SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Bonus-ChicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door VMSDKR op 22-10-2013 23:12:28 ]
Als je nu niet oppast zet ik er verlaagde auto's in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef seto het volgende:
[..]
mcnulty zou hem al klaar hebben
hij was echt goeie poster
mis hem wel
Maakt niet uit, we trotseren alle haters.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef VMSDKR het volgende:
Sorry, kon niks pakkends verzinnen. Zal het goedmaken met een kwaliteitsOP.
Wie wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Curlbrah het volgende:
Ik heb niks met kate upton tbh
knap gezichtje wel
Komt doordat ze nogal veel met de tieten schut dat ze zo bekend is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie wel?
Compleet overschat wijf. Vierkant koelkast lichaam, geen kont, middel breder dan heupen, vettieten, gare dansjes waardoor ik haar in het gezicht wil stompen etc etc.
Een legit 2/10 would not bang
Ja en door GeenStijl volgens mij, maarja daar zitten ook allemaal bouwvakkers die op alles geilen wat blond is en dikke tieten heeft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef smitjew het volgende:
[..]
Komt doordat ze nogal veel met de tieten schut dat ze zo bekend is.
Ben net wakker door onweerquote:
Ik ben meer een booty man, tieten op internet zijn nooit betrouwbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en door GeenStijl volgens mij, maarja daar zitten ook allemaal bouwvakkers die op alles geilen wat blond is en dikke tieten heeft.
altijd van die filmpjes op dumpert waar een chick alleen haar tieten laat zien en dan massaal kudos krijgtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en door GeenStijl volgens mij, maarja daar zitten ook allemaal bouwvakkers die op alles geilen wat blond is en dikke tieten heeft.
Die Zimra is wel lekker.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zeker maar ook gek.quote:
Opzich wel, maar heeft wel zo'n heel erg standaard blond hoofd. Wordt er zelf niet echt warm van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |