegdquote:
Ik nu welquote:
Ja want daar gaat het om. Zodra je dat gele beest hebt doodvermoord ben je klaar en uitgespeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal zou je gelijk hebben,maar komop, we hebben het over pokemon.
Pikachu, seriously?.
Anyway, genoeg erover.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Racist, alsof oostblokkers al-tijd in busjes komen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iemand bleek niet helemaal eerlijk te zijn geweest op fokomg shock!
Wat fijn toch als mensen zelfspot hebben ipv meteen beginnen te miepen over racisme of discriminatiequote:
I got a pair. Want a teabag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |