Volgens mij moet ik mn Apple TV nog updaten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef HeatWave het volgende:
Zo, ik ben echt overal 100% bij mee.
Mavericks op de Air
7.0.3 op de iOs devices
Windows 8.1 op het werkstation.
Android 4.3 op de Galaxy
Kost allemaal maar een halve werkdag.
Al gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik mn Apple TV nog updaten.
Tis crisis he?quote:
Voor iets van 35 moet je er wel eentje kunnen hebben. Heb er hier eentje op mn bureau staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Japanboy..... zo'n wifi dongle ding he. Wa kosten die? Ik zat te zoeken bij de mediamarkt maar daar zie ik er maar 1. De rest is meteen zo'n lomp groot ding van 60 eur en ik dacht dat dat een USB stickie was?
O, dan zit ik denk ik verkeerd te kijken bij de mediamarktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor iets van 35 moet je er wel eentje kunnen hebben. Heb er hier eentje op mn bureau staan.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,482736,880260.htmlquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dan zit ik denk ik verkeerd te kijken bij de mediamarkt
Nah, ik zocht op wifi-dongle en toen kwam die heul niet naar vorenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,482736,880260.html
Zoiets heb ik. Prima ding.
Zo heet zo'n ding ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, ik zocht op wifi-dongle en toen kwam die heul niet naar voren
Dat vertelde die meneer mij!quote:
De naam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vertelde die meneer mij!
Wat is dan het verschil?
Had ie best mogen hebben, mijn dongeltje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef Q. het volgende:
Je moet meneren ook niet geloven. Die willen alleen je piemel.
Dus een wifi-dongle is hetzelfde als een draadloze netwerk adapter, alleen heet het anders?quote:
Nu moeten ze me allemaal missen.quote:
Goede investering, die cursus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu moeten ze me allemaal missen.!
Toch jammer dat ik eerst nog 5 dagen op cursus moet.Gelukkig heb ik daarna 4 weken om alles weer te vergeten.
Doen mannen ook wel eens knuffelen e.d. na de seks dan? Echt, ondanks dat ik verre van homofoob zie ik dat toch als zeer onnatuurlijk ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:49 schreef Ang3l het volgende:
He wat zijn mannen toch fijnDat je gewoon kan zeggen "Ik vind dat we, nadat we met elkaar naar bed zijn geweest, maar een beetje raar en ongemakkelijk tegen elkaar doen." "Ja, vind ik eigenlijk ook wel. Niet handig." "Laten we daar dan mee ophouden." "Oke!"
Klaar
Natuurlijk knuffelt mijn volkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Doen mannen ook wel eens knuffelen e.d. na de seks dan? Echt, ondanks dat ik verre van homofoob zie ik dat toch als zeer onnatuurlijk ofzo.
What is the song of your people?quote:
Volgens mij staat Anita Meijer steevast op 1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What is the song of your people?.
Houden homo's niet van Rock en Metal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij staat Anita Meijer steevast op 1
Why?! Tell me why?!?!?!?!
Die zijn er welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Houden homo's niet van Rock en Metal?.
Zanger van Iron Maiden is ook homoquote:
Ome Bruce ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zanger van Iron Maiden is ook homo.
Oh, ik dacht het ooit gelezen te hebben, maar lijkt een hoax te zijnquote:
Hij zit gewoon nog in de kast.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het ooit gelezen te hebben, maar lijkt een hoax te zijn.
Met pinnetjesquote:
Zo'n locker die je in kleedkamers van sportclubs aantreft.quote:
Die vind ik leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo'n locker die je in kleedkamers van sportclubs aantreft.
Volgens mij als 13 in een dozijn bij de Ikea te koopquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vind ik leukals kast in je woonkamer of zo.
Is toch andersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij als 13 in een dozijn bij de Ikea te koop
Beter dan Anita Meijerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik de hele tijd "Can i play with madneeeeeeeeeessssss" in m'n kop
Ja. La parada de teta's van de vengaboysquote:
Oh ja hoor, de minderheden mogen wel weer gewoon discriminerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Ang3l het volgende:
De negers hebben "Siiiinterklaasje kom maar binnen met uw knecht!"
Ik zit me ff te bedenken of mijn ex en ik een liedje hadden...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin begon pas geleden zomaar uit het niets opeens te zeuren dat we geen liedje samen zouden hebben. We zijn toch verdomme ook geen jostiband.
Jep. Takes one to know one en dat soort shit. Je weetz!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja hoor, de minderheden mogen wel weer gewoon discrimineren.
Tsssk, dan is het toch geen echte liefde!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:14 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin begon pas geleden zomaar uit het niets opeens te zeuren dat we geen liedje samen zouden hebben. We zijn toch verdomme ook geen jostiband.
quote:
Obediant is alleen leuk voor in bedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]2
Ook voor het huishouden hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Obediant is alleen leuk voor in bed
Nah, ik ben niet zo huishouderigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook voor het huishouden hoor.
Hapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Obediant is alleen leuk voor in bed
Nee, omdat de wereld verdomme rond is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo huishouderig
Je kent me toch...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HapHap
Hap
deed MissB, ontbijtje gemist?
Awyoupoorbabyquote:
Lok het dan ook niet telkens uitquote:
Spannend!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Vriendin in de wachtkamer voor de operatie. Duimennnnn!!
Jij wil weer een vrouw onder narcose vingeren? Geloof dat dat problemen kan geven hoorquote:
Nah ik zit op kantoor, laat ik dat maar niet doen.quote:
quote:
Dan gebruik ik wat spuug.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij wil weer een vrouw onder narcose vingeren? Geloof dat dat problemen kan geven hoor
Dat lijkt me zo onhandig he, dat je steeds een trucje moet uithalen omdat het anders niet fatsoenlijk glij... o wachtquote:
Thanksquote:Maar sterkte enzo.
Ook geeneens doodsbedreigingen gericht aan groene piet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef missbehavin het volgende:
En nee, ik ben ook niet naar de shop gerend voor een zwarte piet tattoo
quote:
Ja, en daar staat dan een kruisje boven, hetgeen het weer discriminatie maaktquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en daar staat dan een kruisje boven, hetgeen het weer discriminatie maakt
Da's wel heul zwart hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter zo, vuige relnicht?
Ik vond ze heul eng, dus ik vroeg nergens om. Ik zat veilig vanachter het raam naar ze te kijken en als er dan eentje me spotte dook ik onder de vensterbank en deed ik de deur na 4x aanbellen nog steeds niet openquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:45 schreef Seikcid het volgende:
Vroeger dacht ik dat zwarte pieten zwart waren van de roet en vroeg ik netjes om snoepgoed. Nu ik weet dat het slaven zijn komen ze het godverdomme maar gewoon thuis bezorgen.
Whehe en bepaalde aspecten zoals de roe of de zak spraken je nog niet direct aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond ze heul eng, dus ik vroeg nergens om. Ik zat veilig vanachter het raam naar ze te kijken en als er dan eentje me spotte dook ik onder de vensterbank en deed ik de deur na 4x aanbellen nog steeds niet open
Ik was natuurlijk toen al stout
"Once you go black, you never wanna go back." "And you go asian, you'll never miss an equation."quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Whehe en bepaalde aspecten zoals de roe of de zak spraken je nog niet direct aan?
Ik vind Aziaten maar wazig. De meesten lijken last te hebben van een soort blokjessyndroom rondom de interessante delen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Once you go black, you never wanna go back." "And you go asian, you'll never miss an equation."
Heel verstandig, die zwarten hebben allemaal aids.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond ze heul eng, dus ik vroeg nergens om. Ik zat veilig vanachter het raam naar ze te kijken en als er dan eentje me spotte dook ik onder de vensterbank en deed ik de deur na 4x aanbellen nog steeds niet open
Ik was natuurlijk toen al stout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |