Niet lief, wel eerlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:04 schreef BrandX het volgende:
eh... als je al niet weet of je lampen etc nodig gaat hebben, zou ik beginnen met een basiscursusje fotografie....
Je hebt een Canon SX 50 HS met interne flitser, dan heb je niks aan de paraplu. Een bouwlamp geeft overigens wel lelijk licht. Maar je gaat met 1 lamp je scherm belichten? Dan krijg je schaduwen, en met je interne flitser kun je ook niet veel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef jennifer1402 het volgende:
Nee ik heb geen externe flitser. Kan ik ook een gewone paraplu gebruiken of moet ik een flitsparaplu gebruiken.
Ik gebruik nu een bouwlamp van 1000 watt voor de verlichten ( en weet dat ik de paraplu er niet te dicht op moet zetten)
wat verwacht je dan dat die gewone paraplu gaat doen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef jennifer1402 het volgende:
Nee ik heb geen externe flitser. Kan ik ook een gewone paraplu gebruiken of moet ik een flitsparaplu gebruiken.
Ik gebruik nu een bouwlamp van 1000 watt voor de verlichten ( en weet dat ik de paraplu er niet te dicht op moet zetten)
zou je niet eerst eens gaan oefenen met je camera enzo, voordat je allerlei wilde plannen gaat maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef jennifer1402 het volgende:
Ik heb geen idee wat die gewone paraplu gaat doen. Ik ben nog in het begin stadium en heb de budget niet om veel uittegeven dus probeer het om een goedkope manier.
Nee k ben nog opzoek naar nog een bouwlamp zodat ik er 2 heb.
Ik heb wel een externe flitser ma die kan alleen maar vooruit dus dat schiet nog niet op.
Kijk dit filmpje:
dan weet je toch wat voor paraplu je nodig hebt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef jennifer1402 het volgende:
Ik heb geen idee wat die gewone paraplu gaat doen. Ik ben nog in het begin stadium en heb de budget niet om veel uittegeven dus probeer het om een goedkope manier.
Nee k ben nog opzoek naar nog een bouwlamp zodat ik er 2 heb.
Ik heb wel een externe flitser ma die kan alleen maar vooruit dus dat schiet nog niet op.
Kijk dit filmpje:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |