Wat bedoelde je dus?quote:
Dat de Koerden heulen met de Isralirs.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dus?
Anders had je maar een dm-moeten sturen aan Baklava![]()
Dank voor je uitlegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat de Koerden heulen met de Isralirs.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:11 schreef expans het volgende:
Syrian_Army kills 41 members of #al_Nusra_Front near al-Otaibah
The army ambushed 41 terrorists linked to Jabhat al-Nusra and the so-called Al-Islam Brigade in the vicinity of al-Otaiba lake in Damascus countryside and seized their weapons including Israeli-made anti-tank rockets, RPG launchers and BKC machineguns.
quote:Maria Engstrm 1 maand geleden
Unlike American "soldiers" the Syrian Arab Army is made of real soldiers, and unless the US Army, they are not useless crybabies without their fancy equipments.
2:44quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk dat het eens tijd wordt dat dat stelletje Russen in Palestina zwemles gaat nemen.
Dus? Who cares. Een Amerikaanse Jodin mag toch met een Koerdische man trouwen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef drheisenberg het volgende:
Ook interessant detail:
De zoon van de Koerdische President van Irak (Jalal Talabani) is getrouwd met een Joodse. Hij is de vertegenwoordiger van de KRG in de Verenigde Staten en woont, samen met zijn vrouw die ook politiek actief is, in Washington D.C.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het behoorlijk irritant als dit topic op een "ik verheerlijk mijn etniciteit, nationaliteit en geloof"-topic gaat lijken.. Oftewel: mag het een onsje minder?
Ik zeur er ook niet over, idioot. Ik noem het omdat ik het een positieve ontwikkeling vind. Noob.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dus? Who cares. Een Amerikaanse Jodin mag toch met een Koerdische man trouwen.
Het toont alleen dat Koerdische soennieten in de praktijk niet zo kieskeurig en niet zo puriteins zijn als de takfiri-terroristen, wahabieten en veel conservatieve soennitische moslims (van alle politieke kleuren) in de Arabische en Turkse gebieden . Voor veel soennitische Koerden in Turkije is een stap te ver, dat wel.
Maar wij zijn hier Nederlanders. Laat die Jalal een Joodse vrouw hebben. Dat mag. Zeur er niet over door. Live and let live.
Een zeurderige Turkse radicaal-soennitische islamistische Sharia-Koerd met te weinig kennis over Syri.quote:
Doe eens normaal?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet over, idioot. Ik noem het omdat ik het een positieve ontwikkeling vind. Noob.
Je legt teveel nadruk erop. Alsof het zo iets bijzonders is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet over, idioot. Ik noem het omdat ik het een positieve ontwikkeling vind. Noob.
quote:AFP - Fierce clashes erupted in Syria overnight between Kurdish fighters and jihadists near the Iraqi border, the Syrian Observatory for Human Rights said Thursday.
"The clashes began around midnight (2100 GMT Wednesday) and lasted around 12 hours, with the Kurds advancing in the direction of Al-Yaarubia, an area controlled by the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) and other jihadist groups," the Britain-based monitor said.
"The Kurds have managed to take two villages controlled by the jihadists but it will be difficult to capture Al-Yaarubia from ISIL," Observatory director Rami Abdel Rahman told AFP.
The Al-Yaarubia border crossing with Iraq is seen as a key supply route for arms and fighters. ISIL has carried out attacks on both sides of the border.
The Kurds and the jihadists have been fighting for control of northeastern Syria, an area rich in oil and wheat, for months.
Rebels ostensibly fighting to overthrow President Bashar al-Assad have increasingly turned their guns on each other in recent months, with jihadists clashing with the mainstream Free Syrian Army in the north, where the rebels control vast swathes of territory.
Kurdish fighters affiliated with Turkey's separatist Kurdistan Workers' Party (PKK) have meanwhile struggled to carve out an autonomous region in northeastern Syria similar to one in northern Iraq.
Die Autonome Regio van Syrisch Koerdistan is allang beloofd door de Syrische President Dr. Bashar al-Assad (die de Arabische hardliners min of meer kwijt is door hun gedeeltelijk verraad aan hem in 2011)....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Senor__Chang het volgende:
De YPG is bezig met een offensief om de grensovergang Yarubiya over te nemen. Mocht dat lukken, is dat een enorme boost omdat die grensovergang zeer belangrijk is in het bevoorraden van de terroristen. Nog een stap dichter bij autonomie.![]()
http://www.france24.com/e(...)ash-near-iraq-border
[..]
Ik ben mordicus tegen het bevoorraden van terroristen en heel erg voor het bevoorraden van de Syrische bevolking die honger lijdtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:07 schreef Senor__Chang het volgende:
De YPG is bezig met een offensief om de grensovergang Yarubiya over te nemen. Mocht dat lukken, is dat een enorme boost omdat die grensovergang zeer belangrijk is in het bevoorraden van de terroristen. Nog een stap dichter bij autonomie.![]()
http://www.france24.com/e(...)ash-near-iraq-border
[..]
Dat hoop ik toch niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:08 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Die Autonome Regio van Syrisch Koerdistan is allang beloofd door de Syrische President Dr. Bashar al-Assad (die de Arabische hardliners min of meer kwijt is door hun gedeeltelijk verraad aan hem in 2011)....
Ok.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben mordicus tegen het bevoorraden van terroristen en heel erg voor het bevoorraden van de Syrische bevolking die honger lijdt
Wat heb je tegen een Koerdische autonome regio?quote:
Niks, behalve dat het landen uiteen scheurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Wat heb je tegen een Koerdische autonome regio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |