SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sigthorsson is meer dan prima als spits... maar hij krijgt toch ook amper een fatsoenlijke bal
Dan moet je Andersen en Fischer niet opstellen op die posities.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sigthorsson is meer dan prima als spits... maar hij krijgt toch ook amper een fatsoenlijke bal
Vond ik eigenlijk de beste aan Ajax-kant vandaag. Was best veel aanwezig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
En Siggy loopt te sleuren als een dolle daar voorin... dat doen er ook maar weinig
Tja hij werd wel voor een lange tijd in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
True
@PowerLoungen Lastig he om een spits te noemen voor Ajax die we ook kunnen halen aangezien Helenius al voorzien is
Dat is waar... ik wil Andersen gewoon op de plek van Eriksen zien eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan moet je Andersen en Fischer niet opstellen op die posities.
Carewquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja hij werd wel voor een lange tijd in de gaten gehouden.
Denk dat Frode Johnson wel een goede optie is , of Carew want die heeft nog geen club
Klopt. Hij krijgt gewoon geen goede ballen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef TheVulture het volgende:
En Siggy loopt te sleuren als een dolle daar voorin... dat doen er ook maar weinig
2,5 jaar -> 3 keer kampioenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een toptrainer hé, Dirk-Kuijt?
Ja, maar er kwam gvd geen een voorzet aan, corners kunnen, dit vind ik het allerergste, erger me er verschillende ziektes aan, niet eens voor het doel komen.. Ja dan heb je weinig aan Sigthorsson. Waarom dan niet Hoesen erin? Die kan net wat meer in de combinatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterk he , net zoals die Gabrich vroegerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
CarewHAHAHAH DIE KAN ER HELE-MAAL NIKS VAN
Noem eens een goeie spits dan met je grote mondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sterk he , net zoals die Gabrich vroeger
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sterk he , net zoals die Gabrich vroeger
Serero natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef TJV het volgende:
Ik weet het niet meer met dat middenveld. Duarte-Blind-???
Nee je moet er gewoon voor zorgen dat je spelers hebt staan die wel een fatsoenlijke voorzet of corner kunnen nemen... ik vind Hoessen qua meevoetballen misschien iets beter maar qua scorend vermogen echt stukken minder dan Sightorssonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar er kwam gvd geen een voorzet aan, corners kunnen, dit vind ik het allerergste, erger me er verschillende ziektes aan, niet eens voor het doel komen.. Ja dan heb je weinig aan Sigthorsson. Waarom dan niet Hoesen erin? Die kan net wat meer in de combinatie.
Zlatanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Noem eens een goeie spits dan met je grote mond
Aanvallend goed maar jeeez, nog nooit iemand zo traag terug zien lopen. Vindt Frankie niet leuk hoor.quote:
Gabrich die pas een goal maakte in de oefencampagne aan het einde van het seizoenquote:
Nou?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef RijstNatie het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier.
Zijn serrero, de sa en sana drie verschillende spelers bij ajax?
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:54:03RT @KWNRD: Wij hebben gedomineerd *vinkt* #frankdeboerbingo #celAJA reageer retweet
Wat vind je 'er echt van profiteren'? Om Eriksen als voorbeeld te nemen, die jongen bracht ons 3 keer het kampioenschap als talentje en vertrok toen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Over 2 jaar gaan de talenten weg zonder dat je er echt van kan profiteren.
Vreemd inderdaad dat ie na een 2-1 verlies tegen Celtic niet lachend voor de camera staat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Denswil: wat een stralende persoonlijkheid is dat toch.
Ik wil net zeggen, er mag wel iets meer bravoure in zitten... al hoeft het ook weer geen Fischer-proporties aan te nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, want dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad dat ie na een 2-1 verlies tegen Celtic niet lachend voor de camera staat.
We hebben ook gewoon gedomineerd. We hebben zelfs dit keer meer kansen gecreëerd dan zaterdag. Toch verliezen we ongelukkig...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:54:03RT @KWNRD: Wij hebben gedomineerd *vinkt* #frankdeboerbingo #celAJA reageer retweet
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ben bang van nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef Stiggie het volgende:
Thuis winnen we ook wel van Celtic. Ben ik van overtuigd.... maarja derde plek is maximaal haalbare
Gek he, na zo'n wedstrijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ongelukkigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon gedomineerd. We hebben zelfs dit keer meer kansen gecreëerd dan zaterdag. Toch verliezen we ongelukkig...
Ik hoor de term Lucky Ajax anders nog vaak genoegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ongelukkig
Ajax scoort 30 vn zulke doelpunten per jaar die via een been gaan etc dan hoor je niemand over geluk. Gewoon kwaliteit te kort en kansen verneukt.
Lekkere goals van 30 meter heb ik bij Ajax al heel lang niet meer gezienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ongelukkig
Ajax scoort 30 vn zulke doelpunten per jaar die via een been gaan etc dan hoor je niemand over geluk. Gewoon kwa liteit te kort en kansen verneukt.
Ah hier ben je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon gedomineerd. We hebben zelfs dit keer meer kansen gecreëerd dan zaterdag. Toch verliezen we ongelukkig...
Vanuit andere ja, niet vanuit Ajax supporters of commentatoren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoor de term Lucky Ajax anders nog vaak genoeg
Dat je een selectie hebt met een mix van talent, gerijpte talenten en wat 25+ je een kwartfinale of halve finale cl kan halen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat vind je 'er echt van profiteren'? Om Eriksen als voorbeeld te nemen, die jongen bracht ons 3 keer het kampioenschap als talentje en vertrok toen.
Vaak genoegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanuit andere ja, niet vanuit Ajax supporters of commentatoren.
Ach ja, dat eeuwige minderwaardigheidscomplex hè.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Supporters van andere clubs die dit helemaal geweldig vinden. Schaam je kapot zeg
Daar kan je toch alleen maar om lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Supporters van andere clubs die dit helemaal geweldig vinden. Schaam je kapot zeg
Franktwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:58:20De Boer meldt zich opnieuw bij het uitvak. Gaat het gesprek aan en schudt handen. Uitvak is stil en trainer praat. #celaja reageer retweet
Ik word er eerder een beetje verdrietig van..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je toch alleen maar om lachen
Wij spelen volgend seizoen weer CLquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik word er eerder een beetje verdrietig van..
Wat een kerelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:04 schreef Heeinz het volgende:
Franktwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:58:20De Boer meldt zich opnieuw bij het uitvak. Gaat het gesprek aan en schudt handen. Uitvak is stil en trainer praat. #celaja reageer retweet
Dat ze dat maar weten. Het begint allemaal wel weer een beetje te lopen. Zaterdag even flink vertrouwen tanken dacht ik zo. Als Fischer weer in de basis staat zou dat wel vreselijk zijn..quote:
Dat klopt wel maar dat was het de afgelopen keren ook dus daarom begrijp ik wel dat ze geen gekke dingen doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen voor het geld is het goed . Op veld is het een strafexpeditie
Goal at the end made it look closer than it wastwitter:aodhanferry8 twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:55:06great win tonight, fought to the end, pity biton was sent off tho! goal at the end made it look closer than it was #COYBIG reageer retweet
Compleet weggespeeld met beter positiespel en nog denken ze dat ze meer afstand hadden moeten nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef TheArt het volgende:
Goal at the end made it look closer than it wastwitter:aodhanferry8 twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 22:55:06great win tonight, fought to the end, pity biton was sent off tho! goal at the end made it look closer than it was #COYBIG reageer retweet
![]()
Toch geinig om die reacties eens te lezen.
Kun je je voorstellen wat er gebeurt als we constant kansen creëren en de tegenstander volledig vastzetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
Frank de Boer is en blijft een enorme baas, maar dat 'we hebben gedomineerd' na een nederlaag begint me wel de strot uit te komen. Het is vooral domineren tot aan de zestien van de tegenstander.
Weggespeeld is overdreven, Ajax had het betere van het spel en creëerde meer maar na die 1-0 was het voor hun ook anders (makkelijker) voetballenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Compleet weggespeeld met beter positiespel en nog denken ze dat ze meer afstand hadden moeten nemenOp dat eiland (VK) zien ze voetbal echt heel anders
Zal vast een keer gebeuren tegen RKC ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen wat er gebeurt als we constant kansen creëren en de tegenstander volledig vastzetten.
Raad eens tegen wie we zaterdag moetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal vast een keer gebeuren tegen RKC ofzo.
Het is al jaren niet veel. Maar het vertrek van eriksen is niet echt opgevangen. Ik zie ze echter nog wel gewoon kampioen worden dit seizoen, want Frank.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Raad eens tegen wie we zaterdag moeten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne voor Serero en Duarte op de plek van Poulsen dan zijn we al een heel eind op weg
Schöne heeft ook al genoeg dramawedstrijden voor Ajax gespeeld. Als invaller doet hij het vaak prima. Daarnaast, als Serero de kansen maakt, hoor je niets over hem, want zijn spel was prima.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schöne voor Serero en Duarte op de plek van Poulsen dan zijn we al een heel eind op weg
Dat is wel collegiaal van de concurrentie, dat ze ook niet echt beter wordenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is al jaren niet veel. Maar het vertrek van eriksen is niet echt opgevangen. Ik zie ze echter nog wel gewoon kampioen worden dit seizoen, want Frank.
Serero heeft gewoon echt een hele goede partij gespeeld. Hij de bal er wel in moeten schieten ja, dat klopt.quote:
Geef hoesen gewoon een paar wedstrijden de kans.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schöne heeft ook al genoeg dramawedstrijden voor Ajax gespeeld. Als invaller doet hij het vaak prima. Daarnaast, als Serero de kansen maakt, hoor je niets over hem, want zijn spel was prima.
Ik zou eerst maar een Fischer voor een paar weken naar de bank schoppen en Siem i.p.v. Siggy in de spits gaan zetten.
Schöne heeft inderdaad ook wel eens een slechte wedstrijd maar is nog altijd vele malen beter dan Serero pijnlijk maar helaas. Zijn spel was ook helemaal niet prima vandaag was weer ergernis nummertje 1 vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Schöne heeft ook al genoeg dramawedstrijden voor Ajax gespeeld. Als invaller doet hij het vaak prima. Daarnaast, als Serero de kansen maakt, hoor je niets over hem, want zijn spel was prima.
Ik zou eerst maar een Fischer voor een paar weken naar de bank schoppen en Siem i.p.v. Siggy in de spits gaan zetten.
Ja precies. Wel sympathiek dat die gewoon vrolijk miskopen blijven doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel collegiaal van de concurrentie, dat ze ook niet echt beter worden
Een goede partij gespeeld? Mag toch hopen dat je het niet over vanavond hebt want hij was echt bar slechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Serero heeft gewoon echt een hele goede partij gespeeld. Hij de bal er wel in moeten schieten ja, dat klopt.
Nee man, zo goed is hij dus niet en het was ballenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Serero heeft gewoon echt een hele goede partij gespeeld. Hij de bal er wel in moeten schieten ja, dat klopt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede partij gespeeld? Mag toch hopen dat je het niet over vanavond hebt want hij was echt bar slecht
Dacht je dan serieus dat je ook maar een kansje had om te overwinteren in de CL met een mindere selectie dan vorig seizoen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ach, verliezen bij Celtic, terwijl je moet winnen heeft alsnog een betere nasmaak dan het gelijkspel tegen Milan.
Weer een flinke bout cl voor Ajax dit jaar.
Doet wat we missen bij veel spelers, keihard werken, ook als het niet lukt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Siggy wel goed vanavond overigens
Demouge halen voor op linksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Gruisman het volgende:
Zodra Bojan fit is in de spits zetten.Andersen/De Sa rechts en links iedereen behalve Fischer.
Dan zal Fischer ook zijn vorm wel weer hebben, De Sa vind ik eerlijk gezegd 3 keer niksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Gruisman het volgende:
Zodra Bojan fit is in de spits zetten.Andersen/De Sa rechts en links iedereen behalve Fischer.
Nee Siggy laten staan die doet het goed. Als je Fischer ziet begin je bijna te hopen dat Bojan bijna fit is zodat hij kan spelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Gruisman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |