SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou dan toch ook niet op mijn gemak zitten hoor![]()
Ik vind dat echt zooo chanantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik zou dan toch ook niet op mijn gemak zitten hoor
En dan zit je eindelijk een keer met die stomme headset op je harses, en dan gaan ze je constant roepen voor van allesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ook altijd. Via mijn foon. Heerlijk
Mee eens hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe dat alleen als ik teveel gemopper en gezanik om me heen hoor. Maandag waren ze in stereo om me heen aan het zaniken. Toen heb ik HEUL HARD de radio aangezet op mijn koptelefoon.
Verder vind ik het maar matig gedrag, dat gekoptelefoon op kantoor.
Neeeeeequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens is het hier weer thee/koffiekransje bij koffieautomaat door ander bedrijf (die boven ons zit; maar koffie op onze verdieping komt halen). Hoor je vaag die zwartepietendiscussie............![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb vannacht (ja toen ik wakker werd middenin de nacht) chocola zitten nommen. Met het excuus tegen mezelf dat het de chocola van Cereal is en dus minder erg
Yea rite
Hehe dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb vannacht (ja toen ik wakker werd middenin de nacht) chocola zitten nommen. Met het excuus tegen mezelf dat het de chocola van Cereal is en dus minder erg
Yea rite
Ik keek voorzichtig om het hoekje van Facebook.... geen zwartepieten....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens is het hier weer thee/koffiekransje bij koffieautomaat door ander bedrijf (die boven ons zit; maar koffie op onze verdieping komt halen). Hoor je vaag die zwartepietendiscussie............![]()
![]()
Ermahgerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik keek voorzichtig om het hoekje van Facebook.... geen zwartepieten....
Phew! Veilig!
PLING!
"Truus de Vries heeft je uitgenodigd om PIETIETIE leuk te vinden"
[ http://img219.imageshack.us/img219/8788/fuuuuuu.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja en Piet heeft niet eens tettenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
het enige leuke aan pietietie is TIET
15 van mijn vrienden waaronder MSSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
20% van mijn vriendenlijst vindt die pietietietietietietie leuk
Mssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
15 van mijn vrienden waaronder MSS
Plus size wordt met vrouwen geassocieerd en anders zijn mannen behalve dik ook nog gay?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens. Waarom zie je in winkels altijd alleen maar "Plus Size" voor vrouwen en NOOIT voor mannen?
Wat zit daar achter? Dikke mannen zijn wčl normaal en hebben geen aparte afdeling nodig?
Er bestaan geen dikke mannen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef Mss het volgende:
Oh fuque heb ik dat geliked? Ik heb 'm wel bekeken maar wist niet dat ik hem ook geliked had
Ja jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef Mss het volgende:
Oh fuque heb ik dat geliked? Ik heb 'm wel bekeken maar wist niet dat ik hem ook geliked had
Ik heb er maar een topique over geopend. Het intrigeert mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plus size wordt met vrouwen geassocieerd en anders zijn mannen behalve dik ook nog gay?
Aidsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut. Wat kreeg je voor het tekenen van die pietietie?
14.gifquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
zullen we een ANTIEPIETIETIE facebook machen
Dat vond ie zeker kinkyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn baas begon over de pietendiscussie tijdens de lunchpauze... Ik heb gezegd dat ik het echt vreselijk vind en - "het spijt me zeer" - hem klappen ging geven als ie erover door ging
Whaaaaaaaaaa meer kanslozen dan in mijn lijstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
56 vrienden hier
Waaronder mijn vriend!!!!
!1!!!1! Ik gnorkte want dat zei ie iddquote:
Aaaaahhhhhh unf... ik vind het echt sneu voor je.... dat je nu weer single bent... maar ik snap dat je hem moet laten gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
56 vrienden hier
Nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
!1!!!1! Ik gnorkte want dat zei ie idd![]()
I has a disappointquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaa meer kanslozen dan in mijn lijst
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
56 vrienden hier
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aaaaahhhhhh unf... ik vind het echt sneu voor je.... dat je nu weer single bent... maar ik snap dat je hem moet laten gaan![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nah, van de mijne had ik het wel verwacht. Gelukkig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verdomme zeg, zelfs een paar van mijn vrienden die, dacht ik, zeer intelligent zijn
Ik vind dat er dan wel weer verrassend weinig gespamd wordt op mijn timelinequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, van de mijne had ik het wel verwacht. Gelukkig.
Wat wel weer jammer is, is dat dat ook de grootste spamhoeren zijn in m'n lijst.
viel dat ff tegenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Verdomme zeg, zelfs een paar van mijn vrienden die, dacht ik, zeer intelligent zijn
Ik heb een paar fanatieke spammers en die spammen dan ook nog eens meerdere keren per dagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat er dan wel weer verrassend weinig gespamd wordt op mijn timelinedat dan weer wel.
Nu valt het wel weer mee, gisteren was echt erg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat er dan wel weer verrassend weinig gespamd wordt op mijn timelinedat dan weer wel.
Vandaag veranderen ineens heel veel mensen hun profielfoto in een zwarte pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu valt het wel weer mee, gisteren was echt erg.
En dit ja. Gelukkig werken sommige daarvan. En dan niet met internet in de buurt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een paar fanatieke spammers en die spammen dan ook nog eens meerdere keren per dag
Daar heb ik er maar één van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vandaag veranderen ineens heel veel mensen hun profielfoto in een zwarte piet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om zo in mijn auto te hangen![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wil je een paar van mijn vrienden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niemand met een zwartepietenfoto
Ik heb er 1 gezien, en dat was een zelfgemaakte dus ik vond het in eerste instantie nog wel grappigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niemand met een zwartepietenfoto
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD! Kan iemand dit haken voor me??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om zo in mijn auto te hangen![]()
![]()
die zijn schattig
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zoek maar alvast een mediator uit! Met je pietenaids!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef bleiblei het volgende:
960K bijna. En ik ben voor.
Mss heeft trouwens ook geliked.
En ik heb maar 10 "vrienden" die geliked heb. Al zou ik het zelf ook nog wel kunnen liken.
Als we nu niets doen zitten we de rest van ons leven met witte regenboog "pieten".quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoek maar alvast een mediator uit! Met je pietenaids!
Net alsof het mij noch mijn toekomstig nageslacht een biet interesseert welke kleur die kutpieten hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als we nu niets doen zitten we de rest van ons leven met witte regenboog "pieten".
Alleen maar door een stel huilende negers, hypocriete linkse idioten en een leipe rascistische VN-muts.
Ja, wel voor het gemak even niet vermelden dat děe pieten niet het knechtje zijn van een grote blanke bisschop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dit is wel een leuk weetje:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)he-Zwarte-Piet.dhtml
Maar hij is wel een slaafquote:Een andere theorie is dat Hajji Firuz stamt uit oudere tijden waarin zwarte slaven door de steden trokken om te zingen voor de plaatselijke bevolking.
Alleen een plaatjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ze zijn wel vet Priem. Zit er ook een patroon bij het plaatje? Of is het alleen het plaatje...
hehehehehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
Nee. Gewoon nee.
Dusss.. iemand die wil haken voor mij?
*wanhopig discussie wil eindigen voor ik helemaal lijp wordt*
Ja ik zit ook te kijken; vlg mij moet mijn moeder dat eik ook wel kunnenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehehehe
L. had ze een tijdje terug ook al op FB gepost. Zijn toch gewoon slofjes met balletjes er onder?
* *ramt hoofd door betonplaatquote:Beste SQ,
Zojuist heeft piet zich aangemeld op een school waar je bent ingeschreven, namelijk: "Augustinianum Scholengemeenschap voor Vwo en Havo".
Klik hier om de persoonlijke pagina van piet te bekijken.
Met vriendelijke groet,Schoolpagina team.
Je huwelijk gaat er iig aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat vanavond mijn martini fles uitgaat![]()
GVDquote:
Sterktequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GVD![]()
![]()
Nou meiden... Ik weet dus niet of ik nog in NL blijf wonen...... Het is leuk geweest...............*gaat met de scheidingspapieren in de hand naar huis....*
Uiteraardquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
ERMAHGERD! Kan iemand dit haken voor me??
![]()
Ik ben nog aan het teruglezen (en klik meteen op quote) maar als er nog niemand heeft gereageerd wil ik wel een poging wagen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
Phehe, dat je zo aan het rennen bent en SQ ineens naast je fietst
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
jij hebt er ook 800quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
43
Vrienden
vinden Pietitie leuk
Ooohhh zou echt super tof zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Ik ben nog aan het teruglezen (en klik meteen op quote) maar als er nog niemand heeft gereageerd wil ik wel een poging wagen.
3 verschillende fora, een zooi irl vrienden en ook wat medekneuzen via de patientenverenigingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Of is het je sophisticated familie?
Hahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
die de pietietie tekenden bedoel ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
3 verschillende fora, een zooi irl vrienden en ook wat medekneuzen via de patientenvereniging
Qua familie alleen m`n moeder, broertje en wat nichtjes
Oh ja zeg dat danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die de pietietie tekenden bedoel ik
nopenopenopequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
Iemand hier die naar de opening van Primark in Eindhoven durft/gaat???
sat doet Sjon hier ook maar dan met alles. Groenten, vlees en aardappelsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maak je heerlijke biologische tartaartjes klaar, mals en rose gebakken, wat doet man? Eerst een laag van twee centimeter dik curry er op... Ik ben er oprecht door van slag
Als Brum saus wil doen bij een maaltijd waar ik moeite voor heb gedaan word ik boosquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
sat doet Sjon hier ook maar dan met alles. Groenten, vlees en aardappelsen dan ook alles Door elkaar heen husselen
insinueer je nou dat ik geen moeite heb gedaan? Hoer!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als Brum saus wil doen bij een maaltijd waar ik moeite voor heb gedaan word ik boos![]()
Dus nu doet hij het niet meer
Moeite doen = niet iets als aardappels groente vlees, dan zal het me aan me reet roesten
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
insinueer je nou dat ik geen moeite heb gedaan? Hoer!
weet je hoe lang een kilo spruitjes schonen duurt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan 1.5u in de keuken zwoegen. LUIE HOERRRRR :v
Dan moet je ook gewoon doperwtenfestini kopen, domboquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoe lang een kilo spruitjes schonen duurt?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het gewoon zonde van dat lekkere vlees als je het toch niet proeft onder de curry.
touché.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon doperwtenfestini kopen, dombo
Prakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
sat doet Sjon hier ook maar dan met alles. Groenten, vlees en aardappelsen dan ook alles Door elkaar heen husselen
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goed, ik ga weer een armband maken met mijn garen
In welke kleuren?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
MSS VINDT PIETITIE LEUK, WAT EEN HOERRR
Groen en paars (kleuren van ons teamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In welke kleuren?
Ik vind het wel een tof tussendoor projectje
Echt hčquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef Sharana_LV het volgende:
potver modern family is echt grappigwat is die phil een baas
Bij wat dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als Brum saus wil doen bij een maaltijd waar ik moeite voor heb gedaan word ik boos![]()
Dus nu doet hij het niet meer
wat een gast johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt hčmoet die ook nog maar een keer kopen
Ik zit al bijna op de 70quote:
Vrienden? Welke vriendenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zit al bijna op de 70. Mijn vriendengroep zijn een stel paupers. Maar dat wist ik eigenlijk al.
wat een opluchting.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Allemaal denkbeeldig, wees maar niet bang.
Wat een HOEERRquote:Hiermee wordt het zachte uiterlijk van de alpaca naar voren gebracht, terwijl de wol zorgt voor een goede vormvastheid.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds geen beeld in mijn hoofd halen van HOE jij eruit ziet
Dit was een verkapte vraag om picsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef owl. het volgende:
[..]
Ehm klein, nepblond, hangoogledenen sproetjes.
Toch niet die schijtwinkel waar je je kont nog niet kan keren?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dom wijf in een wazige winkel in Boxtel die oa wol verkoopt claimde dat alpaca niet zacht was.
Een alpaca voelt fucking zacht aan dus ik had al zoiets van eh![]()
Jawel, maar ik heb niks gekochtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch niet die schijtwinkel waar je je kont nog niet kan keren?
ik heb een filmpje gezien van de opening in Zoetermeer, dusssssssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Tyler-Girl het volgende:
Iemand hier die naar de opening van Primark in Eindhoven durft/gaat???
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb een filmpje gezien van de opening in Zoetermeer, dusssssss
[ afbeelding ]
GODVERDOMME WAT EEN HETE UI HEB JIJ!quote:
Heel kort dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit was een verkapte vraag om pics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat einde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb een filmpje gezien van de opening in Zoetermeer, dusssssss
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef owl. het volgende:
[..]
Heel kort dan.
ZAADVRAGENDE OOOOOOOGEN!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
jij verwachtte een Klau?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
That was better than I expected![]()
snel weghalen anders verlaat spouwer me
Ze had het over klein nepblond en hangogen, ik had wel een meer gerda iets verwacht met een pittig kapselquote:
Ik ben goed in mezelf omschrijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze had het over klein nepblond en hangogen, ik had wel een meer gerda iets verwacht met een pittig kapsel
hangende ogen Gerda'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze had het over klein nepblond en hangogen, ik had wel een meer gerda iets verwacht met een pittig kapsel
Ja iedereen hier toch wel??quote:
Ja tof hequote:
spreek voor jezelf hoerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja iedereen hier toch wel??
oh wait....
Danku. Ik dacht, ik gooi wat schmink op om ook weer even actueel over te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT EEN HETE UI HEB JIJ!![]()
![]()
wie bedoel je nou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja iedereen hier toch wel??
oh wait....
mag ik jouw feeder worden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Danku. Ik dacht, ik gooi wat schmink op om ook weer even actueel over te komen.
Wel coolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tof he
Badgers
hoe was jouw eerste werkdag mevrouwtje?
opHOERRenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
mag ik jouw feeder worden?
Of is dat rassisties?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wie bedoel je nou?mij?
/ik typ dit terwijl mijn armen aan elkaar gebonden zitten door mijn breiwerk
ja is toch ook niet zo gekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel coolhoop informatie, dat moet allemaal nog ff bezinken. Ben doodop nu
ga ik hem kressants voeren all night longquote:
Ik heb al een feederquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
mag ik jouw feeder worden?
Of is dat rassisties?
dat zit altijd in mijn hoofd als ik een (plaatje van) een das ziequote:
Was een ochtendje, meer dan dat wordt het voorlopig gelukkig niet. Volgende week dinsdag bij klant langs voor kennismaking en dan woensdag en vrijdag. We houden het nu even bij 3 dagen daar en dan tussendoor eea thuisquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja is toch ook niet zo gek
Was het een lange dag?
Wanneer "moet" je weer?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb al een feeder. Twee feeders is altijd beter (Y)
quote:
Ik dus ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
dat zit altijd in mijn hoofd als ik een (plaatje van) een das zie
MUSHROOM MUSHROOM!!!! BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER MUSHROOM MUSHROOM!!!! BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER BADGER
Tofquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Was een ochtendje, meer dan dat wordt het voorlopig gelukkig niet. Volgende week dinsdag bij klant langs voor kennismaking en dan woensdag en vrijdag. We houden het nu even bij 3 dagen daar en dan tussendoor eea thuis
oldskool jeweetzquote:
Laat even weten hoe het gaat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat met koos aanpappen
Like you give a flying fuck.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het gaat.
als je 'm kunt vinden mag je 'm hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gaat met koos aanpappen
lief doen tegen mijn man he!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Like you give a flying fuck.
HOE doe je dat?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef owl. het volgende:
Middelste kaars was uitgegaan dus wilde hem weer aandoen, lukte niet door de rest MAAR ik rook wat dus dacht mijn armhaar ofzo omdat ik boven de rest hing, maar het was mijn duimnagel blijkbaar.![]()
![]()
vet mooi zwart randje
Dat vroeg ik me nu ook af.quote:
joh dan geef ik die haar toch, kan ze mooi oppassen! Brum, je vindt het toch niet erg dat ik al 3 liefen kidz heb he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Prepare voor schoonmoeder die na een maand relatie zeikt dat ze een kleinkind wil
Datquote:
als ik het google krijg ik als diagnose hersenaids als meest waarschijnlijkequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef owl. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nu ook af.![]()
Ruikt echt raar, ik schraap er nu net ook een randje zwarte nagel af.![]()
Blijkbaar hield ik hem in de aanstekervlam?
yep, ze kunnen echt HUGE!!!!! wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus is 12 weken en al behoorlijk rondhoe de neuk gaat dat eruit zien als ze bijna op de 40 weken zit
![]()
Olifant coming through
En ze vreet bijna niksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, ze kunnen echt HUGE!!!!! worden
Nijlpaard/olifant huge
Waarom moet ik nu aan die scene van jurassic park denken. Die ene met het glas water enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:51 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, ze kunnen echt HUGE!!!!! worden
Nijlpaard/olifant huge
quote:
Zolang ze maar in de bench passen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef Molo het volgende:
[..]
joh dan geef ik die haar toch, kan ze mooi oppassen! Brum, je vindt het toch niet erg dat ik al 3 liefen kidz heb he?
welke scene, die ken ik niet jonguh! (ik heb noor jurassic park gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan die scene van jurassic park denken. Die ene met het glas water enzo
HEY, nog iemand die nooit JP heeft gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
welke scene, die ken ik niet jonguh! (ik heb noor jurassic park gezien)
horrormones en vochtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze vreet bijna niksGeen vlees want ze gaat nekken van de geur
Vandaag had ze 8 gebakken krieltjes 3 vissticks en 1 opscheplepel sla met 1/4 ei
GAAT HEEN EN SCHAAMT Uquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
welke scene, die ken ik niet jonguh! (ik heb noor jurassic park gezien)
thuis zet ik ze daar ook altijd in, de kleinste paste bijna door de tralies heen en dreigde te ontsnappen, dus die heb ik toen een paar kapsalons met extra kaas gegeven om wat vetter te wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zolang ze maar in de bench passen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dictatorshipquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zoals mijn zwager het zei: we beslissen samen maar zij heeft 75% van de stem
Hehehehehequote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehehehe
Op 1.34 trouwens weer die evil vent uit Event Horizon![]()
![]()
"We don't need eyes, where we are going"
Slimme zus en zwager danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben trouwens shit van marktplaats gehaald voor het kamertje. Grenen spul: commode, wiegje en nog iets? voor 125 ekkies.
Ze zouden 1500 kwijt zijn geweest voor MDF zooi nieuw
Had ik niet van ze verwachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Slimme zus en zwager dan
Prima toch?
Nouja, 1500 is wel aan de hoge kant, maar sowieso beter inderdaad. Voor die kleine maakt het toch niet uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze hebben trouwens shit van marktplaats gehaald voor het kamertje. Grenen spul: commode, wiegje en nog iets? voor 125 ekkies.
Ze zouden 1500 kwijt zijn geweest voor MDF zooi nieuw
dus de baby maakt ze nu al betere mensen, doen ze goed!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had ik niet van ze verwacht
dan ken jij die kinderkamer maffia nog nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, 1500 is wel aan de hoge kant, maar sowieso beter inderdaad. Voor die kleine maakt het toch niet uit.
Ik denk dat je voor 600 euro ook makkelijk klaar bent voor een wieg, commode en iets anders. Lijkt mij tenminste, heb er verder totaal geen verstand van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
dan ken jij die kinderkamer maffia nog niet![]()
vette onzin inderdaad, als het maar veilig en stevig is, dan boeit het verder niet
Jij schat altijd alles te goedkoop inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor 600 euro ook makkelijk klaar bent voor een wieg, commode en iets anders. Lijkt mij tenminste, heb er verder totaal geen verstand van.
maar het kan ook velen duurder en die zwangeren en mannen zijn makkelijk wijs te maken dat duurder beter is voor je kint, dús doe je dat en geef je een fortuin uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor 600 euro ook makkelijk klaar bent voor een wieg, commode en iets anders. Lijkt mij tenminste, heb er verder totaal geen verstand van.
WANT ANDERS BEN JE EEN SLECHTE OUDER.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
maar het kan ook velen duurder en die zwangeren en mannen zijn makkelijk wijs te maken dat duurder beter is voor je kint, dús doe je dat en geef je een fortuin uit
preciesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WANT ANDERS BEN JE EEN SLECHTE OUDER.
ja ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus krijgt nu allemaal van die mensen die zeggen.
ZOMG JE MAG NIET OP EEN TRAPJE KLEURPLATEN VAN DE KINDEREN OPHANGEN
ZOMG JE EET GEEN VLEES DAN WORDT HET EEN MEISJE
ik zou die mensen slaan
Dat doe ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij schat altijd alles te goedkoop in
Mja, het kan altijd duurder. Het is maar hoe gek je het zelf maakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:12 schreef Molo het volgende:
[..]
maar het kan ook velen duurder en die zwangeren en mannen zijn makkelijk wijs te maken dat duurder beter is voor je kint, dús doe je dat en geef je een fortuin uit
Zomg dat heb ik ook altijd. Maar ik vergeet dan alsnog vaak mijn thee en dan is t wel koudquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik ook
Godsamme zeg... ik heb dat al als mensen zeggen "Molo, je thee wordt koud hoor" of "Molo, vergeet je je thee niet?"
OPHOERENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Ik weet toch dat ik thee heb staan, ik heb geen looien slokdarm, ik drink het gewoon wat koeler
dan mag ej zelf invullen hoe gek zwangere hormoonbommen het makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mja, het kan altijd duurder. Het is maar hoe gek je het zelf maakt.
Ik zou daar zo klaar mee zijn, maar goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
dan mag ej zelf invullen hoe gek zwangere hormoonbommen het maken
ja dat natuurlijk hier ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zomg dat heb ik ook altijd. Maar ik vergeet dan alsnog vaak mijn thee en dan is t wel koud
Of dat je het zakje in het water laat hangenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zomg dat heb ik ook altijd. Maar ik vergeet dan alsnog vaak mijn thee en dan is t wel koud
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of dat je het zakje in het water laat hangen. Lijkt het net koffie.
ja ik ook denk ik, maar ik heb geen kinderen of dino in mijn buik. Maar goed, als ik ongesteld moet worden ben ik al een nog vreselijker mens dan normaal, dus aan de andere kant hou ik ook mijn hart vast voor mezelf ooit als ik zwanger wordquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zou daar zo klaar mee zijn, maar goed.
euwwwwww bittere theequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of dat je het zakje in het water laat hangen. Lijkt het net koffie.
Toch niet dat reisprogramma?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
Rudolph op tv die Engels praat, godsamme.... dat gaat echt nergens over...
SPROETJESMENSENFTWquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef owl. het volgende:
[..]
Ehm klein, nepblond, hangoogledenen sproetjes.
ja die in Spanjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toch niet dat reisprogramma?.
urinaal online kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
LOLLL
ik moet plassen maar t kan niet tot mn sjaal af is
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
nu heb k dit alweer paar keer op mijn timeline
moet ik 'm maken? Of wil je er gewoon even over ranten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef Mss het volgende:
Ik moet zo'n kutopdracht maken voor mijn aidstoornissengroep dat ik me meteen aids voel
Neh, ik baal gewoon dat ik ondanks alle vorderingen gewoon 0 zelfvertrouwen heb en nog steeds depri word als ik in de spiegel kijk en ik vraag me af of ik mezelf ooit mooi kan vinden, of in ieder geval kan accepteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
moet ik 'm maken? Of wil je er gewoon even over ranten?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Neh, ik baal gewoon dat ik ondanks alle vorderingen gewoon 0 zelfvertrouwen heb en nog steeds depri word als ik in de spiegel kijk en ik vraag me af of ik mezelf ooit mooi kan vinden, of in ieder geval kan accepteren.
Een brief aan mijn lichaam schrijven, hoe ik het zie, hoe ik me er bij voel. En dat heb ik een half jaar geleden ook al gedaan en er is eigenlijk vrij weinig veranderd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]wat moet je voor opdracht doen?
meh das kut... heeft het geen zin het even een paar dagen te laten liggen? Want er zijn vást ook wel momenten dat je je wél fijn voelt toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Neh, ik baal gewoon dat ik ondanks alle vorderingen gewoon 0 zelfvertrouwen heb en nog steeds depri word als ik in de spiegel kijk en ik vraag me af of ik mezelf ooit mooi kan vinden, of in ieder geval kan accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |