Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ja hequote:
Nouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja he
Met Lola in de TT hadden we het vast drukker gekregen, weer zo'n saaie TT
Sex sellsquote:
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik een hoer ben![]()
Jij maakt vriendenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
NeeIk zeg dat je het wel goed zou doen in de verkoop
![]()
Dat is toch een compliment?quote:
Uhm ja en nee denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is toch een compliment?![]()
Je mag beledigd zijn als ik zeg dat je geen stuiver waard zou zijn
Ik denk alleen ja, een goede hoer kunnen zijn is iets anders dan een goede hoer zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ja en nee denk ik
Weet ik veel
Ach ik ben niet zo goed in seks dus ik laat die ambitie wel ff varenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik denk alleen ja, een goede hoer kunnen zijn is iets anders dan een goede hoer zijn.
Pff je zou het compliment ook gewoon kunnen accepteren hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach ik ben niet zo goed in seks dus ik laat die ambitie wel ff varen
Dank je voor het feit ik een goede hoer zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pff je zou het compliment ook gewoon kunnen accepteren hoor
ftfyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je voor het feit dat je vind dat ik veel op zou leveren als ik een hoer was?
Fixed that for youquote:
Katten plaatjes? Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben trouwens ook weer lekker aan het ouwehoeren terwijl ik aan het werk moet zijnNog een uurtje kattenplaatjes kijken en dan begin ik echt
kat·ten plaat·je (het; o; meervoud: willekeurige afbeelding op internet ; verkleinwoord: kattenplaatje)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Katten plaatjes? Noemen ze dat zo tegenwoordig
poesjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
kat·ten plaat·je (het; o; meervoud: willekeurige afbeelding op internet ; verkleinwoord: kattenplaatje)
1
het kattenplaatje
quote:
kan je met okcupid nog een beetje scoren danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echt bizar hoeveel mannen op OkCupid hun geslacht verkeerd invullen
Nijnertquote:
Wat is Okcupid?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Echt bizar hoeveel mannen op OkCupid hun geslacht verkeerd invullen
Uit betrouwbare bronnen: Ja met gemak. Maar ik doe niet aan casual dus voor mij is het vooral kattenplaatjes kijken en ouwehoerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je met okcupid nog een beetje scoren dan
Door die vogel hequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nijnert![]()
[..]
Wat is Okcupid?
Een datinggedoe of zo??![]()
![]()
Okee, op die fiets. Daar ga ik me even in verdiepenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Door die vogel he
[..]maar dan wat breder, je kan ook aangeven alleen vrienden te zoeken ofzo.
Kijk dan wel even hoe het vragensysteem werkt, dat hebben ze echt geniaal in elkaar gestokenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, op die fiets. Daar ga ik me even in verdiepen![]()
Sowieso, het wildseizoen is toch begonnen?quote:
jagen mag momenteelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso, het wildseizoen is toch begonnen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
oktober wijnbockbiermaand wijnbockbiertje erbij
Tijd om te gaan werken dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben trouwens ook weer lekker aan het ouwehoeren terwijl ik aan het werk moet zijnNog een uurtje kattenplaatjes kijken en dan begin ik echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
niet dode woody snipper dissenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tijd om te gaan werken dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwakkeling.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik had een lekkere dis in gedachtequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet dode woody snipper dissen
Met meerdere sites is van alles toegestaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen: Ja met gemak. Maar ik doe niet aan casual dus voor mij is het vooral kattenplaatjes kijken en ouwehoerenEn ik vind OkC tof omdat die site alles accepteert - mono, poly, open, hetero, homo, bi, trans, maakt allemaal niet uit
![]()
Alleen wel rekening mee houden dat er een hoop idioten tussen zittenGratis account heeft volledige functionaliteit dus dat trekt ook minder serieuze mensen aan
Dat is waar, maar hier is het ook gratis en er zitten een hoop Nederlanders opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met meerdere sites is van alles toegestaan
En genoeg waar accounts nep zijn
Dat is het belangrijkstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hier is het ook gratis en er zitten een hoop Nederlanders op![]()
Ik zeg niet dat het dé website in die categorie is he, daarvoor heb ik te weinig "ervaring"Maar ik vermaak me er wel
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar ik vermaak me er wel
duidelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen wel rekening mee houden dat er een hoop idioten tussen zitten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |