Je bent 17 toch, weet je welke impact een alcoholverslaving kan hebben, lichamelijk en geestelijk?quote:
tja, dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij haat cachie, die mag niet meer in de sc posten.
dan mag hij niet hier posten oog om om oog tand om tand
Helaas weet ik dat ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent 17 toch, weet je welke impact een alcoholverslaving kan hebben, lichamelijk en geestelijk?
Natuurlijk is stoppen een goed iets maar het proces om te stoppen is vaak redelijk intensief.
Dan weet je dus ook hoe kut het kan zijn fysiek en geestelijk om af te kicken.quote:
Ik niet. Nu drink ik doordeweeks ook niet echt meerquote:
Ik ben hier voor Tjacka.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
Elan wat doe je hier?
Het is toch wel duidelijk dat niemand je moet?
Iedereen zal blij zijn als je weg bent
Zelf persoonlijk gelukkig niet nee.quote:
Dat klopt. Maar jij en ik weten niet hoe zwaar dat is voor inso.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook hoe kut het kan zijn fysiek en geestelijk om af te kicken.
Afhankelijk van hoeveel je drinkt of dronk hebben de meeste mensen daar iemand bij nodig om ze in dat proces te begeleiden.
Spreek voor jezelf, ik heb hem nog niet gesproken en heb dus nog geen mening over hemquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
Elan wat doe je hier?
Het is toch wel duidelijk dat niemand je moet?
Iedereen zal blij zijn als je weg bent
Dan kan je ook niet weten wat een verslaving met je doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelf persoonlijk gelukkig niet nee.
Heb hem maar vast klaargelegd. Je bent het wss met me eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb hem nog niet gesproken en heb dus nog geen mening over hem
Nee oke als jij dat vindt moet je dat lekker denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet weten wat een verslaving met je doet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb hem maar vast klaargelegd. Je bent het wss met me eens.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee oke als jij dat vindt moet je dat lekker denken.
Ja maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb hem maar vast klaargelegd. Je bent het wss met me eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |