Nee, zwarte piet vergelijken met de holocaust is normaal.quote:
Maar hoe zijn we intolerant dan, behalve in Zwarte Piet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef anonymoussie het volgende:
Hollandse blanken zijn zuur geworden, ze worden intolerant.
Het is de schuld van de moslims
Jaa oprotten naar je eigen landquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef matthijst het volgende:
Ik snap niet dat al die gasten hier blijven wonen als het allemaal zo kut is.
REAGEER EENS OP MIJN POST!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jaa oprotten naar je eigen land![]()
![]()
![]()
Vind je NL niet tolerant hou je bek!!![]()
![]()
Tijdens de de-kolonisatie riepen dit soort gasten dat alle blanken moesten oprotten uit Afrika (ook blanken die er al honderden jaren woonden). Onder zwart bestuur zou het al snel een paradijs zijn daar. Vervolgens mislukte dat en kwamen ze braaf in Europa onder blank bestuur wonen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef matthijst het volgende:
Ik snap niet dat al die gasten hier blijven wonen als het allemaal zo kut is.
Juist de allochtonen stuwen het racisme cijfer omhoog. Zonder allochtonen zouden wij het minst racistische land zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hoe zijn we intolerant dan, behalve in Zwarte Piet?
HEE! REAGEER EENS!
Ik vraag me oprecht af waarin ik dan intolerant ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Juist de allochtonen stuwen het racisme cijfer omhoog. Zonder allochtonen zouden wij het minst racistische land zijn.
???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jaa oprotten naar je eigen land![]()
![]()
![]()
Vind je NL niet tolerant hou je bek!!![]()
![]()
Onzin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef n00b13 het volgende:
Dat is natuurlijk ook gelul. Die mensen hebben helemaal geen slavernij mee gemaakt.
het was tolerant tot moslims met hun feesten kwamen!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar hoe zijn we intolerant dan, behalve in Zwarte Piet?
HEE! REAGEER EENS!
want er komt Zyclon B uit jouw nuts-aansluiting?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb zelf ook een Joodse achternaam en kook thuis uit respect niet op gas.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb zelf ook een Joodse achternaam en kook thuis uit respect niet op gas.
Wat is dit voor reactie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
het was tolerant tot moslims met hun feesten kwamen!!![]()
toen werd het hier zuur!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |