SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:05 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou dan toch ook niet op mijn gemak zitten hoor![]()
Ik vind dat echt zooo chanantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik zou dan toch ook niet op mijn gemak zitten hoor
En dan zit je eindelijk een keer met die stomme headset op je harses, en dan gaan ze je constant roepen voor van allesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ook altijd. Via mijn foon. Heerlijk
Mee eens hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe dat alleen als ik teveel gemopper en gezanik om me heen hoor. Maandag waren ze in stereo om me heen aan het zaniken. Toen heb ik HEUL HARD de radio aangezet op mijn koptelefoon.
Verder vind ik het maar matig gedrag, dat gekoptelefoon op kantoor.
Neeeeeequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens is het hier weer thee/koffiekransje bij koffieautomaat door ander bedrijf (die boven ons zit; maar koffie op onze verdieping komt halen). Hoor je vaag die zwartepietendiscussie............![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb vannacht (ja toen ik wakker werd middenin de nacht) chocola zitten nommen. Met het excuus tegen mezelf dat het de chocola van Cereal is en dus minder erg
Yea rite
Hehe dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb vannacht (ja toen ik wakker werd middenin de nacht) chocola zitten nommen. Met het excuus tegen mezelf dat het de chocola van Cereal is en dus minder erg
Yea rite
Ik keek voorzichtig om het hoekje van Facebook.... geen zwartepieten....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:44 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens is het hier weer thee/koffiekransje bij koffieautomaat door ander bedrijf (die boven ons zit; maar koffie op onze verdieping komt halen). Hoor je vaag die zwartepietendiscussie............![]()
![]()
Ermahgerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik keek voorzichtig om het hoekje van Facebook.... geen zwartepieten....
Phew! Veilig!
PLING!
"Truus de Vries heeft je uitgenodigd om PIETIETIE leuk te vinden"
[ http://img219.imageshack.us/img219/8788/fuuuuuu.jpg (copy/paste deze link) ]
Ja en Piet heeft niet eens tettenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
het enige leuke aan pietietie is TIET
15 van mijn vrienden waaronder MSSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
20% van mijn vriendenlijst vindt die pietietietietietietie leuk
Mssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
15 van mijn vrienden waaronder MSS
Plus size wordt met vrouwen geassocieerd en anders zijn mannen behalve dik ook nog gay?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens. Waarom zie je in winkels altijd alleen maar "Plus Size" voor vrouwen en NOOIT voor mannen?
Wat zit daar achter? Dikke mannen zijn wèl normaal en hebben geen aparte afdeling nodig?
Er bestaan geen dikke mannen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef Mss het volgende:
Oh fuque heb ik dat geliked? Ik heb 'm wel bekeken maar wist niet dat ik hem ook geliked had
Ja jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:54 schreef Mss het volgende:
Oh fuque heb ik dat geliked? Ik heb 'm wel bekeken maar wist niet dat ik hem ook geliked had
Ik heb er maar een topique over geopend. Het intrigeert mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plus size wordt met vrouwen geassocieerd en anders zijn mannen behalve dik ook nog gay?
Aidsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Absoluut. Wat kreeg je voor het tekenen van die pietietie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |