Pics van je grappige, cupcake bakkende, facebookende, scrapbookende, grap postende schoonzus haar cupcake's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grappig, mijn scrapbookende, cupcake bakkende schoonzus postte gisteren net dezelfde grap op facebook.
okay man, momentje. (ze krijgt wel een balk over d'r ogen.)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Pics van je grappige, cupcake bakkende, facebookende, scrapbookende, grap postende schoonzus haar cupcake's.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okay man, momentje. (ze krijgt wel een balk over d'r ogen.)
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:13 schreef SpecialK het volgende:
Dat doe je fout. Hier:
[ afbeelding ]
Cupcakes? Echt waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grappig, mijn scrapbookende, cupcake bakkende schoonzus postte gisteren net dezelfde grap op facebook.
Ik vind dat discriminerend tegenover oma's!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:49 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig vindt je mamsie je wel grappig. Zegt ze.
Wat ik dan weer discriminerend vind voor mensen die niet op dat stuk van Nederland wonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:14 schreef Jumparound het volgende:
GOdver, dit is wel weer nederlands op zn smalst hoor
Ja, hoewel ze geloof ik een beetje uitgebrancht is naar taarten in het algemeen.quote:
Nee alleen pieten...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:46 schreef AldoTheApache het volgende:
zijn medelanders (aka Zwarte Pieten) ook gewenst in de strijd tegen het sugarfest?
Slechte jeugd gehad?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:46 schreef BlueNumber het volgende:
Laten we ook pleiten voor een verbod op 40 plussers die zich als 16-jarige klapjosti's gedragen.
Doei TS.
jouw username ziet er smakelijk uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:44 schreef SpecialK het volgende:
Anders gaan we eens opkomen voor elkaars rechten voor de verandering in plaats van sarcastisch alles maar door de verbied-mangel heen te gooien.
Lead by example.
Maar dat is dan weer discriminerend voor kaneel, koriander en chili. Om van thijm en gember maar te zwijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb als ik jouw grapjes lees altijd meer behoefte aan peper en zout dan suiker vogeltjesdans.
of ze nu zeiken of niet zeiken, de negerzoen hebben ze ook al van ons afgepaktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Welk links klaagt er precies?
Het enige wat ik tot nu toe gezien heb is zeikende negers. Waar ik trouwens niet mee wil zeggen dat alle negers zeiken, anders krijgen we dat weer.
Negers zijn toch altijd links? In verband met de uitkeringen enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Het enige wat ik tot nu toe gezien heb is zeikende negers. Waar ik trouwens niet mee wil zeggen dat alle negers zeiken, anders krijgen we dat weer.
Je linkerhand denk ik. (dat je ff in de douche gaat)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Je mist het punt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
TS is kortzichtig. Suikerfeest is niet eens racistisch. Diabetespatienten hebben zo'n aandoening niet door hoeveelheid suiker (jij bent racistisch). Diabetespatienten mogen heus wel suiker eten net als wij. Tevens onterechte klacht.
Wat de hele discussie over zwarte piet ook is. Heb je het eindelijk door?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:01 schreef TARDIS. het volgende:
Vergelijking van het niveau lulmekutje.
Wat ben je toch ook een simpleton. Je 'grappen' slaan nooit aan, snap dat nou eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Negers zijn toch altijd links? In verband met de uitkeringen enzo
niet weten dat het "suikerfeest" eigenlijk gewoon door de Nederlanders bedacht is en dat het door moslims id-al-fitr wordt genoemdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suiker is immers slecht voor je en om daar een feest voor te geven danwel het zo te noemen, is discriminerend voor alle diabetespatienten.
Dag Susteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:53 schreef Sus1eren het volgende:
[..]
niet weten dat het "suikerfeest" eigenlijk gewoon door de Nederlanders bedacht is en dat het door moslims id-al-fitr wordt genoemd
Inderdaad, ik ben voor aanpassing naar of 'druivensuiker of vruchtsuikerfeest, en anders wellicht naar oersuikermaarnietzoveelwanthetisbeststerkfeest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suiker is immers slecht voor je en om daar een feest voor te geven danwel het zo te noemen, is discriminerend voor alle diabetespatienten. En dat zijn er nogal wat.
Dus als we toch aan het verbieden gaan, gaan we dit ook aanpakken. Niet alleen maar de Christelijke waarden overboord gooien. Nee dan gooien we ineens alles overboord. Moet je eens kijken hoe snel klagend links dan wegkijkt.
Oh ja en het ritueel slachten verbieden we ook, want dat is kwetsend en discriminerend voor dierenbeschermers.
En er komt ook een verbod op halal voedsel, want dat is discriminerend ten opzichte van varkens.
Wie doet er mee?
En een verbod voor mensen zonder opleiding om de sociale media te gebruiken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:46 schreef BlueNumber het volgende:
Laten we ook pleiten voor een verbod op 40 plussers die zich als 16-jarige klapjosti's gedragen.
Doei TS.
Alsof mensen met kanker geen feest mogen hebben?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben voor aanpassing naar of 'druivensuiker of vruchtsuikerfeest, en anders wellicht naar oersuikermaarnietzoveelwanthetisbeststerkfeest.
zolang ze het niet aspartaamfeest gaan noemen anders kun je er meteen kankerfeest van maken.
Sowieso ben ik voor een verbod op internet voor onder de 16. Ja serieus ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En een verbod voor mensen zonder opleiding om de sociale media te gebruiken.
Ik vind de mensen die al volwassen zijn en op facebook/twitter de gekste shit eruit gooien erger.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sowieso ben ik voor een verbod op internet voor onder de 16. Ja serieus ja.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sowieso ben ik voor een verbod op internet voor mensen met een geestelijke gesteldheid van onder de 16. Ja serieus ja.
Jouw opzet is dus dat iedereen er weer aan herinnert wordt wat voor een zoutloze ict-humor jij verspreidt en je daarop ook op een negatieve manier op aanspreekt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is een genoegen om te zien dat ik zoals meestal nu ook weer geslaagd ben in mijn opzet. Hulde aan mezelf
Ja die zitten de hele dag thuis voor de pc op facebook, maar het straatbeeld van mensen die massaal naar beneden in hun telefoon kijken vind ik dus erger.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die al volwassen zijn en op facebook/twitter de gekste shit eruit gooien erger.
Je begint een beetje een beeld ervan te krijgen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Jouw opzet is dus dat iedereen er weer aan herinnert wordt wat voor een zoutloze ict-humor jij verspreidt en je daarop ook op een negatieve manier op aanspreekt?
Je hebt vandaag wel je lolbroek aan he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Negers zijn toch altijd links? In verband met de uitkeringen enzo
Als vakman moet ik hier toch m'n pet voor afnemen hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okay man, momentje. (ze krijgt wel een balk over d'r ogen.)
edit: ik zie alleen foto's van d'r koters
Hier wel een foto van een taart die ze gebakken heeft:
[ afbeelding ]
Oh wacht, het was een geniaal meesterplan en we zijn er allemaal ingetraptquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is een genoegen om te zien dat ik zoals meestal nu ook weer geslaagd ben in mijn opzet. Hulde aan mezelf
Ik heb er een stukje van gegeten destijds, hij was ook best lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Als vakman moet ik hier toch m'n pet voor afnemen hoor.
Dan kun je ieder feest wel verbieden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Suiker is immers slecht voor je en om daar een feest voor te geven danwel het zo te noemen, is discriminerend voor alle diabetespatienten. En dat zijn er nogal wat.
Zo obvious altijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:10 schreef KreKkeR het volgende:
Oh wacht, het was een geniaal meesterplan en we zijn er allemaal ingetraptBedoel je dat?
[ afbeelding ]
Ik hou zelf niet echt van marsepein dus de echte mooie taarten vind ik vaak niet zo lekker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb er een stukje van gegeten destijds, hij was ook best lekker.
En ik zie nu pas dat dat mijn moeder is in de achtergrond![]()
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:16 schreef SchoneZoon het volgende:
Sinterklaas is een nationale feestdag.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Feestdagen_in_Nederlandquote:Algemeen erkende feestdagen
De algemeen erkende feestdagen in Nederland zijn aangewezen in de Algemene termijnenwet en andere wetten. Het zijn vrijwel allemaal christelijke feestdagen:
Nieuwjaarsdag - 1 januari
De dag na de dag van de op een BES-eiland gehouden carnavalsoptocht (alleen het betreffende BES-eiland)
Goede Vrijdag - kruisiging van Jezus (geen algemeen erkende feestdag maar vaak gelijkgesteld)
Eerste en tweede Paasdag
Dag van de Arbeid - 1 mei (alleen BES-eilanden)
Hemelvaartsdag - 39 dagen na Pasen
Eerste Pinksterdag (Pinksterzondag) - 49 dagen na Pasen
Tweede Pinksterdag (Pinkstermaandag) - 50 dagen na Pasen (alleen Europees Nederland)
Dia di Himno y Bandera - 6 september (alleen Bonaire)
Statia Day - 16 november (alleen Sint Eustatius)
Saba Day - eerste vrijdag van december (alleen Saba)
Eerste en tweede Kerstdag - 25 en 26 december
De marsepein vond ik juist het lekkerste van de hele taart!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hou zelf niet echt van marsepein dus de echte mooie taarten vind ik vaak niet zo lekker.
Vind ik best een goed plan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De marsepein vond ik juist het lekkerste van de hele taart!
Volgende keer krijg ik jouw marsepein, en dan krijg jij de rest van mijn taart, okee?
In november is één van haar zoons jarig, dus je hoeft niet eens lang te wachten.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
In november is één van haar zoons jarig, dus je hoeft niet eens lang te wachten.
ze zijn al lang blij als ik eens met een man verschijn, ik ben bang dat het ze niet eens meer boeit waar ik iemand heb leren kennen en wat voor iemand het verder isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
"Ik wil jullie even voorstellen, dit is Piye van FOK! en hij is hier om het deel van mijn taart te eten dat geen marsepein is."
Dat is op zich wel fijn als de lat niet al te hoog ligt. Maar je snapt dat, als je met mij als toyboy aankomt, de verwachtingen voor de volgende keer torenhoog zullen zijn toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ze zijn al lang blij als ik eens met een man verschijn, ik ben bang dat het ze niet eens meer boeit waar ik iemand heb leren kennen en wat voor iemand het verder is
Waarom zit je zelf dan op FOK!?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Sowieso ben ik voor een verbod op internet voor onder de 16. Ja serieus ja.
Als ik één keer met een jonge god aan mijn zijde verschijn, staat dat garant voor 6 jaar geen irritante vragen meer, dus ik vind dat geen probleem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is op zich wel fijn als de lat niet al te hoog ligt. Maar je snapt dat, als je met mij als toyboy aankomt, de verwachtingen voor de volgende keer torenhoog zullen zijn toch?
ik ben in 83 geboren mongool.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zit je zelf dan op FOK!?
Hypocriet.
Jij bent zo'n klapjosti die nog steevast om 08:28 binnenkomt met een "goeiemoggel" en een idee dat het ooit grappig is geweest?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oke, nou dat is een date dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Als ik één keer met een jonge god aan mijn zijde verschijn, staat dat garant voor 6 jaar geen irritante vragen meer, dus ik vind dat geen probleem.
Waarom zou jij wel mogen internetten en een 15-jarige niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben in 83 geboren mongool.
Ik ga meteen mijn moeder bellenquote:
Moet je eens kijken wat eronder zitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je hebt vandaag wel je lolbroek aan he?
Nou dan speel ik ook weer even mee. Even wat soep maken (zelf, geen pik-in-blik soep), dus blijf maar niet op me wachten okee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja wat jonge, ik speel het spel mee
ik heb het toch niet tegen jou of welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou dan speel ik ook weer even mee. Even wat soep maken (zelf, geen pik-in-blik soep), dus blijf maar niet op me wachten okee?
Welk spel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:48 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ja wat jonge, ik speel het spel mee
Ik reageer toch niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:51 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
ik heb het toch niet tegen jou of wel
wat ga je reageren dan
eetsmakelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik reageer toch niet?
Ik ga lekker soep maken
toch niet zo'n geluksvogel dan hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah, jammer, dan kan ik niet meedoen.
Aan al het moois komt een eind.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
toch niet zo'n geluksvogel dan he
Nee je krijgt niets van mijn soep! Maak verdorie je eigen soepquote:
gedaan, nu hier met die soepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee je krijgt niets van mijn soep! Maak verdorie je eigen soep![]()
Open er maar een topic over als je soep van mij wil.
Damn, heb je geen ouders ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben in 83 geboren mongool.
Ik pas. Hoop dat je dit niet al te erg vindt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat eronder zit
Omdat ze nog in de ontwikkeling zitten, en daar past constante distractie niet best bij. Laat staan de rotzooi die ze op het internet vinden. Daarbij zoeken kinderen tegenwoordig alles maar op van wikipedia (wat ook maar voor zo'n 65% uit waarheid bestaat), het is veel beter voor een kind om de bibliotheek op te zoeken en zijn/haar fantasie en inlevingsvermogen weer eens wat bij te schroeven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou jij wel mogen internetten en een 15-jarige niet?
Terwijl er genoeg 15-jarigen zijn die wel wat slimmer zijn dan jij (no offence)?
Jij denkt ook niet na voordat je typt he..quote:
Jij haat mensen op basis van topics?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef NietDoen het volgende:
Ik kan wel genieten van je topic TS. Hoewel ik me wel vaag herinner dat ik je haat door een ander topic in het verleden
Het gedrag in een ander topicquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij haat mensen op basis van topics?
Ik vind je maar een jankert. Waar maak je je druk om? Of heb je gewoon niks om je vrije tijd mee in te vullen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij haat mensen op basis van topics?
Tuurlijk wel, maar af en toe verkies ik het om hier iets leuk te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:31 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik vind je maar een jankert. Waar maak je je druk om? Of heb je gewoon niks om je vrije tijd mee in te vullen?
Pm mij haar adres... klinkt geilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
jij bent alleen maar geinteresseerd in hun caravanvakanties naar Frankrijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Pm mij haar adres... klinkt geil
Wat is er godverdomme mis met living on the edge tegenwoordig... ? nou????quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
jij bent alleen maar geinteresseerd in hun caravanvakanties naar Frankrijk
Het is mijn broer, niet mijn broertje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wat is er godverdomme mis met living on the edge tegenwoordig... ? nou????
Jonguh.... je zou mij eens in de weer moeten zien met een primus... Rambo first blood is hello Kitty vergeleken met mij en mijn primus
IK WIL JE SCHOONZUS NEUKEN
en je broertje ook
doe niet zo hysterischquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Krijg de tyfus... ik ben aan het scoren hier, hoer
gaap.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
IK DOE NIET HYSTERISCH GODVEROBME
sorry ik heb down syndroomquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar af en toe verkies ik het om hier iets leuk te doen.
Het is trouwens jankerd, jankerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |