Alleen niet als er een piemel in beeld is.quote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef HeulMacho het volgende:
Ik dacht dat nude dudes niet mochten van de policy?
quote:
Jaquote:
Zijn kloonquote:
Bestaan die?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn kloonMet Angel krijg ik alleen maar ruzie over wat nou goeie musicals zijn
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit musicals bezoek. Cultuurbarbaar dus. Maarja.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zijn kloonMet Angel krijg ik alleen maar ruzie over wat nou goeie musicals zijn
Ach, iedereen z'n voorkeur. Ik bezoek ze regelmatig, maar heb weer weinig tot niets met cabaret.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit musicals bezoek. Cultuurbarbaar dus. Maarja.
Je gaat er vanuit dat musicals onder cultuur vallenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik nooit musicals bezoek. Cultuurbarbaar dus. Maarja.
Ik ook niet. Ik hou alleen van mensen die grappig zijn, niet van mensen die grappig doen. Ik vind de meeste cabaretiers dan ook gewoonweg niet grappig. Of iig niet grappig genoeg om er voor naar t theater te gaan en dik geld voor neer te leggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 06:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, iedereen z'n voorkeur. Ik bezoek ze regelmatig, maar heb weer weinig tot niets met cabaret.
Hoe weet je dat nou als je ze nooit ziet?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat musicals onder cultuur vallen
Nou is cultuur een erg breed begrip (en zal musical er wel degelijk onder vallen), maar persoonlijk wil ik altijd naief geloven dat je van cultuur iets leert of kan opsteken..... en ik vind de meeste musicals toch best wel popcornachtig volksvermaak (oei, there, I said it....).
The Phantom of the operaquote:Op donderdag 14 november 2013 12:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je ze nooit ziet?
En wat leer je daar dan precies niet van?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Phantom of the opera
Cats
The Lion King
Rent
The last 5 years
Chicago
Hair
Wicked
Saturday Night Fever
Avenue Q
Die van Dracula met vlindertjuuuuuuuuuuhh
En volgens mij mis ik er nog een stel.
Wie zegt dat ik ze nooit zie?
Wat leer je in godsnaam van Cats?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat leer je daar dan precies niet van?
TS Elliot's gedichten worden anders wel onder de klassieke literatuur gerekend.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leer je in godsnaam van Cats?
Zoals ik zelf al zei valt musical heus wel onder cultuur. Maar ik persoonlijk (mening) vind de meeste musicals puur vrolijk volksvermaak. Pure entertainment, niets meer (maar ook niets minder). Dus iemand die zichzelf cultuurbarbaar noemt omdat ie geen musicals kijkt vind ik wat te streng voor zichzelf
Uit de meesten niet nee. Vind ik. Persoonlijk. Ze zijn puur voor entertainment. De Michael Bay van het theaterquote:Op donderdag 14 november 2013 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
TS Elliot's gedichten worden anders wel onder de klassieke literatuur gerekend.
Ik vind ook niet elke musical nou even hoogdravend, maar om nou te zeggen dat je er niks uit meeneemt...
Hallow... je leert dat het in de opera spookt, dat er groene heksen bestaan, dat feestjes op zaterdagavond het beste zijn en dat er bijna geen nieuwe koning van de leeuwen was!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Phantom of the opera
Cats
The Lion King
Rent
The last 5 years
Chicago
Hair
Wicked
Saturday Night Fever
Avenue Q
Die van Dracula met vlindertjuuuuuuuuuuhh
En volgens mij mis ik er nog een stel.
Wie zegt dat ik ze nooit zie?
O jaquote:Op donderdag 14 november 2013 14:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hallow... je leert dat het in de opera spookt, dat er groene heksen bestaan, dat feestjes op zaterdagavond het beste zijn en dat er bijna geen nieuwe koning van de leeuwen was!![]()
quote:
Zoals bijv De Donkere Kamer van Damocles? Ik ga zaterdag naar het toneelstuk. (En heb het boek meer dan 20 jaar geleden gelezen.)quote:Op donderdag 14 november 2013 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Bepaalde boeken, theaterstukken, films, schilderijen. Zijn er genoeg die stof tot nadenken geven. Die iets diepzinniger zijn dan de gemiddelde musical. Ik vind t best leuk vermaak hoor, maar meestal niet meer dan dat. Vermaak. Maar daar is t ook voor bedoeld. Er zijn maar weinig musicals die bedoeld zijn om je met een boodschap of overpeinzing naar huis te sturen. Al zijn ze er wel.
Tenzij gevallen engelquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Een engel met hoogtevrees slaat natuurlijk ook nergens op
als je maar niet gaat method acten en je nek breektquote:
Zoals bij de vorige musical? Moulin Rougequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
als je maar niet gaat method acten en je nek breekt
Ja, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals bij de vorige musical? Moulin Rouge
Dat is zo. Maarja, jij bent tenminste iemand die iets vertelt. Van de rest weet je niet wat ze uitspoken zoal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik durf het niet te reanimeren steeds, want dan krijg ik op m'n kop dat ik t altijd over mezelf heb en jullie t altijd over mij
Het is best duidelijk waar de keuken komt hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef Renesite het volgende:
Keuken komt in december!
Nee, tuindeuren komt de woonkamer, de keuken komt dus 'in' de keuken
Thank god welquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
Leuk!
(die achterwand is voor het contrast neem ik aan?)
Haha ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thank god wel
Wordt betonlook-grijs met een korrel
Vier vierkante metersquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, de walk-in closet.
En de salontafel is natuurlijk gewoon 4 kratjes bier.![]()
Pauperwinkelquote:
Haahaha je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pauperwinkel!! no offence
Gebrokenglas: woonland is een leuke iwnkel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |