abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:17:01 #51
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_132922694
Is er een gemakkelijk tooltje om je telefoon in zin geheel te back uppen ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_132924536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als je het volgens de handleiding doet, dan niet :P
Nadeel is wel dat je een GB kunt gaan downloaden via hotfile :'(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 november 2013 @ 12:34:53 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_133105385
T-Mobile schiet lekker op met die update zeg :')

Nog steeds niks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_133115006
Jullie ook last van burn in op het scherm? De plaats waar de notificatiebalk zit is iets blauwiger dan de rest.

Verder vind ik het wit wel erg grijzig, tenzij ik de brightness niet op het laagst heb.
pi_133118663
quote:
Wat doet deze methode met je Odin-value?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 14 november 2013 @ 14:41:53 #57
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_133252396
wat is er nu weer met mijn telefoon aan de hand.
Ineens valt de telefoon uit terwijl hij aan de oplader zat ( batt. was wel bijna leeg en ik deed er wat mee ), maar nu laadt hij niet meer op en ik krijg geen groen batterijtje te zien nu ik hem probeer op te laden maar een gele driehoek met een batterijtje met daar weer een streepje doorheen.
Wat iz deze?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_133254500
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:41 schreef Pumatje het volgende:
wat is er nu weer met mijn telefoon aan de hand.
Ineens valt de telefoon uit terwijl hij aan de oplader zat ( batt. was wel bijna leeg en ik deed er wat mee ), maar nu laadt hij niet meer op en ik krijg geen groen batterijtje te zien nu ik hem probeer op te laden maar een gele driehoek met een batterijtje met daar weer een streepje doorheen.
Wat iz deze?
Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.
  donderdag 14 november 2013 @ 16:12:11 #59
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_133255158
gedaan.. hij laadt nu op, maar de telefoon is retetraag geworden :?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_133902452
Even een kickje.
Ik ben echt al jaren een Samsung liefhebber maar ik begin me steeds meer te ergeren aan mijn S4.
Vanmorgen startte hij ineens opnieuw op, verder krijg ik dagelijks meldingen van Samsung Apps en die standaard Facebook troep die er op staat etc.

Nou ben ik echt een noob wat betreft het rooten.
Maar als ik mijne zou rooten, ben je dan ook van al die standaard Samsung en Google zooi af?
pi_133973273
Wat is nu een redelijke rom voor de S4? Gebruik nu Echoes, maar de batterijduur is eigenlijk om te janken. Mis ook simpele dingen als een equalizer voor het geluid. Misschien beter terug naar stock?

Lees dat CM op de S4 alles behalve stabiel is en dat waarschijnlijk ook niet meer gaat worden. :') Jammer, want ik gebruikte al jaren met veel plezier CyanogenMod.
pi_134015237
een collega van me heeft een s4 mini waarbij de dataverbinding elke keer na een paar uur uitvalt, het enige wat dan werkt is de telefoon opnieuw opstarten.
iemand toevallig een idee wat het probleem kan zijn?
volgens mij staan de instellingen allemaal goed. ze staan iig hetzelfde als bij mijn s4, en die werkt prima :P
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_134186796
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_134186887
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Screenshot maken doe je met vegen, maar in landscape tover je de notificatie balk in beeld. Is er ook een andere manier voor?
power+home knop ingedrukt houden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2013 @ 13:29:57 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_134186912
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef dimmak het volgende:
Home + on een seconde ingedrukt houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_134186929
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Jullie ook last van burn in op het scherm? De plaats waar de notificatiebalk zit is iets blauwiger dan de rest.

Verder vind ik het wit wel erg grijzig, tenzij ik de brightness niet op het laagst heb.
Dat valt onder garantie, even terugbrengen en zetten ze er een ander scherm in.

Was bij mijn S2 ook zo, was op den duur het whatsapp tekentje (smiley) van in berichtjes gewoon "ingebrand" zeg maar.
pi_134186958
Bedankt mensen. De oplossing was zo makkelijk.
  dinsdag 17 december 2013 @ 07:18:32 #68
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_134354712
Door de laatste officiële update van samsung blijft mijn phone regelmatig een fractie van seconde hangen, heel vervelend.
Samsung lijkt niet gehaast om dat met een nieuwe update op te lossen. Vind er toch nergens niks over.

Nu hoop ik dat ik dit kan oplossen met een custom rom. Welke raden jullie aan, want er zijn er heel wat en om ze nu allemaal te gaan proberen.
pi_134355037
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 07:18 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Door de laatste officiële update van samsung blijft mijn phone regelmatig een fractie van seconde hangen, heel vervelend.
Samsung lijkt niet gehaast om dat met een nieuwe update op te lossen. Vind er toch nergens niks over.

Nu hoop ik dat ik dit kan oplossen met een custom rom. Welke raden jullie aan, want er zijn er heel wat en om ze nu allemaal te gaan proberen.
Cyanogenmod is tegenwoordig heel makkelijk te installeren.

http://beta.download.cyanogenmod.org/install
pi_134826881
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?

Al weet ik dat het scherm van de S4 wel stukken beter is :P
pi_134826986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:54 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Andere oplader geprobeerd? Mijn oplader van mijn S Advance is namelijk ook een keer kapot gegaan, schijnt dat die opladers van Samsung nou niet bepaald de beste kwaliteit zijn.
Ik heb ook steeds problemen met die opladers. Die van mijn S2 brak ineens af :') En die van mijn Ace 2 doet het ook steeds slechter, slecht contact of zo.

Ik heb een USB oplader en een usb kabeltje die ik zoveel mogelijk probeer te gebruiken ipv de normale oplader.
pi_134865140
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:
Is er hier iemand die eerst de S3 had? Kan diegene vertellen of het echt veel zin heeft om de S4 te kopen ipv de S3, of dat de S4 meer extra gimmicks zijn?

Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.
woef
pi_134869012
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef mapima het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Ik. Ik vond hem na de S3 een verademing. Eerst een jaar een S3 gehad. Toen in juli een S4 genomen. Alles werkt veel lekkerder. Na een mislukte update van Samsung Omega erop gezet en nu werkt het helemaal als een zonnetje.
Ik heb een S2/S3/S4
allemaal stock, en ja heb er nooit problemen mee gehad.

De stap van S2 naar S3 was wel groot vond ik en de stap van S3 naar de S4 is een stuk minder.
En daar mee bedoel ik dan de capaciteit van de accu. met de S3 kan ik een dag doen doen en met de S4 doe ik er wat langer mee.
[EDIT]

Galaxy S4 laat veel sneller op dan de beide telefoons(S2&S3).
En zelfs sneller dan me Ipod Nano Touch.
pi_134871123
Okee bedankt. Ik vind her verschil van 300 euro en 425 wel groot maar als ik die tweedehands kan kopen bij de plaatselijke turk neem ik de s4 miss wel.

Marktplaats enzo doe ik niet. :')
pi_134889865
gewoon contant betalen, heb mijn S4 voor 250e gehaald via Marktplaats
Nee, toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')