Oke, nou dat is een date dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als ik één keer met een jonge god aan mijn zijde verschijn, staat dat garant voor 6 jaar geen irritante vragen meer, dus ik vind dat geen probleem.
Waarom zou jij wel mogen internetten en een 15-jarige niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben in 83 geboren mongool.
Ik ga meteen mijn moeder bellenquote:
Moet je eens kijken wat eronder zitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je hebt vandaag wel je lolbroek aan he?
Nou dan speel ik ook weer even mee. Even wat soep maken (zelf, geen pik-in-blik soep), dus blijf maar niet op me wachten okee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja wat jonge, ik speel het spel mee
ik heb het toch niet tegen jou of welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou dan speel ik ook weer even mee. Even wat soep maken (zelf, geen pik-in-blik soep), dus blijf maar niet op me wachten okee?
Welk spel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja wat jonge, ik speel het spel mee
Ik reageer toch niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik heb het toch niet tegen jou of wel
wat ga je reageren dan
eetsmakelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet?
Ik ga lekker soep maken
toch niet zo'n geluksvogel dan hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, jammer, dan kan ik niet meedoen.
Aan al het moois komt een eind.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
toch niet zo'n geluksvogel dan he
Nee je krijgt niets van mijn soep! Maak verdorie je eigen soepquote:
gedaan, nu hier met die soepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee je krijgt niets van mijn soep! Maak verdorie je eigen soep![]()
Open er maar een topic over als je soep van mij wil.
Damn, heb je geen ouders ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben in 83 geboren mongool.
Ik pas. Hoop dat je dit niet al te erg vindt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat eronder zit
Omdat ze nog in de ontwikkeling zitten, en daar past constante distractie niet best bij. Laat staan de rotzooi die ze op het internet vinden. Daarbij zoeken kinderen tegenwoordig alles maar op van wikipedia (wat ook maar voor zo'n 65% uit waarheid bestaat), het is veel beter voor een kind om de bibliotheek op te zoeken en zijn/haar fantasie en inlevingsvermogen weer eens wat bij te schroeven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou jij wel mogen internetten en een 15-jarige niet?
Terwijl er genoeg 15-jarigen zijn die wel wat slimmer zijn dan jij (no offence)?
Jij denkt ook niet na voordat je typt he..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |