Het valt nog best mee gelukkig, ik kan haar aanleggen terwijl ik amper wakker hoef te worden en daarna kan ik meteen ook weer verder slapen. En 's ochtends neemt m'n lief haar dan mee en heb ik nog 1 a anderhalf uur echt een knock-out slaapje. Dus overdag ben ik uitgerust genoeg om me goed te voelen en relaxed te functioneren. Maar 's avonds ben ik echt om 10 uur helemaal moe en moet ik m'n bed in!
Suiker, ik hoop maar dat het niet van ons komt, want ik zou het niet trekken om d'r ergens anders te leggen! Ze wordt voor een late voeding ook wakker als wij nog in de woonkamer zijn, als ik eens 'laat' opblijf (tot 11 uur of zo haha). En sommige nachten slaapt ze wel gewoon weer tot een uur of 5 a 6 voordat ze wakker wordt om te eten. Overdag slaapt ze zelfs beter als ik er naast blijf liggen.
FR, dat is wel echt heel erg verdrietig

Sterkte!
Spees, dankje, dat stemt positief! Hier nu dus 6 maanden en anderhalve week, en inderdaad 2-4x wakker per nacht @ the moment. Het stomme vind ik wel dat ze eerste gewoon bijna doorsliep, 1x per nacht rond 5 a 6 uur een voeding. En dat dat eigenlijk sinds 30 augustus opeens zo is omgeslagen!
En d'r eerste tandje is door!!!