Waarover?quote:
Ik ook.quote:
Maar dan zonder Zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
Iemand die roept dat NL maar gewoon met Santa Claus moet doen heeft zichzelf natuurlijk sowieso al gediskwalificeerd.
Santa Claus is op Sinterklaas gebaseerd.
Dus de Amerikanen vonden Zwarte Piet niet goed genoeg om Sinterklaas/Santa Clause te vergezellen en hebben hem vervangen door een paar rendieren en elfen. Wie is er nou racistisch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar dan zonder Zwarte Piet.
Maar wel met elfen en rendieren
De mensen die geen Zwarte Piet willen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Dus de Amerikanen vonden Zwarte Piet niet goed genoeg om Sinterklaas/Santa Clause te vergezellen en hebben hem vervangen door een paar rendieren en elfen. Wie is er nou racistisch?
Hier zijn ze iig niet te vinden Pietitiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De mensen die geen Zwarte Piet willen.
Mais ouiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan Frans Duijts wel Frans of Duits
Sterkte met online vertalersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef Toverheks het volgende:
Oh toppie, de van Dale is er ook, nu ga ik foutloos Nederlands schrijven
Maar wie sprak er hier Frans of Franse Frans Nederlands of misschien wel Duits...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mais oui![]()
"Frans," vroeg Frans aan de Franse Frans: "Is Frans in het Frans ook Frans?" "Nee," zei de Franse Frans, "Frans is in het Frans is François".
Die willen dus een bisschop alleen met kleine kinderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De mensen die geen Zwarte Piet willen.
Zoals gisteren besproken op P&W "De ZAK van"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Die willen dus een bisschop alleen met kleine kinderen.
Franse Frans sprak Frans en Nederlandse Frans sprak ook Frans. En Frans Duijts staat in de fipoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie sprak er hier Frans of Franse Frans Nederlands of misschien wel Duits...
Maar is Nederlandse Frans dan ook Frans Duijts?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Franse Frans sprak Frans en Nederlandse Frans sprak ook Frans. En Frans Duijts staat in de fipo
niet gezien. Ik kijk bijna nooit tvquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals gisteren besproken op P&W "De ZAK van"
Nee, dat is Lange Frans...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is Nederlandse Frans dan ook Frans Duijts?
Frans Duijts spreekt geen woord Frans.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is Nederlandse Frans dan ook Frans Duijts?
OK dus het was Francois ? Wat spreekt meneer Duijts dan wel ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Frans Duijts spreekt geen woord Frans.
Wat denk jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus het was Francois ? Wat spreekt meneer Duijts dan wel ?
Wir kinder vom Bahnhof Zoo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nivootje .. Iemer kerade ous ... Wow ist de baanhof
Do is de baanhof. drei mal rechts abbiegenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nivootje .. Iemer kerade ous ... Wow ist de baanhof
Maar zoveel weet Franz Duijts ook nichtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Do is de baanhof. drei mal rechts abbiegen
Is dat zo'n volkszanger?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zoveel weet Franz Duijts ook nicht
lees ik nu dat Frans homo is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar zoveel weet Franz Duijts ook nicht
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
lees ik nu dat Frans homo is?
*collega gaat bellen*
Bij Frans Bauer twijfel ik ook nog steeds.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]hij is toch getrouwd en heeft kinderen, niet dat het wat uitmaakt, maar hebben we het over dezelfde Frans
ik twijfel bij elke man die Frans heetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Frans Bauer twijfel ik ook nog steeds.
Ik niet bij allequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik twijfel bij elke man die Frans heet
Nou oke, niet alle Fransen, maar de meeste fransen oh wil je niet wetenquote:
Die heeft dan wel weer een echte Duijtse achternaam...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij Frans Bauer twijfel ik ook nog steeds.
Nee dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou oke, niet alle Fransen, maar de meeste fransen oh wil je niet weten
oke lekker, hier was bloemkool met een kruimig aardappeltje en stukje vlees. Kind was vrij en wil dan Hollandse pot.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat hoef ik ook niet te weten![]()
Wat stond er vanavond op het menu? Ik had nog zuurkool in de vriezer, dat heb ik lekker opgewarmd in de koekenpan, simpel maar smakelijk.
Ik ben wakker, maar met 3 schermen voetbal is het rustig mijnerzijdsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef trippy_trippy het volgende:
hier een pannekoek met spek en ui en een toefje slagroom
nee hoor, dat heet met de tijd mee gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
Jonge mensen niet dan?
Die doen de hele dag niet anders dan op hun telefoon kijken om hun sociale contacten bij te houden.
Deed ik vandaag ook.. 2 sollicitaties nuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
Jonge mensen niet dan?
Die doen de hele dag niet anders dan op hun telefoon kijken om hun sociale contacten bij te houden.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:18 schreef sasquatsch het volgende:
Jonge mensen niet dan?
oke dan Chuf, en wanneer ga je wat horen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vandaag ook.. 2 sollicitaties nu
moet je ze maar in de hand houdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]daar heb je helemaal gelijk in, zelf onder het eten
Dat heb ik nog niet gehoord.. 1 iig voor 4 november... Maar ik hoop eigenlijk meer op de andere en daar heb ik nog niets van gehoord ...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan Chuf, en wanneer ga je wat horen?
Elektronica zijn hier verboden aan tafelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]daar heb je helemaal gelijk in, zelf onder het eten
Eten jullie niet op de bank?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elektronica zijn hier verboden aan tafel
wat, de telefoon?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
moet je ze maar in de hand houden
Heb er vanavond ook wat over gezegd en ze luisterde zo maar naar mij want ze legde de foon naast hun bord:o maar ik zag ze wel af en toe met een schuin ook ff glurenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elektronica zijn hier verboden aan tafel
Spannend. Ik duim voor jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ik vandaag ook.. 2 sollicitaties nu
Lief van jullie damesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:29 schreef Toverheks het volgende:
We gaan allemaal duimen hier voor je Chuf
Nee, wij eten altijd aan tafel, alhoewel, als er af en toe eens eten gehaald wordt eten we wel op de bank.quote:
Goed gedaan Heks, want eigenlijk is het gewoon onbeschoft om aan tafel met anderen bezig te zijn. Ik wil onder het eten geen mobieltjes zienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb er vanavond ook wat over gezegd en ze luisterde zo maar naar mij want ze legde de foon naast hun bord:o maar ik zag ze wel af en toe met een schuin ook ff gluren![]()
Ok maar staat er een TV aan ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, wij eten altijd aan tafel, alhoewel, als er af en toe eens eten gehaald wordt eten we wel op de bank.
Als we aan tafel eten staat er geen televisie aan, dat is toch ongezellig onder het eten, aan tafel wordt hier juist een beetje bijgepraat.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als we aan tafel eten staat er geen televisie aan, dat is toch ongezellig onder het eten, aan tafel wordt hier juist een beetje bijgepraat.
De radio staat overigens wel aan
Ik ken het.. Soms eet ik wel aan tafel. Hangt een beetje van de maaltijd afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Bord altijd op schoot en TV aan hier.
Maar geen kids hier, dat scheelt...
Radio aan is toch juist gezellig, met geen elektronica bedoelde ik eigenlijk telefoons, iPods, iPads en laptopsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]Zachtjes op de achtergrond.. En de radio was natuurlijk al van voor het electronica tijdperk
Bord op schoot is wat overdreven trouwens, het is meer bord op de salontafel en op de grond zitten...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken het.. Soms eet ik wel aan tafel. Hangt een beetje van de maaltijd af
Radio is bagger tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Radio aan is toch juist gezellig, met geen elektronica bedoelde ik eigenlijk telefoons, iPods, iPads en laptops
Ik zet de radio aan voor muziek, niet om naar gepraat te luisteren, behalve in december dan volg ik graag de Top 2000 en dan hoor je vaak wel leuke verhalen langs komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radio is bagger tegenwoordig.
Ik heb alleen KX Radio aan, streaming via internet. Geen gelul en veel songs die je nergens anders hoort...
www.kxradio.nl
Ik kan je KX en dan vooral KX Classics (rechtsboven op dat oranje logo klikken of via een app als TuneIn beluisteren) van harte aanbevelen. Dan heb je helemaal geen geklets en reclame, heerlijk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zet de radio aan voor muziek, niet om naar gepraat te luisteren, behalve in december dan volg ik graag de Top 2000 en dan hoor je vaak wel leuke verhalen langs komen.
KX radio ken ik niet, ik zag wel een paar bekende nummers bij de Verleidelijke 14 staan. Zelf heb ik meestal Q Music, 538 of Skyradio aan staan.
Maar KX Classics zijn alleen maar gouwe ouwe, dat is voor af en toe wel leuk maar ik wil op mijn leeftijd toch ook nog wel een beetje bij de tijd blijvenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan je KX en dan vooral KX Classics (rechtsboven op dat oranje logo klikken of via een app als TuneIn beluisteren) van harte aanbevelen. Dan heb je helemaal geen geklets en reclame, heerlijk!
Q en 538 is bijna alleen maar geouwehoer en reclame, Sky is tig keer dezelfde zeikplaat en dan ook nog eens reclame bij de vleet...
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gedaan Heks, want eigenlijk is het gewoon onbeschoft om aan tafel met anderen bezig te zijn. Ik wil onder het eten geen mobieltjes zien
Dan wissel je KX Classics af met de reguliere KX radio zender. Doe ik ook regelmatig, daar komt wel hedendaags spul voorbij...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar KX Classics zijn alleen maar gouwe ouwe, dat is voor af en toe wel leuk maar ik wil op mijn leeftijd toch ook nog wel een beetje bij de tijd blijven![]()
Ik vind het herhalen van Skye tegenwoordig wel meevallen, wat me de laatste maanden wel op valt is dat als ik een oudje hoor op bijvoorbeeld Sky ik datzelfde oudje in die week ook bij Q Music of 538 hoor.
Ik ga het gewoon eens proberenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wissel je KX Classics af met de reguliere KX radio zender. Doe ik ook regelmatig, daar komt wel hedendaags spul voorbij...
Sky vind ik echt niks, saaie eenheidsworst muziek...
Vind ik ook, ik kan het altijd proberen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Baat het niet, dan schaadt het niet...
ga met je meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik kan het altijd proberen.
Nu bedtijd
Vroeg, maar trusten Dees.. Voor schoonheid moet je wel wat over hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik kan het altijd proberen.
Nu bedtijd
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef drakin het volgende:
Bedtijd? Ik doe net voor het eerst vandaag mijn PC aan.
Als je er morgenvroeg niet vroeg uit moet zou dat moeten lukken toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of ik het red om vannacht vanaf 2 uur de eerste wedstrijd van de World Series Baseball in de USA te kijken.
Nu even een powernap met de wekker op 1.50 uur...
Mijn reguliere wekker gaat om 6.45u af en ik krijg de hele dag leveranciers en programmeurs over de vloer. Tegenwoordig noemen ze dat een uitdaging, vroeger gewoon een probleem...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er morgenvroeg niet vroeg uit moet zou dat moeten lukken toch?
Succesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn reguliere wekker gaat om 6.45u af en ik krijg de hele dag leveranciers en programmeurs over de vloer. Tegenwoordig noemen ze dat een uitdaging, vroeger gewoon een probleem...![]()
Moet je morgen weer vroeg op?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
Ik was vanmorgen 8.30 uur wakker, klaarwaker en zag dat ik pas vanmiddag eerste afspraak had.
Dus ben nog even gaan boek lezen in bed tot ik tegen 13.00 uur weer wakker werd.
Verdorie een halve dag gemist en nu ben ik dus ttegen normale bedtijd aan weer veel te wakker
Is er nog gewoon hoor, linkt naar die facebookpagina.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
die hoofd banner![]()
waar is die f*cking piet smiley?
Niet supervroeg, ik moet 10 uur op mijn werk zijn.quote:
kleuterschool?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben nog nooit echt productief geweest in de ochtenduren'.
Heb het strikken van mijn veters daar geleerd.quote:
Was dat daar ? Heb je er een diploma voor gekregen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het strikken van mijn veters daar geleerd.
zinvol hè?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer wat we eigenlijk leerden op de kleuterschool.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
40 kleuters in de zandbak en maar 20 schepjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:58 schreef sacha het volgende:
[..]
tuurlijk wel, fase 1 van het klaarstomen
waarom zou dat toch zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
40 kleuters in de zandbak en maar 20 schepjes.![]()
Nee, wel een zwemdiploma en verkeersdiploma.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat daar ? Heb je er een diploma voor gekregen?
Dat inderdaad... Geen idee meer wat ik er gedaan heb.. Heb nog ergens een foto, met gekleurde blokjes ....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer wat we eigenlijk leerden op de kleuterschool.
Was het niet gewoon iets om mama een paar uur rust te geven?
Met je handen kun je vaak mooiere dingen maken dan met zo'n lomp schepjequote:
Knippen en plakken kan ik me nog wel herinneren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat inderdaad... Geen idee meer wat ik er gedaan heb.. Heb nog ergens een foto, met gekleurde blokjes ....
Maar dat had moeders ook wel aan kunnen lerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best wel,ik doe het nog steeds op die manier.
en samen spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Met je handen kun je vaak mooiere dingen maken dan met zo'n lomp schepje
Survival of the fittest
Mijn moeder was daar niet zo goed in.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat had moeders ook wel aan kunnen leren
Ah, CTRL-C / CTRL-V, nog steeds handig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knippen en plakken kan ik me nog wel herinneren.
CTRL-X / CTRL-V. Je moet wel lezen. Knippen en plakken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, CTRL-C / CTRL-V, nog steeds handig.
en niet aan te leren voor digibeten
Mwah, groepjes vormen en pesten.quote:
Oh ja, dat is als je een fout maakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
CTRL-X / CTRL-V. Je moet wel lezen. Knippen en plakken.
dat zijn toch je eigen herinneringen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, groepjes vormen en pesten.
Ik realiseerde mij afgelopen week -fuck knows why- dat bepaalde kinderen gewoon gepest werden omdat ze anders waren.
Dat zal volgens mij altijd zo blijven omdat kinderen te primitief zijn om nuances te zien.
Anyways, ik heb geen kinderen dus voel je vrij om het niet met mij eens te zijn.
Ik was ook nog ooit 2 weken misdienaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:13 schreef drakin het volgende:
Veters leren strikken deden we toen nog zonder er beslist een diploma voor te hoeven, nu moet alles maar meteen een oorkonde, een lintje of een diploma hebben.
Geen idee wat dat is(ik denk aan een soort koorknaap nu), ik zat op een openbare kleuterschool + basisschool.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was ook nog ooit 2 weken misdienaar.![]()
Ik weet ook niet wat sacrement is, maar miswijn klinkt als vieze wijn, een soort misser onder de wijnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je mocht dan onder schooltijd de mis opdienen voor begrafenissen, ik was niet zo geschikt, teveel aan de miswijn gelurkt en Sacrement keihard door de kerk was ook geen goed idee.![]()
1x per jaar was er een uitje met de misdienaars, de pastoor en koster.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat sacrement is, maar miswijn klinkt als vieze wijn, een soort misser onder de wijnen
van wat voor geloof is dat misdienaar nou eigenlijk? katholiek?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x per jaar was er een uitje met de misdienaars, de pastoor en koster.
Ik mocht niet mee.![]()
Ja Katholiek, op zich was het wel weer grappig dat de kerk in kwestie later omgedoopt is naar wijkcentrum waar we eigen ruimte kregen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef drakin het volgende:
[..]
van wat voor geloof is dat misdienaar nou eigenlijk? katholiek?
In dat geval moet je misschien maar blij zijn dat je niet mee mocht
En het wijkcentrum is nu inmiddels zeker weggesubsidieerd?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Katholiek, op zich was het wel weer grappig dat de kerk in kwestie later omgedoopt is naar wijkcentrum waar we eigen ruimte kregen.
Staat er nog steeds.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:13 schreef drakin het volgende:
[..]
En het wijkcentrum is nu inmiddels zeker weggesubsidieerd?
Het was ooit een moderne kerk in een nieuwbouw wijk, toen er nog maar weinig mensen heengingen hebben ze er bibliotheek en wijkcentrum van gemaakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:17 schreef drakin het volgende:
Dat ziet er ook meer uit als een wijkcentrum dan een kerk. 2 verdiepingen ook nog?
Chufi, dat was zeker ook niet iets serieus, een soort Spaans halloweenfeestje ofzoiets
Het was een zomer fiesta, maar zo heeft elk dorp hun tradities..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:17 schreef drakin het volgende:
Dat ziet er ook meer uit als een wijkcentrum dan een kerk. 2 verdiepingen ook nog?
Chufi, dat was zeker ook niet iets serieus, een soort Spaans halloweenfeestje ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is tof.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een zomer fiesta, maar zo heeft elk dorp hun tradities..
En OK er zaten alleen maar jongelui in de kerk.... Een enkeling speelde op het orgel en ik hield zo het woord ... Geen idee meer wat ik heb ge-orakeld.
Hier mijn kerkje
[ afbeelding ]
Ik gok in dat huisje ervoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:31 schreef drakin het volgende:
Vreemde Spaanse kerk, ik zie de kroeg ernaast helemaal niet.
Mooie dingen zijn dat. Zo stonden we keer met de Citroen HY strak voor de Sacré-C½ur geparkeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:48 schreef chufi het volgende:
Ik ging daar heen met de jongste broer van mn ex... We gingen vrijdag middags heen en we waren met een Nissan Transporter busje met matrassen in de laadruimte.. De eerste nacht sliepen we iets boven het dorp op de bbq plaats .. de 2e en laatste nacht op het plein voor de kerk (in het busje)
Vroegerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn dat. Zo stonden we keer met de Citroen HY strak voor de Sacré-C½ur geparkeerd.![]()
Ik amuseer me nu ook nog prima, heerlijk najaarsweer en ff rondje doen met knol dan ben ik tevreden.quote:
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo, game 1 van de World Series Baseball zit er op.
Uurtje slapen nog en dan er weer uit...
Dan moet, of nou ja je moet niks natuurlijk, maar dan zou je Breaking Bad een kunnen gaan kijken,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet er van houden, ik zou van het kijken al in slaap vallen
Heb ik helaas (in de zin van jammer dat het voorbij is) al gezien, topserie inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet, of nou ja je moet niks natuurlijk, maar dan zou je Breaking Bad een kunnen gaan kijken,
beste serie ooit, nog beter dan de Sopranos
En vannacht weer ..... Ook niet echt mijn ding.... Zeker niet als ik het ook nog moet gaan streamen ..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 05:32 schreef MadMaster het volgende:
Zo, game 1 van de World Series Baseball zit er op.
Uurtje slapen nog en dan er weer uit...
Streamen via een app op mijn tablet, At Bat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En vannacht weer ..... Ook niet echt mijn ding.... Zeker niet als ik het ook nog moet gaan streamen ..
dingen zijn stront saai maar je hebt het nog nodig ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:12 schreef chufi het volgende:
Net even een concept contract en concurrentie beding document doorgenomen... Pff wat een juiridisch gewouwel toch ook altijd weer... Maar goed we wachten af
Ik heb het er wel weer even mee gehad.. Dank jequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Topic 16 over Zwarte Piet
serious shitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Topic 16 over Zwarte Piet
Ja tis wel wat, met touchscreen en zo .. Geen foto's daar doe ik niet aan ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Is het wat chuf? Groot kans dat we hem hier vandaag niet meer zien, hij is natuurlijk druk bezig met zijn nieuwe aanwinst.
Jammer dat het vandaag niet net zulk lekker weer is als gisteren, toen heb ik heel de middag buiten in de zon gezeten
Ik heb daar helemaal niets van gelezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:38 schreef sacha het volgende:
zo, weer alles bijgelezen, inclusief het ZP topic deeltje 17![]()
tl, drquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:38 schreef sacha het volgende:
zo, weer alles bijgelezen, inclusief het ZP topic deeltje 17![]()
Je ziet vanzelf de dingen op Facebook voorbij komen en voor de rest zou ik niet teruglezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal niets van gelezen![]()
Is het de moeite waard? Ach, laat maar, ik ga geen 17 topics bijlezen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef chufi het volgende:
Zo de meeste basic programma's werken allemaal weer .. De tijd zal de rest wel installeren ... Zo van : Oops het werkt niet , oh ja ik had daar dat en dat voor nodig ...
Daarom vraag ik ook een samenvatting. Ik heb geen zin om alles terug te lezen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet vanzelf de dingen op Facebook voorbij komen en voor de rest zou ik niet teruglezen
Ja wie niet , want veel meer NL FBookers zullen er ook niet zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook een samenvatting. Ik heb geen zin om alles terug te lezen.
Maar de Pietitie heb ik ook geliked.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef cafca het volgende:
... maar ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met die hele piet-discussie
Wat is daar leuk aan.quote:
Ja en ik heb ze niet meegenomenquote:
Is dat leuk? Nou ik ben zat van die "hits'quote:
Als het zulk zwaar werk is heb je wel een paar appelbeignets verdiendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik heb ze niet meegenomenMaar maandag ben ik er weer en dinsdag en ik denk woensdag. En dan kan je me opvegen, kutwerk
Ik vind het wel erg leuk, de verhalen van luisteraars achter de hitsen het topic is ook altijd erg leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat leuk? Nou ik ben zat van die "hits'
Luister je toch alleen 1000-2000 ... die waren blijkbaar niet goed genoeg ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Top 2000 is vooral de eerste helft leuk vanwege de vergeten plaatjes. Daarna zijn het inderdaad wel uitgekauwde nummers, maar het top 2000 topic in MUZ is we altijd leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens, waarom ik het niet gedaan heb. Ik ben niet zo'n zoet mensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het zulk zwaar werk is heb je wel een paar appelbeignets verdiend
Dat gaat toch ook het hele jaar door ergens. The eye of the tiger. Please,, dan gaat de de radio uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef sasquatsch het volgende:
Top 2000 is sowieso al leuk omdat je een hoop nummers alleen tijdens de Top 2000 hoort.
Ik heb nog nooit bami en saté bij de oliebollenkraam gezienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Eens, waarom ik het niet gedaan heb. Ik ben niet zo'n zoet mensMaar ik was bekaf en ging voor de bamie en saté in pakjes
Bij mij gaat die dan juist harder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook het hele jaar door ergens. The eye of the tiger. Please,, dan gaat de de radio uit
Ja haha, winkelcentrum vlak bij mijn werk en voila een oliebollenkraamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit bami en saté bij de oliebollenkraam gezien
Nou ja ik vind het kut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij mij gaat die dan juist harder.
Maar niet alle nummers hoor je op die zenders. Die hoor je maar eens in het jaar bij de Top 2000.
Maar waar hoor je nog Meester Prikkebeen van Boudewijn de Groot of Steve Winwood, Procol Harum enz.?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook het hele jaar door ergens. The eye of the tiger. Please,, dan gaat de de radio uit
Ja al 40 keerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef drakin het volgende:
Over de pietiete, hebben jullie de chrietitie ook al geliked?
Als je echt in nood zit als klusster, kun je altijd terecht bij de Praxis hier op Sloterdijk... Daar staat volgens mij het hele jaar een oliebollenkraamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja haha, winkelcentrum vlak bij mijn werk en voila een oliebollenkraam
Ik heb geen van beiden geliked, eigenlijk weet ik niet eens waar de chrietitie over gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef drakin het volgende:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef drakin het volgende:
En link is soms wel handig
https://www.facebook.com/chrietitie
Dat dus. Ik ben nog steeds aan het zoekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar waar hoor je nog Meester Prikkebeen van Boudewijn de Groot of Steve Winwood, Procol Harum enz.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Osdorp tuincentrum ook denk ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je echt in nood zit als klusster, kun je altijd terecht bij de Praxis hier op Sloterdijk... Daar staat volgens mij het hele jaar een oliebollenkraam
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben nog steeds aan het zoekenHet kan allebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Oh jaquote:
Over zn baard in een wonderlijke wereld en zn faut gespelde naam .... Tiet Chietelaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen van beiden geliked, eigenlijk weet ik niet eens waar de chrietitie over gaat.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Over zn baard in een wonderlijke wereld en zn faut gespelde naam .... Tiet Chietelaar
Tja...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Over zn baard in een wonderlijke wereld en zn faut gespelde naam .... Tiet Chietelaar
Wat ik al zei, wat een onzinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, zo goed opgeleid ben ik nu ook weer nietquote:
Maar een baard heb/had je wel toch? Veel meer is niet nodig ... Gewoon voorlezen wat er staatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo goed opgeleid ben ik nu ook weer niet
Nu wel!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef drakin het volgende:
was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef drakin het volgende:
Hij was in elk geval leuk, aparte stem ook
Ik heb mijn baardje niet meer, maar hij is nooit zo lang geweest als die van hem..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar een baard heb/had je wel toch? Veel meer is niet nodig ... Gewoon voorlezen wat er staat
De ruimte in geschotenquote:
Ik had vroeger een leraar die als je het verkeerd spelt Tiet van Piel heet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is niet meer op de buis, daarom is die chrietitie ook, om hem met zijn wondere wereld weer op de buis te krijgen.quote:
Okeequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is niet meer op de buis, daarom is die chrietitie ook, om hem met zijn wondere wereld weer op de buis te krijgen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef drakin het volgende:
Hier een paar filmpjes met Chriet http://www.flabber.nl/lin(...)ing-van-de-80s-13468
Dus kunnen we van elke geniale malloot een petitie op Facebook verwachten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij is niet meer op de buis, daarom is die chrietitie ook, om hem met zijn wondere wereld weer op de buis te krijgen.
Niet alle petities komen bij je langs toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kunnen we van elke geniale malloot een petitie op Facebook verwachten?
Dan ga ik mijn account verwijderen.
Och, dit is gewoon een ludieke reactie op de Pietitie. Kan ik beter hebben dan al die like, deel en win reclame dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te reageren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te reageren?
Er komt zoveel bagger op FB voorbij...
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb graag wat meer geniale malloten op fb dan wat er nu soms tussenzit.
Laat je vrienden dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef drakin het volgende:
De meesten kunnen toch niet eens Nederlandsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je vrienden dit maar niet lezen
Uit de provincie dan .. Dat rare dialectquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
De meesten kunnen toch niet eens Nederlands
Ja en nu ? Wil je dat ik ook een geniale opmerking ga maken???quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef drakin het volgende:
En de wel Nederlandsen bestaan grotendeels uit malloten met af en toe een geniale opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu ? Wil je dat ik ook een geniale opmerking ga maken???Die hoop hebben we hier onmiddels opgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu ? Wil je dat ik ook een geniale opmerking ga maken???Vind je jezelf een malloot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wij zijn nog geen vrienden op FB...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef drakin het volgende:
Als ik er al 1 maak... Begrijpt niemand het ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hoop hebben we hier onmiddels opgegeven
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn nog geen vrienden op FB...
Ja, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik er al 1 maak... Begrijpt niemand het ..
Das dan misschien ool wel eigenlijk de essentie van genialiteit ,,![]()
Neh, ik wil geen geniale malloten op mijn FBquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
een dubbel![]()
Wil je die ook op je FB Dees?
Dan nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, ik wil geen geniale malloten op mijn FB
Daar is het voor mij al te laat voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:48 schreef drakin het volgende:
Ik zou zeker niet iemand toevoegen die zichzelf een geniale malloot vind. Dat is meestal allesbehalve 1
Door wie heb je je nu weer laten verleiden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar is het voor mij al te laat voor
Wat? Weer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Door wie heb je je nu weer laten verleiden?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ga ik niet voor je bijhouden Dees..
Als het dan maar de moeite waard wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Avondje CD's zitten rippen, kan even geen ID3-tags meer zien...
Voor een ander, Japanse Disney CD's...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het dan maar de moeite waard was
Zat er nog wat leuks tussen? Kom ik een keer langs met een usb-sticky...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Avondje CD's zitten rippen, kan even geen ID3-tags meer zien...
Laat maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een ander, Japanse Disney CD's...
Bambi met spleetogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een ander, Japanse Disney CD's...
Muziek zat, zo'n 150.000 MP3's..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat er nog wat leuks tussen? Kom ik een keer langs met een usb-sticky...
Ja, voor dit hoef je niet langs te komen...quote:Laat maar![]()
Allemaal Disney ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziek zat, zo'n 150.000 MP3's..
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Nu even wat anders: Gogol Bordello...
Ze waren hier toch vorig jaar? In Tilburg, en daar kan ik nooit heen want veel te ver weg/onmogelijk thuis te komenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U is liefhebber?
Heb nog een selfmade audio-opname liggen van ze in de Melkweg...
Ze zijn regelmatig in NL, heb ze in Amsterdam in zowel Paradiso als de Melkweg al een paar keer mogen aanschouwen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze waren hier toch vorig jaar? In Tilburg, en daar kan ik nooit heen want veel te ver weg/onmogelijk thuis te komen
Volgende keer ga ik mee!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn regelmatig in NL, heb ze in Amsterdam in zowel Paradiso als de Melkweg al een paar keer mogen aanschouwen...
1 van de beste bands ooit grappig noemenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
Ken ze niet, maar ben ze net op YT aan het luisteren.
Klinkt wel grappig.
Ik ben nu helemaal voorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
Ik vind het ook wel erg goed... FoK Meet
Smaken verschillen, maar het klinkt wel leuk. En goed genoeg om mee te gaan naar die meet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
1 van de beste bands ooit grappig noemen
Zo dat zijn er al 4quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar het klinkt wel leuk. En goed genoeg om mee te gaan naar die meet.
Gewoon even die volle 16 minuten kijken en luisteren, magistraal...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar het klinkt wel leuk. En goed genoeg om mee te gaan naar die meet.
Wordt nog gezellig zo!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvan houdt MM ons vast op de hoogtequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wordt nog gezellig zo!
Maar ja dan moeten ze wel binnenkort naar NL komen.
Ik houd het wel in de gaten (krijg alle nieuwsbrieven van alle grote poppodia) en regel dan wel kaarten...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wordt nog gezellig zo!
Maar ja dan moeten ze wel binnenkort naar NL komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |