SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
REPOSTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:37 schreef Roypsv het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)etgekkie_compilatie/
Naar welke divisie ben je nu ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
1-0 voor nog in de eerste helft sta ik 4-1 achter
Dankzij dat hoerenkind die ging rage quitten degradeer ik nu
wat doe jij... BEN JE GEKquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Sereroals TT doen maar helaas. Maar dan nu het dagelijkse gold pack dat ik op 13:37 open: [ afbeelding ]
O wacht, er zijn ook nog duplicates: [ afbeelding ]
kei stoer maar wel een away kit in je club hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Sereroals TT doen maar helaas. Maar dan nu het dagelijkse gold pack dat ik op 13:37 open: [ afbeelding ]
O wacht, er zijn ook nog duplicates: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:42 schreef Roypsv het volgende:
Diamond gullie mam is op internet
[ afbeelding ]
Ik spaar de kits, dit is bijna de enige gold kit die ik tot nu toe heb en nu krijg ik hem nog een keer hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kei stoer maar wel een away kit in je club hebben.
haha loser
Heb net niet genoeg coins man sorry!quote:[img]http://i.fo[img]http://puu.sh/4XinA.png[/img]kzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 23 oktober 2013 13:38 schreef Pino0 het volgende:
Litmanen koop je mijn natale nog?
Omg discard anders is wat skeere bokoequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net niet genoeg coins man sorry!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omg discard anders is wat skeere bokoe
sorry verkeerde topic danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier nog een suggestie voor een leuk gold team? Max. 250k
hij is kk slecht man die natalyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Iemand koop aub Di Natale 31,250 k ST met Hawk
komop dan kan ik verder
Echt kk grappig en kk lauw man.. heb je meer van die kk filmpjes.quote:
Heb je je pilletjes niet gehad vandaag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Echt kk grappig en kk lauw man.. heb je meer van die kk filmpjes.
Je kk wtzzzzzz togggg... ja togggg..
Ik ben roypsv en als ik kk voor een woord zet dan nemen mensen me meer serieus en kijken ze tegen me op.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier nog een suggestie voor een leuk gold team? Max. 250k
Hij heeft best een punt hoor. Ik word ook niet heel erg vrolijk van die ziektes, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes niet gehad vandaag?
Spotifyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef zerokil het volgende:
Wie weet er nog wat goeie playlists for spotify?
?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:48 schreef _NZT_ het volgende:
Is dit opeens een neger topic geworden?
oke, maar ik bedoel er niks mee. Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft best een punt hoor. Ik word ook niet heel erg vrolijk van die ziektes, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke, maar ik bedoel er niks mee. Ik zal het niet meer doen
klopt, kreeg laatst zelfs geel tijdens de wedstrijd toen ik de bal naast peerdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Eentje zo af en toe kan ik prima handelen (als het dan toch moet), maar het wordt een beetje overkill
Bij ons is het schelden met dat woord rood..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
klopt, kreeg laatst zelfs geel tijdens de wedstrijd toen ik de bal naast peerde
maar ik speel niet in de G-divisie haha grapjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Bij ons is het schelden met dat woord rood..
Plus nog een schorsing van trainer erbij
is dit nu echt of acteerwerk ? :pquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef Pino0 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=9c3_1382059583
Dit filmpje xD
Man met camera op zijn fietshelm in brazilie word beroofd door een liliputter. Daarna word liliputter doodgeschoten door random stranger op straat.
Dat het af en toe gezegd wordt prima, ieder voor zich. Maar in elke zin gaat te ver.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft best een punt hoor. Ik word ook niet heel erg vrolijk van die ziektes, eerlijk gezegd.
Leuk man..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
maar ik speel niet in de G-divisie haha grapje
Zo grappigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef Pino0 het volgende:
Dit filmpje xD
Man met camera op zijn fietshelm in brazilie word beroofd door een liliputter. Daarna word liliputter doodgeschoten door random stranger op straat.
wat is je leeftijd? stel je niet zo aan man als ik je er pijn mee doe zeg het dan. ik zal het mee ophouden voor dat ik je tere zieltje nog meer pijn doequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:53 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat het af en toe gezegd wordt prima, ieder voor zich. Maar in elke zin gaat te ver.
Wellicht de leeftijd.
Lezen kan je ook al niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wat is je leeftijd? stel je niet zo aan man als ik je er pijn mee doe zeg het dan. ik zal het mee ophouden voor dat ik je tere zieltje nog meer pijn doe
Die gast is 20+quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:53 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat het af en toe gezegd wordt prima, ieder voor zich. Maar in elke zin gaat te ver.
Wellicht de leeftijd.
ja is aan de ene kant wel goed, aan de andere kant ook fucking zuur als je het perongelijk doetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:53 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Leuk man..
Gewoon landelijk vriend;)
Klopt is ook .. Alleen zo leer je het wel afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:55 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja is aan de ene kant wel goed, aan de andere kant ook fucking zuur als je het perongelijk doet
Waarom niet even die kaartjes kopen en omzetten? kost niet zoveel en scheelt een hoop gedoequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Iemand koop aub Di Natale 31,250 k ST met Hawk
komop dan kan ik verder
Pino is xboxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef Roypsv het volgende:
pino welke kaartjes moet je hebben. ik heb zoveel paketten geopend dat ik er veel heb kan wel ff kijken voor je
Ik heb alles ik moet alleen di natale verkopen en hem als cam terug kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef Roypsv het volgende:
pino welke kaartjes moet je hebben. ik heb zoveel paketten geopend dat ik er veel heb kan wel ff kijken voor je
ja ik zit op ps3. wist niet dat je xbox hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb alles ik moet alleen di natale verkopen en hem als cam terug kopen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Pino0 het volgende:
http://www.easports.com/f(...)fId=f3eZ4JIUbitd:360 dit is mijn team <3
keetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef rolls-reus het volgende:
Wie is die linker OP-chick op de tweede foto?
In het echt ook, realistisch dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:54 schreef Djeetje het volgende:
hee wat een toeval ik speel weer tegen Diego Costa en toevallig scoort hij weer.
wtfquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef Pino0 het volgende:
Dit filmpje xD
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanksweet je toevallig ook wie er op de derde foto staat?
Kap met het verslaan van je wedstrijden, ga gewoon filmpjes makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef Djeetje het volgende:
Weer 2 doelpunten tegen in de laatste 10 minuten
Lekker een gelijkspel bij de laatste goal onderschep ik nog 2x de bal en 2x komt hij weer terug bij hem om uit een fakking rebound te scoren.
En anders ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kap met het verslaan van je wedstrijden, ga gewoon filmpjes maken
Ik wil wat meer pace in mijn middenveld en de zijkanten zijn verdedigers, pogba en rossi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Je hebt Giovinco in de meeste verdedigende positie als middenvelder in je team?
Sta ik dat nu niet dan ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga ik je degraderen tot voorvocht bij mijn ratingsysteem
Zoeken op die afbeelding levert nog niet veel op qua naam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Het is de collectie van Suarez dus die zal het wel weten.
Kate Upton jonge...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef rolls-reus het volgende:
Wie is die linker OP-chick op de tweede foto?
Leipe goal man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:38 schreef Topiek het volgende:
Iemand hier die Esswein gebruikt heeft? Wat is hij goed weer
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174818049
Steeds dat doen, en goal goal goal
Het was ook niet bedoelt omdat het een mooie goal was ofzoquote:
Ik houd het wel bij Pacewein. Dit is mijn eerste zilveren team, dus jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn veel betere silver wingers dan pacewein in de Bundesliga joh
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij Pacewein. Dit is mijn eerste zilveren team, dus jaHet is wel 5 atb
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij Pacewein. Dit is mijn eerste zilveren team, dus jaHet is wel 5 atb
moet je klappen met je 5 atb ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten vlegelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:47 schreef Topiek het volgende:
[..]
Het is PC alsof jij daar last van hebt
Neuh ik haat 5atb ook om tegen te spelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probeer het maar goed te praten vlegel
ja alleen de verkeerde heb ik het idee.. kutspel.quote:
Hmm ga me er toch maar eens in verdiepen dan denk ik, want daar is denk ik nog heel veel te halen voor mijn manier van spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja alleen de verkeerde heb ik het idee.. kutspel.
Ik geef vaak de tactiek de schuld als ik verliesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja alleen de verkeerde heb ik het idee.. kutspel.
altijd. nieuwe tactiek is dus helemaal kut. me verdedigers staan ongeveer op de middenlijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik geef vaak de tactiek de schuld als ik verlies
Voor mijn gevoel krijg ik door mijn tactiek te veel goals tegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
altijd. nieuwe tactiek is dus helemaal kut. me verdedigers staan ongeveer op de middenlijn.
maar geen zin om helemaal naar carriere te gaan en tactiek aan te passen
voor mijn gevoel is FIFA ene kut spel. dus vanavond gewoon GTA'enquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel krijg ik door mijn tactiek te veel goals tegen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor mijn gevoel is FIFA ene kut spel. dus vanavond gewoon GTA'en
iemand nog wat spelers hebben![]()
kloptquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch investeringen in lange termijnen
ja graagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
voor mijn gevoel is FIFA ene kut spel. dus vanavond gewoon GTA'en
iemand nog wat spelers hebben![]()
Pff weer iemand die ik moet omleggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2655065.page
Kijk dreetje, een skillende NL youtuber
vs Itani lolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
Zijn commentaar loopt voor ofzo. Hij verklapt eigenlijk steeds wat 3 seconden later gaat gebeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
En je raakt je apps kwijt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Upgraden van Windows 8.1 preview naar de normale duurt lang
Mega saaiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn commentaar loopt voor ofzo. Hij verklapt eigenlijk steeds wat 3 seconden later gaat gebeuren.
Ik maak gelukkig niet echt veel gebruik van Appsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je raakt je apps kwijt.Inmiddels bevalt 8.1 me na wat tweaken wel overigens.
ik zit al te watertandenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef Watertanden het volgende:
Nog een dik halfuurtje , en dan zijn de nieuwe informs bekend:)
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ende_teamgenoot.html
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef Watertanden het volgende:
Nog een dik halfuurtje , en dan zijn de nieuwe informs bekend:)
Dat zou goed kunnen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
somthing like this.
Omdat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef Watertanden het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen!
Ik heb wel een piazon in me team , jammer dat deze inform na goud gaat anders..
Nee, is verzet naar morgen. Check twitter eaquote:
Ik dacht alleen de Windows store apps.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je raakt je apps kwijt.Inmiddels bevalt 8.1 me na wat tweaken wel overigens.
vandaag alleen happy hour 100K packs toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, is verzet naar morgen. Check twitter ea
Whatsapp met een update op android waardoor het nu constant vast loopt als je het opstart... dat is pas kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht alleen de Windows store apps.![]()
Moet nu echt alle applicaties opnieuw installeren
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, is verzet naar morgen. Check twitter ea
Ik zag je post op het EA-forum over die twee spelertjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:38 schreef Tim86 het volgende:
#cut4tshimanga
#cut4koulibaly
#prayfortotw
#hashtag
lewaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef Roypsv het volgende:
Reus - Lewandowski - Robben
of
Reus - Aubameyang - Robben
haha wedden dat ze doelen opquote:
Zal me ook niks verbazen hoor dat zij erin zitten en Ozil niet. Maar #DurfTeDromenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha wedden dat ze doelen op
-hazard
-ibra
-cavani
-robben
geef eens 1 reden waarom nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef Roypsv het volgende:
IF robben zou de NIF dan nog duurder worden ?
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef Roypsv het volgende:
IF robben zou de NIF dan nog duurder worden ?
Omdat mensen allemaal hun NIF vervangen voor de IF waardoor hij voor dumpprijzen te koop is.quote:
Uiteindelijk zakt de prijs wel weer terug natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef Roypsv het volgende:
na die ene week zit die wel weer gewoon in de paketten toch
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik dacht alleen de Windows store apps.![]()
Moet nu echt alle applicaties opnieuw installeren
dat ik dat zelf niet bedacht hebquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat mensen allemaal hun NIF vervangen voor de IF waardoor hij voor dumpprijzen te koop is.
Mental midget.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
Hoeveel goals ik vandaag wel niet tegen heb gehad in de 90e min waardoor ik gelijk speel of verlies is niet te geloven
Rijstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Over midgets gesproken..geniale foto
[ afbeelding ]
Had alles zo netjes ingerichtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:47 schreef Reemi het volgende:
[..]Had ik gelukkig geen last van, had de preview niet.
Ik zit al 10 minuten aan de inhaler om te kalmerenquote:
zal wel mee vallenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten aan de inhaler om te kalmeren
Leer ze verdedigen. Is niet zo heel moeilijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef Roypsv het volgende:
echt niet goed voor me bloeddruk deze shit
Ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef Roypsv het volgende:
echt niet goed voor me bloeddruk deze shit
Ja even 25k fifa points er tegen aan gooienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zal wel mee vallenvanavond als een gek packs openen natuurlijk...
vertel me hoe..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leer ze verdedigen. Is niet zo heel moeilijk.
ja is echt niet relax gare Cerci en mongooltje ibarboquote:
Met je verdediger terug lopen en R1 inhouden zodat er ook nog druk word gezet op de balquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leer ze verdedigen. Is niet zo heel moeilijk.
lets try that outquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met je verdediger terug lopen en R1 inhouden zodat er ook nog druk word gezet op de bal
Als je denkt dat iemand het gaat doen. (wat nogal voorspelbaar is vaak) Alvast een verdediger selecteren en met de speler naar wie de bal gaat mee lopen/ voor hem uitlopen. En dan ondertussen met een andere speler druk zetten op de speler die de bal gaat passen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vertel me hoe..
[..]
ja is echt niet relax gare Cerci en mongooltje ibarbo
rond kerst weer coins verkopen om crack te kunnen kopen... verslavende shit manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef byah het volgende:
ik begrijp echt niet waarom ik dit spel nog speel
Of wat de verslavende factor nog is
Baas zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Wat had Muller dan gedaan het afgelopen weekend ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof jou dat uit maakt. je pulled er vanavond gewoon 1 in de 4e packquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat Muller er niet in zit, Ozil is wel leuk en Hazard, Ibra is ontbetaalbaar
Ach, wat had je nou met een LW Müller willen doen..op die positie is Reus veel beter als je een Duitser zoekt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat Muller er niet in zit, Ozil is wel leuk en Hazard, Ibra is ontbetaalbaar
true, maar ben wel fan van Muller deze fifa, vind hem erg fijn spelen op de RMquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, wat had je nou met een LW Müller willen doen..op die positie is Reus veel beter als je een Duitser zoekt.
Santini had immers maar 3 keer gescoord hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef BDIL het volgende:
Ze konden beter Srna erin zetten ipv Santini
te duur. niet iedereen koopt even een paar hazards op voor profit. gaan de weg de week zie ik m wel een beetje stijgen.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2655105.page
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-10-2013 om 16:04:17Sorry 70 Muller guy. Your courage shall be remembered reageer retweet
Immers en 3x gescoord in 1 zinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Santini had immers maar 3 keer gescoord he
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-10-2013 om 16:04:17Sorry 70 Muller guy. Your courage shall be remembered reageer retweet
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het undercutten op Özil is al begonnen.. ik had van die silvers een paar moeten kopen. Geen bronze IF trouwens
[..]
Immers en 3x gescoord in 1 zin
Serieus ? Kut Kroaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Santini had immers maar 3 keer gescoord he
Jupiler league hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Serieus ? Kut KroaatHij bakte niks van bij Ausburg nu is hij op weg naar topscorer
Vaak wel een beetje vertekend bij die gasten die ook goede vrije trappen en penalties hebben, maar zijn huidige 81 finishing zal wel naar de89 ofzo gaan dan jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:10 schreef Djeetje het volgende:
Rossi zal wel zieke shooting stats krijgen
88 shooting
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef Reemi het volgende:
[..]twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-10-2013 om 16:04:17Sorry 70 Muller guy. Your courage shall be remembered reageer retweet
Hopelijk krijgt hij een kracht upgrade misschien dan maar eens proberenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaak wel een beetje vertekend bij die gasten die ook goede vrije trappen en penalties hebben, maar zijn huidige 81 finishing zal wel naar de89 ofzo gaan dan ja
Hopelijk wordt ie niet te duurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een kracht upgrade misschien dan maar eens proberen
ok even invullenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
https://crosswordlabs.com/view/totw-6-crossword
Hier Stefan is iets voor jou
Daar zat ik ook aan te denken.. Maar de prijs zal wel te duur zijn..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef FCsuarez het volgende:
alleen sneijder deze week denk ik.
en miss souare als zijn prijs mee valt als investering.
veel richting discard deze weekquote:
Prima, die kan ik toch niet betalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
veel richting discard deze week![]()
want ibra ozil hazard.
Sneijder zal toch ook wel meevallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
Enige wie me uit deze TOTW boeit is Rossi ( misschien Pjanic), rest is te duur.
Sowieso ja. Zou me echt verbazen als zijn prijs over een paar dagen nog boven de 20k ligt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sneijder zal toch ook wel meevallen.
Ja maar hem wil ik niet gebruikenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sneijder zal toch ook wel meevallen.
Hoop het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Zou me echt verbazen als zijn prijs over een paar dagen nog boven de 20k ligt.
Tering, hoop geneuzel of gewoon extreem uitgebreid?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef BDIL het volgende:
Die annual report van Deutsche Post is 127 pagina's![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoop het.
Ga in ieder geval niet de fout maken om hem gelijk te kopen zoals met Milito
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En uiteraard in oranje kits
dik teamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke wie heeft hem gehaaldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef FCsuarez het volgende:
PS3:
zusi voor 85K BIN. als mensen nog willen investeren
Tof!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/2655601.pagequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik geloof dat ik de puzzel goed heb ingevuld.. wat kan ik nu dan?
Oh hiermee kon je dus al weten wie erin zouden zitten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/2655601.page
lees
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh hiermee kon je dus al weten wie erin zouden zitten?
Nice.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee is pas net announced.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh hiermee kon je dus al weten wie erin zouden zitten?
Ik ben dus al te laat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/15/2655601.page
lees
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef FCsuarez het volgende:
IF zusi PF incoming![]()
Potsie are you there ?
Oh die tijd staat verkeerd bij mij op EA forum blijkbaar. Leek me niet gek als ze dit om half 4 ofzo openbaar zouden makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nee is pas net announced.
Lees nu dat er geen prijzen zijn, had wel verwacht dat er zo'n schijt prijs was als 5 regular gold packs
Jij bent meteen over teamnamen aan het nadenken zeker?quote:
...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog geen IF Sneijder op de markt
NetherCoastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent meteen over teamnamen aan het nadenken zeker?
HollaCoastquote:
Oh echtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
Litmanen doe maar niet zo gek, vorige week was er al een IF voor 7u op de markt
zal het niet meer doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lol nee was meer om te kutten. Timmy postte alles met, jij alles met
Nee, ik ga dit team ook gedeeltelijk bouwen en zat denken hoe ik het probleem Heitinga ga oplossen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent meteen over teamnamen aan het nadenken zeker?
Vorm?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit team ook gedeeltelijk bouwen en zat denken hoe ik het probleem Heitinga ga oplossen.
Zo dus: [ afbeelding ]
![]()
Dat is zo'n midget, Krul heeft wat meer lengte.quote:
Steek danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zet nog liever Benteke in de goal
Het ziet er zo mooi uit, maar of het ook fijn zal spelen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit team ook gedeeltelijk bouwen en zat denken hoe ik het probleem Heitinga ga oplossen.
Zo dus: [ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |