ja, heroine is duurderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er zal wel een verschil zitten in nicotine en heroine, i guess
Hou je bek Eland.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar![]()
Eergisteren wilde je me nog meeten.
Afkicken helemaal.quote:
Precies 't zelfde!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er zal wel een verschil zitten in nicotine en heroine, i guess
en ik durf mezelf geen spuit te zettenquote:
Jupjupquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Afkicken helemaal.
Als je absurd veel zuipt kun je zelfs doodgaan aan afkicken (niet dat ik Inso aan zie voor een die-hard alcoholic)
Really, kan me dat zo 1,2,3 niet voorstellenquote:
Thats what they all say.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik durf mezelf geen spuit te zetten
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef JanCees het volgende:
Zonder Tjacka en Inso is deze SC niet om aan te gluren.
Nou, ok. Als het je echt zo stoort verder is opbokken een optiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef JanCees het volgende:
Ik hou zou het ook niet willenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik durf mezelf geen spuit te zetten
Daarom stukje begeleiding kan daarin geen kwaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jupjup. En daarnaast moet het nog lukken en dat is een levenslang dingetje.
nee, echt, als ik suikerziekte zou hebben zou ik gewoon doodgaanquote:
ga weg danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:10 schreef JanCees het volgende:
Begeleiding en steunquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom stukje begeleiding kan daarin geen kwaad.
Helemaal vanwege de relapse die altijd op de loer ligt.
Hahaha, moest heel hard lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, echt, als ik suikerziekte zou hebben zou ik gewoon doodgaan
(ja overdreven ja)
[..]
ga weg dan
wie is chachet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:12 schreef Elan het volgende:
JanCees in VBL is ook een slowchat schijnt erg leuk te zijn xchachet zal dit beamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |