Ik tart vast de fokwet, maar mijn
baby dreumes sliep weer eens van 19-6.15 zonder wakker te worden!
Spannend Skoap! Kan me wel voorstellen dat je een beetje opziet tegen de vlucht. Maar zoals een vriend me eens zei: als je moet kiezen tussen een paar uurtjes afzien in een vliegtuig of twee dagen in de auto, wat wordt het dan?! Ik hoop dat het meevalt en Luc gewoon zn ogen uitkijkt! Gewoon zorgen dat je voldoende speeltjes hebt, boekjes om te lezen, eventueel een tablet? En voor noodgevallen De Speen? Zo zou ik het doen. Wij willen komend jaar een lange vlucht maken, dus ik ben al aan het bedenken hoe en wat. Ik voorzie nu vooral willen staan op schoot en slaan tegen stoelen
Kyara, wat klinkt dat als een leuke dag zo in het bos! En ik ga dus nu de ballonnen opruimen....
Nog één kdv-ding, dan hou ik er over op: ik ben dus best wel tevreden over ons huidige kdv

maar ik hou zelf gewoon heel erg van groen en buiten en zo. Dat is het enige 'grote' minpunt hier, alleen tegels. Maar door hem hierheen te brengen kunnen we het brengen en halen verdelen én zit hij er niet van 7.30 tot 18.00 en dat is me net wat meer waard. Dus het is gewoon de beste optie voor ons

IARL, succes de komende dagen! En Tinu, wat stoer met twee kinders de trein in en 7 min
overstaptijd.
Oh ja Zoe, wat fijn van de nachten! Geen gespuug meer? En wat goed van die tandpasta zeg, daar denk je niet zo gauw aan. Gek toch dat fruit zo triggert, en dan ook alle (?) soorten. Groente heeft ze geen last van? Fruit is natuurlijk wel zuur...