Ik ben het volledig met je eens hoor, maar er zijn genoeg mensen die dat niet vinden. Die installeren installous en als je zegt dat je muziek in iTunes koopt, kijken ze je met een scheef gezicht aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ach, ze betalen +1.000 euro voor een computer dus die 50 euro zullen dan ook geen probleem moeten zijn.
Net zoiets als een telefoon van 600, 700 euro kopen, met abo al richting de 1.000 euro (al dan niet alles in één keer moeten neerleggen) en dan geen betaalde apps van een paar euro willen kopen.
C'mon, die app developers hebben het meer nodig dan het bedrijf waar jij zo graag honderden euro's naartoe gooit.
Steeds goedkoper om te produceren waarschijnlijk en het zorgt voor een goedkope instap. Bijvoorbeeld voor onderwijs en zo denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Luigi het volgende:
Ja, wat is dat met die iPad 2, dat ze die maar blijven verkopen? Liggen er daar nog een paar miljoen van op voorraad ofzo?
Ik zoek voor muziek eerst naar "liedje" m4a of aac of itunes of 320kbps, mocht dat niets opbrengen koop ik 'm gewoon via iTunes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens hoor, maar er zijn genoeg mensen die dat niet vinden. Die installeren installous en als je zegt dat je muziek in iTunes koopt, kijken ze je met een scheef gezicht aan.
Nu heb ik met het downloaden van muziek minder moeite dan software en download ik mijn muziek meestal ook gewoon op de gratis manier.
Ik gebruik al sinds de release iTunes match, dus bijna alles wat ik download en match met iTunes, krijg ik in de kwaliteit van iTunes terug. Bitrate en kwaliteit van de bron maakt mij dus niets meer uit, al is het Youtube met een slechte kwaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zoek voor muziek eerst naar "liedje" m4a of aac of itunes of 320kbps, mocht dat niets opbrengen koop ik 'm gewoon via iTunes.
Heb op het moment ook één liedje in iTunes in de pre-order staan; die komt in een week of zo uit. Ga ik niet wachten totdat 'ie op het internet staat.
Films vind ik niet interessant om voor te betalen. Ik vind het gewoonweg te duur voor wat ik krijg. Voor de helft van de prijs zou ik het overwegen, alhoewel ik dan eerst een Apple TV of iets aan zou schaffen aangezien mijn PC geen HDCP lijkt te ondersteunen.quote:Maar inderdaad; ik koop de laatste tijd ook steeds meer software (en al helemaal als het van die indie devs zijn, dat krijg ik niet over mijn hart haha). Apart wel; zou ik X aantal jaren geleden niet hebben verwacht van mezelf.
En ik betaal zelfs voor films tegenwoordig (Netflix)
Meh, voor 8 euro per maand (iets meer omdat ik een betaalde VPN-dienst gebruik om de Amerikaanse te kunnen kijken - meer aanbod) op computer, TV, iPad, XBOX, ... Netflix te kijken? Koopje imhoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik al sinds de release iTunes match, dus bijna alles wat ik download en match met iTunes, krijg ik in de kwaliteit van iTunes terug. Bitrate en kwaliteit van de bron maakt mij dus niets meer uit, al is het Youtube met een slechte kwaliteit.
Mocht het niet te vinden zijn of niet te krijgen zijn in een goede kwaliteit en weigeren te matchen, ben ik tegenwoordig sneller geneigd het gewoon via iTunes te kopen. 136 van de 912 nummers in mijn lijst zijn gekochte nummers uit iTunes. Best wel veel.
[..]
Films vind ik niet interessant om voor te betalen. Ik vind het gewoonweg te duur voor wat ik krijg. Voor de helft van de prijs zou ik het overwegen, alhoewel ik dan eerst een Apple TV of iets aan zou schaffen aangezien mijn PC geen HDCP lijkt te ondersteunen.
quote:Does iTunes Match stream or download songs?
On a computer, any songs stored in iCloud will stream over the air when played, though you can download them at any time by clicking the iCloud download button.
What happens if I dont resubscribe after the first year? Will I lose any upgraded songs?
No. Any songs youve upgraded or downloaded again are completely safe. The only thing you lose is the central storage iCloud will no longer stream or download matched or uploaded songs to your devices.
Top!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef Luigi het volgende:
Nou, dat werkt best goed, zo op het eerste gezicht, 1 gebruiker restoren vanuit een TM back-up. Ik mis een paar kleine appjes onder het account van m'n vrouw maar dat is zo recht getrokken.
Plus dat het altijd gekloot is als je elkaars iCloud / Apple ID wachtwoorden niet weet. Zucht. Gelijk maar eens 1Password gaan laten gebruiken ofzo. Kan het nu net niet afmaken.quote:
Nu heb je de iCloud-password ofzoiets he!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Plus dat het altijd gekloot is als je elkaars iCloud / Apple ID wachtwoorden niet weet. Zucht. Gelijk maar eens 1Password gaan laten gebruiken ofzo. Kan het nu net niet afmaken.
Ja, de iCloud keychain. Kon vroeger met .Mac ook. Kweenie, gevoelsmatig (maar heb het nog niet vergeleken) zou 1Password iets vollediger moeten zijn denk ik. Plus dat 1Password ook buiten de Mac wereld werkt, met een Windows client en diverse browser plugins.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef Saninl het volgende:
[..]
Nu heb je de iCloud-password ofzoiets he!
1Password zou verleden tijd moeten/kunnen zijn
Je hoeft niet ingelogd te zijn met Apple ID nee. Ik heb 1password ook via de Appstore gekocht en op andere Macs geïnstalleerd waar dat ID ook niet actief is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef Luigi het volgende:
Lukt me nu alleen niet om 1Password onder het account van mijn vrouw op te starten. Misschien omdat het een Appstore app is en ze nu dus niet ingelogd is in de app store op deze laptop. 1Password (4) is toch wel multi-user/multi-account??
Vreemd, na een reboot deed ie het wel. Nouja, prima.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Je hoeft niet ingelogd te zijn met Apple ID nee. Ik heb 1password ook via de Appstore gekocht en op andere Macs geïnstalleerd waar dat ID ook niet actief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |