Misschien is Glow wel een goede gelegenheid voor een mininininimininimeet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd..! 'Het zijn rare tijden', is een cliché-uitspraak. Ik pleit voor een miniminiminiminimeet.![]()
Veel mensen die 's avonds door een donkere stad lopen om naar kunstwerken van beeld, licht en geluid te kijken. Wat je precies kunt verwachten weet je nooit, omdat het altijd anders is dan het jaar ervoor, en je het nooit goed kunt vastleggen op foto of video.quote:
quote:
Dus eigenlijk wil je gewoon weer eens met je rechterhand meeten?quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien is Glow wel een goede gelegenheid voor een mininininimininimeet.
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je gewoon weer eens met je rechterhand meeten?
het is dan toch vrij duister en zie je elkaar niet zo goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:45 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien is Glow wel een goede gelegenheid voor een mininininimininimeet.
Misschien had ik Waxxer beter kunnen DM'en.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
het is dan toch vrij duister en zie je elkaar niet zo goed.
Cosmo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
Uitleg, wie heeft er nou uitleg nodig bij Glow?
ik vind het vaak wel wat toevoegen. Vriend van me verzorgt die rondleidingen, is altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 12:26 schreef Ang3l het volgende:
De hele tijd een tetterende waxxer door de Glow uitleg heen
Linkssss.... ziet u een lamp. Rechtssss... ziet u een lamp. De groene accenten zijn een lichte hint naar kerst, de peertjes zijn leds. Deze zijn onder licentie van Philips geproduceerd in landen waar ledlampen worden vervaardigd. Want gloeilampen zijn tegenwoordig totaal uit de gratie geraakt. Ondertussen ziet u dat de groene accenten veranderen naar danwel blauwe, danwel rode accenten. Dat om de presentatie een extra, ja, touch te geven. En dat is nou wat Glow, Glów maakt. Loopt u mee?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dat met een Brabants/Limburgs accent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Linkssss.... ziet u een lamp. Rechtssss... ziet u een lamp. De groene accenten zijn een lichte hint naar kerst, de peertjes zijn leds. Deze zijn onder licentie van Philips geproduceerd in landen waar ledlampen worden vervaardigd. Want gloeilampen zijn tegenwoordig totaal uit de gratie geraakt. Ondertussen ziet u dat de groene accenten veranderen naar danwel blauwe, danwel rode accenten. Dat om de presentatie een extra, ja, touch te geven. En dat is nou wat Glow, Glów maakt. Loopt u mee?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, nah!Wat.... dénk je wel niet?! *kuch*
. Dat dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Linkssss.... ziet u een lamp. Rechtssss... ziet u een lamp. De groene accenten zijn een lichte hint naar kerst, de peertjes zijn leds. Deze zijn onder licentie van Philips geproduceerd in landen waar ledlampen worden vervaardigd. Want gloeilampen zijn tegenwoordig totaal uit de gratie geraakt. Ondertussen ziet u dat de groene accenten veranderen naar danwel blauwe, danwel rode accenten. Dat om de presentatie een extra, ja, touch te geven. En dat is nou wat Glow, Glów maakt. Loopt u mee?
Nou ik ga waarschijnlijk 3x, dus die ene x kan het wel met getetterquote:Op woensdag 6 november 2013 00:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Geef toe, het lijkt je stiekem geweldig.
"Jij bént een led"quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dat met een Brabants/Limburgs accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |