SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Vier recent afgeronde projecten uit 't vorige deel:
Sunnythesun's dekentje:
Trui's tassencirkels:
Angelsof9's lace shawl:
Brighteyes's onderzetters:
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Die is inderdaad heel lief. Zal wel veel werk en wol in gaan zitten, denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:01 schreef Angelof9 het volgende:
Even de laatste post nog een keer:
Misschien dat ik toch maar eens een dekentje ga maken, want deze is wel heel erg lief!
klinkt interessant! Ik heb ook nog fimo liggen ergens. Heb je een linkje?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:12 schreef moussy het volgende:
Ik ben haaknaalden aan het bakken, met fimo kleiiemand dat wel eens gedaan?
aluminium, gewoon zo'n kokertje van de actionquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef trui het volgende:
wat is het voor materiaal eigenlijk, de naald zelf? smelt dat niet in de oven?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:49 schreef Miii3 het volgende:
Leuk die haaknaalden! Wil dat ook nog eens proberen :-)
Ik heb net een cohlsjaal afgerond. Tunisch gehaakt met naald 12 en het dikke garen van de action. De kleuren zijn in het echt feller, het zijn de neon kleurtjes.
[ afbeelding ]
Ja. Ik heb alles met donkerblauw gehaakt, en daarna de neondraad door de verticale lusjes geweven inderdaad :-)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
Heb je dat draad er doorheen geweven?
Nee, ik heb het er doorheen geweven, ik had er niet eens aan gedacht het met 2 kleuren te haken! Dit ga ik voor een eventueel volgende sjaal onthouden, dan heb ik gelijk een reden om te leren om tunisch te haken met meerdere kleuren :-)quote:
Dacht al zoiets te zien, erg goed gelukt, tunisch haken gaat bij mij niet...ik volg de instructies en toch krijg ik aan één kant een soort mindering (die geen mindering is want ik hou hetzelfde aantal steken).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Miii3 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb alles met donkerblauw gehaakt, en daarna de neondraad door de verticale lusjes geweven inderdaad :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |