als je het mooi inpaktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik reken mezelf tot de "goede" idiotenIk bedoel meer dat je daar als vrouw nogal wat "Hey neuken stuur eens foto's" berichten krijgt. Tenminste dat heb ik me laten vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bubbeltjequote:
bubbeltjequote:
* Bubbles geeft koffiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bubbeltje
die kan ik nou wel gebruiken
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
* Bubbles geeft koffie
Here you go
Succesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en nou kijken of ik de rest van het netwerk ook op het tijdelijke internet kan aansluiten
oeh, daar ben ik goed inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en nou kijken of ik de rest van het netwerk ook op het tijdelijke internet kan aansluiten
zou dat met een usb internetstick ook kunnen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, daar ben ik goed in
ik heb nu 8000 apparaten via wifi aan het internet geknoopt
CRVquote:
Kan je de taal niet gewoon op Nederlands zetten? Of gaat het om de menu's?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef crv het volgende:
Heb de windows 8 laptop van mijn zwager gekregen.... zit er een duitstalige office op![]()
moet ik eerst weer de language pack kopen
Wat is dat?quote:
Dat is een app voor op je smartphone. Daarmee kun je mensen in de buurt onderwerpen aan een vleeskeuring en als er wederzijds een positief oordeel is, kun je chatten... soort speeddaten met je mobiel dus. En aangezien jij al met Cupido aan het spelen was...quote:
Dat lijkt op de quikmatch van OkC jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een app voor op je smartphone. Daarmee kun je mensen in de buurt onderwerpen aan een vleeskeuring en als er wederzijds een positief oordeel is, kun je chatten... soort speeddaten met je mobiel dus. En aangezien jij al met Cupido aan het spelen was....
O. Gaat op basis van Facebookprofielen trouwens. Ik ben benieuwd... die vrouwen met hun trouwfoto in deze app, sla ik wel overquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat lijkt op de quikmatch van OkC jaMaar daar krijg je hele profielen te zien, niet alleen foto's
Ik heb alleen geen slimme telefoon dus geen Tinder of Whatsapp of wat dan ook voor mij
Dan zou ik sowieso afhaken, ik gebruik geen apps op facebook. Wil je deze app gebruiken? Prima, geef ons dan even het recht om je persoonlijke info, je foto's en je berichten te gebruiken. Oh ja, we willen ook uit jouw naam berichten op je tijdlijn kunnen zetten. Nee bedanktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
O. Gaat op basis van Facebookprofielen trouwens. Ik ben benieuwd... die vrouwen met hun trouwfoto in deze app, sla ik wel over.
Ik heb me eerst even ingelezen op internet en het schijnt mee te vallen. En als het niks is, dan gooi ik die app gewoon weer weg en trek ik de toestemming in.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso afhaken, ik gebruik geen apps op facebook. Wil je deze app gebruiken? Prima, geef ons dan even het recht om je persoonlijke info, je foto's en je berichten te gebruiken. Oh ja, we willen ook uit jouw naam berichten op je tijdlijn kunnen zetten. Nee bedankt
Ik zou ook wel voor die app vallen hoor, maar dan wel met een tweede feestboek account. Of een derde, geen idee hoeveel ik er hebquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me eerst even ingelezen op internet en het schijnt mee te vallen. En als het niks is, dan gooi ik die app gewoon weer weg en trek ik de toestemming in.
Je lijkt GF wel, met 400 FB-profielenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zou ook wel voor die app vallen hoor, maar dan wel met een tweede feestboek account. Of een derde, geen idee hoeveel ik er heb
quote:
Ik had er een op een ander mailadres voor een spelletje, een op mijn oude werkmail en een op mijn huidige werkmail. Kom op 4 dus, maar ik gebruik er maar 1 nu.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je lijkt GF wel, met 400 FB-profielen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CRV![]()
Ik voel me tegenwoordig net een opa als ik thuis komPijn in rug en benen, tijd voor een rollator
ik wil de menu's gewoon in het engels, Nederlands zou ik me ook dood aan ergerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Kan je de taal niet gewoon op Nederlands zetten? Of gaat het om de menu's?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een app voor op je smartphone. Daarmee kun je mensen in de buurt onderwerpen aan een vleeskeuring en als er wederzijds een positief oordeel is, kun je chatten... soort speeddaten met je mobiel dus. En aangezien jij al met Cupido aan het spelen was....
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef crv het volgende:
[..]ik ook.... hebben de rollator van mijn overladen schoonmoe in de kelder gezet hier dus ik ben voorbereid
Oh daar heb ik geen last van, al is het Turks. Staan toch overal symbolen bij. Maar dan moet je betalen jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
ik wil de menu's gewoon in het engels, Nederlands zou ik me ook dood aan ergeren
Wat is er zo leuk?quote:
goed ben vaak druk en gestressed haha.. maar was vorige week ook al paar keer hier alleen was jij er toen niet... hoe is t met jou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nikkie.
Hoe is het met jou? Tijd niet gezien hier.
vleeskeuringquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk?.
Ik ben daar serieus aan het beoordelen hoor.
* Heeft hond: hatsjie! Weg.
* Dat kind lijkt op haar... Weg
* Roken... volgende!
* Foto van paard. Nog een foto van paard... Weg.
* Foto van oog. Foto van kat... Foto van chagrijnige rotkop... afgekeurd!
* Leuk, een trouwfoto in een datingapp... ga terug naar je vent, muts!
Ja, ik ben er ook wat minder... op de afgelopen dagen naquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed ben vaak druk en gestressed haha.. maar was vorige week ook al paar keer hier alleen was jij er toen niet... hoe is t met jou?
hoi kgquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ik had er een op een ander mailadres voor een spelletje, een op mijn oude werkmail en een op mijn huidige werkmail. Kom op 4 dus, maar ik gebruik er maar 1 nu.
quote:
Beftekkelquote:
hoe ist ?quote:
hmmm hier ook nogal heftig in de stressquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed ben vaak druk en gestressed haha.. maar was vorige week ook al paar keer hier alleen was jij er toen niet... hoe is t met jou?
De klant waar ik nu zit wordt ik regelmatig afgeleid zeg maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel al een paar lekkere stukjes vlees voorbij zien komen![]()
.
nice ! Ja tis sowieso stuk rustiger hier...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook wat minder... op de afgelopen dagen na.
Maar gaat goed hoor. Ook druk met van alles.
Nee joh, dit weekend nog 4 topics achter elkaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice ! Ja tis sowieso stuk rustiger hier...
tja waar zou dat nu aan liggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nice ! Ja tis sowieso stuk rustiger hier...
quote:
why???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:14 schreef crv het volgende:
[..]
hoe ist ?
ow
[..]
hmmm hier ook nogal heftig in de stress
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |