uhu. Dat zal t zijn. En niet t feit dat ik een jonge leerling ben en beide opleidingen verkort/versneld heb gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Pretstudie.![]()
Ir's doen er meestal wat langer over.
welnee.quote:
't Is wel waar, ja. De meeste trends beginnen bij de homo's. En het is stomvervelend want tegen de tijd dat ik denk dat ik homo's aan dat soort dingen kan herkennen, hebben de hetero's het al ontdekt en weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Want homo's zijn hipEn dus volgen de metro-hippe-mannen dat
.. Net zoals die in-de-buurt-foto-date-app die de hetero's nu hebben ontdekt.
Dat had ik vandaag dus ook met de OAquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is wel waar, ja. De meeste trends beginnen bij de homo's. En het is stomvervelend want tegen de tijd dat ik denk dat ik homo's aan dat soort dingen kan herkennen, hebben de hetero's het al ontdekt en weet ik het nog niet
Sinds je ketting?quote:
Nou de mijne werkt ook niet, maar vandeweek ging 'ie toch wel af bij mijn nieuwe kapper.quote:
Neequote:
Ja bij die wappernichten zie ik het ook nog wel, maar de twijfelgevallen pik ik er echt nooit uit zoals Ang3l dat wel altijd voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou de mijne werkt ook niet, maar vandeweek ging 'ie toch wel af bij mijn nieuwe kapper.
Sjongejonge, die maniertjes....
Die MAAKT ze gewoon homo, dat telt niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij die wappernichten zie ik het ook nog wel, maar de twijfelgevallen pik ik er echt nooit uit zoals Ang3l dat wel altijd voor elkaar krijgt
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die MAAKT ze gewoon homo, dat telt niet.
Z'n ex heeft een vriendin, geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 01:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken
Zou het andersom ook zo werken eigenlijk? Dat hij van een homo een hetero maakt?![]()
Je moet letten op de ogen. Hoe kijkt een man naar jou, en hoe kijkt-ie naar vrouwen en naar andere mannen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja bij die wappernichten zie ik het ook nog wel, maar de twijfelgevallen pik ik er echt nooit uit zoals Ang3l dat wel altijd voor elkaar krijgt
omg...quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n ex heeft een vriendin, geloof ik
Jep. Ogen, blik, uitdrukking zegt zo veel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet letten op de ogen. Hoe kijkt een man naar jou, en hoe kijkt-ie naar vrouwen en naar andere mannen.
Ja en ook hoe lang 'ie naar je kijkt. Is het langer dan 3 seconden, dan Bingo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:55 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je moet letten op de ogen. Hoe kijkt een man naar jou, en hoe kijkt-ie naar vrouwen en naar andere mannen.
Nee hij is single nu geloof ik. Als je hem wilt hebben moet je de 29e naar Rent komenquote:
Nah... jij bent diegene die van hetero's homo's maakt...quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hij is single nu geloof ik. Als je hem wilt hebben moet je de 29e naar Rent komen
Hoeveel mannen heb jij al wel niet gehad...quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Zit nu weer met de hoofdrol speler te flirtennatuurlijk, hetero.
MB2 toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Zit nu weer met de hoofdrol speler te flirtennatuurlijk, hetero.
Flirten is niet "hebben".quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb jij al wel niet gehad...
Dat ligt er aan wat je onder hebben verstaatquote:Op zaterdag 9 november 2013 17:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb jij al wel niet gehad...
Alleen niet als er een piemel in beeld is.quote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef HeulMacho het volgende:
Ik dacht dat nude dudes niet mochten van de policy?
quote:
Jaquote:
Zijn kloonquote:
Bestaan die?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn kloonMet Angel krijg ik alleen maar ruzie over wat nou goeie musicals zijn
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit musicals bezoek. Cultuurbarbaar dus. Maarja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn kloonMet Angel krijg ik alleen maar ruzie over wat nou goeie musicals zijn
Ach, iedereen z'n voorkeur. Ik bezoek ze regelmatig, maar heb weer weinig tot niets met cabaret.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit musicals bezoek. Cultuurbarbaar dus. Maarja.
Je gaat er vanuit dat musicals onder cultuur vallenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit musicals bezoek. Cultuurbarbaar dus. Maarja.
Ik ook niet. Ik hou alleen van mensen die grappig zijn, niet van mensen die grappig doen. Ik vind de meeste cabaretiers dan ook gewoonweg niet grappig. Of iig niet grappig genoeg om er voor naar t theater te gaan en dik geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 06:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, iedereen z'n voorkeur. Ik bezoek ze regelmatig, maar heb weer weinig tot niets met cabaret.
Hoe weet je dat nou als je ze nooit ziet?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat musicals onder cultuur vallen
Nou is cultuur een erg breed begrip (en zal musical er wel degelijk onder vallen), maar persoonlijk wil ik altijd naief geloven dat je van cultuur iets leert of kan opsteken..... en ik vind de meeste musicals toch best wel popcornachtig volksvermaak (oei, there, I said it....).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |