Nadeel is wel dat je een GB kunt gaan downloaden via hotfilequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je het volgens de handleiding doet, dan niet
Wat doet deze methode met je Odin-value?quote:
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Pumatje het volgende:
wat is er nu weer met mijn telefoon aan de hand.
Ineens valt de telefoon uit terwijl hij aan de oplader zat ( batt. was wel bijna leeg en ik deed er wat mee ), maar nu laadt hij niet meer op en ik krijg geen groen batterijtje te zien nu ik hem probeer op te laden maar een gele driehoek met een batterijtje met daar weer een streepje doorheen.
Wat iz deze?
power+home knop ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Home + on een seconde ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Dat valt onder garantie, even terugbrengen en zetten ze er een ander scherm in.quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Jullie ook last van burn in op het scherm? De plaats waar de notificatiebalk zit is iets blauwiger dan de rest.
Verder vind ik het wit wel erg grijzig, tenzij ik de brightness niet op het laagst heb.
Cyanogenmod is tegenwoordig heel makkelijk te installeren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:18 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Door de laatste officiële update van samsung blijft mijn phone regelmatig een fractie van seconde hangen, heel vervelend.
Samsung lijkt niet gehaast om dat met een nieuwe update op te lossen. Vind er toch nergens niks over.
Nu hoop ik dat ik dit kan oplossen met een custom rom. Welke raden jullie aan, want er zijn er heel wat en om ze nu allemaal te gaan proberen.
Ik heb ook steeds problemen met die opladers. Die van mijn S2 brak ineens afquote:Op donderdag 14 november 2013 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.
Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?
Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is
quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?
Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is
Ik heb een S2/S3/S4quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |