SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
REPOSTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:37 schreef Roypsv het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)etgekkie_compilatie/
Naar welke divisie ben je nu ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:39 schreef Djeetje het volgende:
1-0 voor nog in de eerste helft sta ik 4-1 achter
Dankzij dat hoerenkind die ging rage quitten degradeer ik nu
wat doe jij... BEN JE GEKquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Sereroals TT doen maar helaas. Maar dan nu het dagelijkse gold pack dat ik op 13:37 open: [ afbeelding ]
O wacht, er zijn ook nog duplicates: [ afbeelding ]
kei stoer maar wel een away kit in je club hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde Sereroals TT doen maar helaas. Maar dan nu het dagelijkse gold pack dat ik op 13:37 open: [ afbeelding ]
O wacht, er zijn ook nog duplicates: [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:42 schreef Roypsv het volgende:
Diamond gullie mam is op internet
[ afbeelding ]
Ik spaar de kits, dit is bijna de enige gold kit die ik tot nu toe heb en nu krijg ik hem nog een keer hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kei stoer maar wel een away kit in je club hebben.
haha loser
Heb net niet genoeg coins man sorry!quote:[img]http://i.fo[img]http://puu.sh/4XinA.png[/img]kzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 23 oktober 2013 13:38 schreef Pino0 het volgende:
Litmanen koop je mijn natale nog?
Omg discard anders is wat skeere bokoequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb net niet genoeg coins man sorry!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omg discard anders is wat skeere bokoe
sorry verkeerde topic danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier nog een suggestie voor een leuk gold team? Max. 250k
hij is kk slecht man die natalyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:47 schreef Pino0 het volgende:
Iemand koop aub Di Natale 31,250 k ST met Hawk
komop dan kan ik verder
Echt kk grappig en kk lauw man.. heb je meer van die kk filmpjes.quote:
Heb je je pilletjes niet gehad vandaag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:47 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Echt kk grappig en kk lauw man.. heb je meer van die kk filmpjes.
Je kk wtzzzzzz togggg... ja togggg..
Ik ben roypsv en als ik kk voor een woord zet dan nemen mensen me meer serieus en kijken ze tegen me op.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier nog een suggestie voor een leuk gold team? Max. 250k
Hij heeft best een punt hoor. Ik word ook niet heel erg vrolijk van die ziektes, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes niet gehad vandaag?
Spotifyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef zerokil het volgende:
Wie weet er nog wat goeie playlists for spotify?
?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:48 schreef _NZT_ het volgende:
Is dit opeens een neger topic geworden?
oke, maar ik bedoel er niks mee. Ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft best een punt hoor. Ik word ook niet heel erg vrolijk van die ziektes, eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke, maar ik bedoel er niks mee. Ik zal het niet meer doen
klopt, kreeg laatst zelfs geel tijdens de wedstrijd toen ik de bal naast peerdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Eentje zo af en toe kan ik prima handelen (als het dan toch moet), maar het wordt een beetje overkill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |