Waar maak je dat uit op? Of interpreteer jij dat zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als je zegt dat zwarte piet racisme is, dan impliceer je dat mensen die het feest vieren racisme ondersteunen.
Dat is mijn logische conclusie na een week of twee dit gezwam volgen; het is racisme en als je dat niet ziet, dan ben je blind.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Of interpreteer jij dat zo?
Precies. Mensen die Sinterklaas vieren zijn nazi's die stiekem een Holocaust onder negers willen veroorzaken, aldus Quincy en kompanen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is mijn logische conclusie na een week of twee dit gezwam volgen; het is racisme en als je dat niet ziet, dan ben je blind.
Ik heb het ook redelijk gevolgd, ik zie niemand de mensen die het feest vieren beschuldigen van racisme. Maar wel de kenmerken van zwarte PIet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat is mijn logische conclusie na een week of twee dit gezwam volgen; het is racisme en als je dat niet ziet, dan ben je blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent van de andere kant volgens mij? Van de pas-het-maar-aan-club. Die zeggen inderdaad dat ze niemand beschuldigen van racisme.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb het ook redelijk gevolgd, ik niemand de mensen die het feest vieren beschuldigen van racisme. Maar wel de kenmerken van zwarte PIet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jij bent van de andere kant volgens mij? Van de pas-het-maar-aan-club. Die zeggen inderdaad dat ze niemand beschuldigen van racisme.
Kijk deze nepneger op tv los gaan dan, met zijn Hitlershit. Afknallen.
Nee, zwarte piet vergelijken met de holocaust is normaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |