Het ging bij ons best goed! Er was zoveel te zien dat hij wel wilde blijven zitten (en er was nog wel wat speling in het riempje om zich wat te bewegen). Probleempje was wel dat hij absoluut niet ging slapen en daardoor jengelig werd. Daarom was ik blij dat onze vlucht na 2,5 uur voorbij wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Skoap het volgende:
Ik ben nogal in de ontkenningsfase.... Luc is niet zo van het op schoot zitten behalve als hij moe is... *slik*
Mijn moeder was daar altijd heel strikt in, en dat is toch iets wat ik heb overgenomen. Net als lopen met bijvoorbeeld een pen of ijsstokje in de hand. Ze zullen het maar in hun mond hebben en dan vallenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:30 schreef Kyara het volgende:
Ja, ballonnen inderdaad vanwege verslikgevaar (stikken is iets anders heb ik geleerd.... het is verslikken als er iets in de luchtpijp zit wat er niet hoort). Probleem met ballonnen is dat het ook heel moeilijk er weer uit te krijgen is met de gebruikelijk manoeuvres.
Ander puntje dat ik in mijn oren heb geknoopt waren: eten alleen aan tafel. In elk geval niet lopen. M krijgt namelijk best wel eens een maisboogje tijdens het spelen maar dat doen we nu ook anders.
(het ging over stikken, verslikken en temperatuur (koortsstuipen en zo))
Dat, maar het kan dus ook gewoon met een hap brood. Of een koekje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder was daar altijd heel strikt in, en dat is toch iets wat ik heb overgenomen. Net als lopen met bijvoorbeeld een pen of ijsstokje in de hand. Ze zullen het maar in hun mond hebben en dan vallen brrrrr
Klopt ook hoor. Maar ik denk dat je heel veel dingen gedachteloos doet en soms is het wel goed om dat even onder de loep te nemen. Met als met je eigen gedrag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het belangrijk om voorzichtig te zijn, maar wil niet bang worden. Dat lijkt me ook ongezond. Er zit in heel veel dingen gevaar als je er over nadenkt.
Hier ook zo. Het voelde ook heel lang alsof ik iets illegaals deed als ik op de bank at, haha. Kind zet ik ook vrijwel altijd aan tafel met iets te eten, al krijgt hij idd wel een rijstwafeltje als hij zit te spelen. Maar hij loopt ook nog niet, dat scheelt wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder was daar altijd heel strikt in, en dat is toch iets wat ik heb overgenomen. Net als lopen met bijvoorbeeld een pen of ijsstokje in de hand. Ze zullen het maar in hun mond hebben en dan vallen brrrrr
Haha, hier nog precies zoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:27 schreef Zoë23 het volgende:
(ze zit nogsteeds met haar gezicht richting mijkan er niet aan wennen als ze andersom zit en ik dr niet kan zien)
Ik heb Luc wel andersom gezet. Maar er zit een soort van "raampje" in de stoel die je wel/niet kan afdekken. En die zet ik dan dus open en dan kan ik hem nog zienquote:
Getriggerd door de topictitel kom ik even reageren:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Skoap het volgende:
@mineola: Kaap Verdië
6 uur vliegen, daar zie ik wel wat tegenop
Maar ik wil persee naar de zon en dit was nog redelijk dichtbij vergeleken met andere bestemmingen met veel zon in de periode dat wij weg gaan.
Baby gordel? *google aanslingert*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Gulara het volgende:
[..]
Getriggerd door de topictitel kom ik even reageren:
Hier hebben vrijwel alle kinderen een UV shirt of pak aan. Scheelt inderdaad veel smeren. Denk ook aan een hoed met grote rand (of petje met klepje en flapje) voor gezicht en nek.
En vliegen:
Wij waren heel blij met de sling. Handig om je kind een beetje vast te houden op schoot mocht ie onverhoopt slapen. (En wij hadden geen babygordel, dus ik vond em extra fijn.)
Verder normale dingen zoals voeden tijdens stijgen en dalen.
De stewardessen vond ik bij vlagen irritant, maar ze maakten gekke geluidjes die Pi wel tof vond. En ze deelden oordopjes uit aan de mensen om ons heen.![]()
Maar de allerbelangrijkste tip is dat je zelf uitgerust bent. En wissel desnoods even af, dat de ander even een filmpje kijkt of zo. Zes uur is zeker te overzien. Beetje afwisselen met speelgoed, uit het raam kijken, zingen, filmpjes, ...
+1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef NotTheSame het volgende:
IARL goed man! Hoef ik hier zeker weten niet te doen, zo lang weg. Als ik morgen effe gauw naar de winkel ga weet ik zeker dat Draakje nog gewoon in d'r pyama rond sjeest, zonder ontbijt gehad te hebben!
Ja zo'n extra gordel voor om die van jezelf voor tijdens het stijgen en dalen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef Skoap het volgende:
[..]
Baby gordel? *google aanslingert*
en verder thnx voor je reactie
Wat sneu Mangoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb een zieke dreumes. De huisarts hoorde "gekraak" ter hoogte van zijn longen, wat impliceert dat er een ontsteking zit. We starten nu met pufjes ventolin, vrijdag terug om te kijken of dat al iets doet.
"Heeft ie koorts?" vroeg ze. Ik zeg, nee, volgens mij niet. Of ik dat zeker wist. Nee, ik had niet getempt, maar ik heb echt wel in de gaten wanneer hij warm aanvoelt.
Kom ik thuis, voor de zekerheid maar even getempt: 38 graden. #fail
Vind ik niet gek hoor, een bevalling en eerste kennismaking met je kind zijn gewoon heel indrukwekkend!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:39 schreef Susie het volgende:
Ik heb een peuter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, theorethisch pas om 18.39 vanavond en we vieren het pas zaterdag, maar toch.... beleef de dag weer van 2 jaar geleden, begonnen gisteravond toen ik in bed lag en het 23 uur was, toen begonnen de weeën....gek is dat, dat het je zo bij blijft eigenlijk.
iets lekkers voor dr meenemen? <3quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:01 schreef Susie het volgende:
Wij doen vandaag niets speciaals, straks gewoon boodschappen![]()
En thanks allen
Klopt, en in mijn hoofd was het vorig jaar, maar het bleek afgelopen mei nog te zijn. Heeft hij gewoon van vorig jaar kerst doorgesnotterd tot ver in het voorjaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:44 schreef Mineola het volgende:
Bwuh, wat stom mango... Longontsteking dus? Hebben jullie ook luchtwegproblemen? Omdat je zei dat M het vorig jaar ook al had. Of is het gewoon pech?
Dat koortsverhaal heb ik ook wel eens gehad, op zondagochtend om half zeven bij de HAP![]()
Ja duh, toen was ik niet zo scherp...
Ik heb ze ook gehaald, maar dan een pakje, ik heb goede hoop dat 86/92 nog een winter mee gaat, ik vind het lidlspul vaak best groot.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:10 schreef NotTheSame het volgende:
Susie gefeliciteerd!!! Tot over 6 weekjes!!!
Net ff een ski-jasje en broekje gehaald voor Draakje bij de Lidl. Kenonne, met 25 man in die bak staan graaien was wel vechten maar ik heb ze! Ik heb 98/104 gepakt aangezien ze vorig jaar wat kleiner vallen, maar toen ik em net bij Draakje aan deed zag ik wel dat we de komende 2 á 3 jaar wel vooruit kunnen!
Ik vond ze vorig jaar klein vallen, die overalletjes. Draakje had toen net maat 74 en ik had een overalletje in 74/80 en dat paste precies. Aangezien Draakje bovenmaat 92 ondermaat 86 heeft durfde ik het risico niet te nemen dat het in januari ofzo al te klein zou zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Gefeliciteerd Susie! Een echte peuter, zo leuk!
[..]
Ik heb ze ook gehaald, maar dan een pakje, ik heb goede hoop dat 86/92 nog een winter mee gaat, ik vind het lidlspul vaak best groot.
Ojawel hoor :p officiele rugleuning erop tuigje van de trip trap eraan en sleen maar:p ook op de berg met grote zus erop was een groot succes :-) heb nog ergens een fototje ze kon nog niet zelfstandig zitte zonder leuningen iniedergeval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Mineola het volgende:
Ik had vorig jaar een skipakje van Lidl, maar in mijn wintersportenthousiasme was ik even vergeten dat je een baby met maat 62/68 nog niet echt op een slee kan zetten![]()
Dit jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, wat betreft de slee dan. Het skipak is al in da house!
Maar niet die van Lidl, al zagen die er wel leuk uit!
Mwah, dat gaat wel hoor...Gewoon de MC op de slee bindenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef Mineola het volgende:
Ik had vorig jaar een skipakje van Lidl, maar in mijn wintersportenthousiasme was ik even vergeten dat je een baby met maat 62/68 nog niet echt op een slee kan zetten![]()
Dit jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, wat betreft de slee dan. Het skipak is al in da house!
Maar niet die van Lidl, al zagen die er wel leuk uit!
Bol.com!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:32 schreef bitterend het volgende:
Waar koop je een slee?
Pakje van de lidl is hier ook binnen
Dit inderdaad! Moet toch niet gekker worden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:39 schreef bitterend het volgende:
Ohja..je kan echt alles kopen op bol
Ze was een maandje of 6 denk jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Mineola het volgende:
Herstel, ik vond het geen optie in elk gevalEn we hebben nog geen slee, klein detail
Mijn baby was drie maanden en vertoefde toen alleen in de reiswieg of in de drager (of MC in de auto natuurlijk) en daarin vond ik zo'n skipakstofje niet echt lekker.
Anyhow, ik heb dat hele pak dus niet gebruikt (en een paar weken terug prima verkocht op MP dus ik ben allang tevreden).
Ziet er wel leuk uit Sam! Maar Lisa was wel al iets ouder dan drie maanden toen denk ik?!
Okey, als daar geen sneeuw ligt dan zou ik mij ook bekocht voelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik reken er wel op dat er in februari sneeuw ligt in de Alpen
+ 1quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Clubsoda het volgende:
Niet alleen in de auto, ook om de andere 50 weken in het jaar in de schuur op te bergenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
+ 1![]()
Die slee is tof klavertje! Is dat echt voor baby's of ook voor dreumesen? Of kan ik beter voor Sinterklaas zo'n houten slee doen? Dit is denk ik wel makkelijker in de auto...
Je hebt ook opklapbare houten sleen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef Mineola het volgende:
[..]
+ 1![]()
Die slee is tof klavertje! Is dat echt voor baby's of ook voor dreumesen? Of kan ik beter voor Sinterklaas zo'n houten slee doen? Dit is denk ik wel makkelijker in de auto...
+1 Maar de glazenbolweermensen roepen nu al dat het weer een echte winter wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen schuur (of zolder), maar (schoon)oudersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Niet alleen in de auto, ook om de andere 50 weken in het jaar in de schuur op te bergen.
Hou de zomerkleding maar bij de hand dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:43 schreef Zolena het volgende:
[..]
+1 Maar de glazenbolweermensen roepen nu al dat het weer een echte winter wordt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hou de zomerkleding maar bij de hand dan.
Oostenrijk, maar daar waar er sneeuw ligtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Clubsoda het volgende:
Heel fok in de lidlskipakkenIk vind de jongetjesversie ook heel goed kunnen voor een meisje
En mijn wiebelkont vond op de slee zitten wel heel leuk, zolang het maar beweegt vond hij het prachtig.
En nog meer wintersportgangers, waar gaan jullie heen?
Ja klopt! ze heeft soms nog maat 80 aan van zequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:21 schreef Susie het volgende:
HM valt best groot vind ik?
Fijn dat je weer bijna thuis bent Tinu!
Neem je een ander mandjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef bitterend het volgende:
CS en Kyaraik heb nu ook Vaenait in mijn mandje
en ik hou helemaal niet van mee gaan met meute
Doosquote:
Hoor je dat Kyara, we zijn een meutequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef bitterend het volgende:
CS en Kyaraik heb nu ook Vaenait in mijn mandje
en ik hou helemaal niet van mee gaan met meute
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Clubsoda op 24-10-2013 22:18:53 ]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoor je dat Kyara, we zijn een meute![]()
Overigens heeft mijn M een pyjama in 2-3 jaar dacht ik. Strange...
Wat is het toch jammer dat je een foto niet kan knuffelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Man gaat altijd om kw v 6 naar zijn werk vandaar dat puppy om half6 uitgelaten wordt. Meestal is S ook wel vroeg wakkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:04 schreef Mangostine het volgende:
Oef Zoë, hopelijk verschuift dat uitlaten snel naar wat later in de ochtend, half 6 is toch geen tijd![]()
Ik zou een slapend kind zeker niet alleen laten!
Dat doet ze dus ook niet gaat ze liggen spelen etc. Van de week ook snachts bij haar gezete een uur of anderhalf maar slapen doet ze dan niet. Je ziet dat ze echt moe is . Gisteren heb ik haar mee terug naar beneden genomen toen ze weer niet wilde smiddags maar dan gaat ze ook telkens huilen. Voorheen viel ze nog wel eens op schoot inslaap maar ook dat doet ze niet deze week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien wil ze gewoon heel graag bij je zijn.
En vecht daarom tegen de slaap. Kan je niet bij haar blijven tot ze slaapt?
Zou best kunnen dat dat onbewust gebeurd hoor maar probeer er heel erg op te letten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Roosje84 het volgende:
Heel vervelend dat ze zo onrustig slaapt.
Sam zou het kunnen zijn dat het toch wat te druk, (te)veel prikkels voor haar waren?
Wij zijn zondag met E naar het spoorwegmuseum geweest. Hij vond het echt geweldig maar ik merkte wel dat hij van zondag op maandag een stuk onrustiger sliep. Ik vermoed dat dit door de indrukken van die dag kwam.
Andere gedachte; doe of gedraag jij je soms iets anders nu je operatie nadert waardoor ze de spanning oppikt en daar op reageert?
Echt tips heb ik niet voor je. Als E wakker is blijf ik bij hem tot hij slaapt en is hij een nacht heel onrustig dan mag hij bij ons in bed verder slapen.
Wij gaan normaal in de middag naarbuiten dus missvhien eens omdraaien. Ik legde haar zo vroeg op bed omdat ze echt aangaf moet te zijn en het ook wel overheenkwam met de normale slaaptijden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:24 schreef Zoë23 het volgende:
Sam
Is wandelen geen optie?
Met mijn BI en zieke S heb ik veel gelopen zodat ze rust kreeg.
Ik hoor wel vaker dat kindjes niet willen slapen & lastig enzo.. dan denk ik; waarom ga je er niet ff uit?
Als ze eenmaal rust hebben dan komt het beter slapen vanzelf wel weer.
S wilde de afgelopen tijd ook niet op bed. Ging ik met d;r wandelen dan sliep ze binnen 5min.
Dat gedoe is alleen maar frustrerend voor moeder & kind.
Na 2dagen had ze haar rust gehad en ging het slapen ook makkelijker.
Als S rond half7 wakker is gaat ze pas om 13:30 slapen. Als ze rond 7uur wakker is geworden dan is ze pas rond 15:00 moe. Misschien wil je haar te vroeg op bed doen?
We gaan dat gewoon eens proberen ! Dankjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef Clubsoda het volgende:
Sam, ik merkte aan M op een gegeven moment dat hij het echt nodig had om 's ochtends erop uit te gaan. Voorheen kon ik hem in pyjama laten lopen tot zijn ochtendslaapje maar vanaf 1,5 werkte dat niet meer en werd hij jengelig maar wilde niet slapen. Nu gaan we erop uit, liefst laat ik hem zelf lopen en bewegen en slaapt hij als een roosje daarna.
nouja niet om het naar buiten gaan, maar om het wandelen en tot rust komen in de kinderwagen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:29 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Wij gaan normaal in de middag naarbuiten dus missvhien eens omdraaien. Ik legde haar zo vroeg op bed omdat ze echt aangaf moet te zijn en het ook wel overheenkwam met de normale slaaptijden.
Ik ben blij dat mijn M dat niet heeftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef Clubsoda het volgende:
Sam, ik merkte aan M op een gegeven moment dat hij het echt nodig had om 's ochtends erop uit te gaan. Voorheen kon ik hem in pyjama laten lopen tot zijn ochtendslaapje maar vanaf 1,5 werkte dat niet meer en werd hij jengelig maar wilde niet slapen. Nu gaan we erop uit, liefst laat ik hem zelf lopen en bewegen en slaapt hij als een roosje daarna.
J. is wel een ochtendmens. Als enige in huisquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:55 schreef Clubsoda het volgende:
Jouw zoon is duidelijk ook geen ochtendmens Kyara
Laatste stukjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:21 schreef Soempie het volgende:
Een begin van de herfstslinger.Wat is hij daar geconcentreerd mee bezig.
Hier vindt M. vuilniswagens (en kraanwagens, graafmachines, enz.) mooi. Ze zijn natuurlijk ook wel heel indrukwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor bitterend nog even de Vaenait pyjama. Mouwen en pijn zijn wat lang maar lengte van shirtje en hoe strak het zit, had het niet kleine moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las ff wat andersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Kyara het volgende:
Ik heb er nog 1 onderweg
Ja he, die bolle buik en dan die dikke luierbillen
Om 10 uur weer naar bed is best snel toch? Dan zal ze vast wel moe zijn ja, maar je kan dan ook even samen een mandarijntje eten en een filmpje kijken en zo tot rust komen, of even wandelen idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:43 schreef Sam1993 het volgende:
Wat een leuke foto pe,
Spockje gefeliciteerd
Hier blijft ze hooguit alleen alscwe bij de overbure zitte met babyfoon maar die zijn nu verhuist dus dat is ook niet meer gebeurd.
Willen jullie even meedenken. Lisa wil al een aantal dagen smiddags niet slape. Normaal stond ze op rond 9 en ging terug rond half 12/12 uur tot 15.00 uur. Vandaag dit:
Lisa is al vanaf half 7 wakker met papa. Nu was ze echt moe om 10 uur dus in bed ,gillen krijsen opstaan. Ben er naast gaan zitten en haar uitgelegd waarom en dat ze daarna weer mag spelen dus ze word rustig. Na een paar minuten sta ik op begint te krijsen als een varken. Dus nog een keer uitgelegd weer sta ik op, krijsen. Heb de deur dichtgedaan heeft 5 minuten gekresen maar ze boijft nu jammeren. Stil en dan weer huilen dan weer stil.eerder op bed werkte niet en later op bed was ze ook omgevallen. Ontwikkelingskwestie of ligt het aan de spijlen van haar bed ofzo? Moest haar ook stevig tegenhouden anders stond ze meteen weer op.
Dat ligt ook aan het kind.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Troeta het volgende:
Om 10 uur weer naar bed is best snel toch?
Normaal gaat ze om half 12 terug als ze er om 9 uit is dus kwa uren bleef het een beetje het zelfde, na 5 minute stopte wel het krijsen maar bleef jengelen dus toch eruit. Smiddags is ze alsnog gaan slapen maar vanavond om half 8 wat later dan normaal had ze het zelfde, heb boven wat gerommeld dat hielp paar minutjes was ze stil. Dus morgen ochtend na buite en boven wat ruime als ze naar bed gaat kijken of dat helptquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
Om 10 uur weer naar bed is best snel toch? Dan zal ze vast wel moe zijn ja, maar je kan dan ook even samen een mandarijntje eten en een filmpje kijken en zo tot rust komen, of even wandelen idd.
Haar stevig tegenhouden in bed werkt alleen maar averechts iig. Ze raakte vast nog meer overstuur?
Slapen kan je niet dwingen, echt niet.
En wat een leuke knutsels bij iedereen zeg!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef Kyara het volgende:
Mijn man vroeg bij thuiskomst een kusje aan M. Hij kreeg een kussen
Oh die is ook leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef bitterend het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item27ca74cabc
Valt ook wel mee toch? In welke maat zit ie nu?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Soempie het volgende:
Ohh, M&M in pyjama met die bolle buikjes.![]()
Ik heb echt een scharminkel.![]()
En de herfstknutsels zijn tof.
[..]
Hij zit op de +2 wat lengte betreft, maar gewicht -2quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? In welke maat zit ie nu?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen kwam M. onze slaapkamer in. Helemaal enthousiast: 'wakker! mama, papa kom! Spelen!' en wij:Vervolgens liep M. naar onze kledingkast en deed de deuren open 'schone kleren papa', 'mama ook' en hij dropt zo een overhemd, broek en een bh van mij op het bed: 'kom!'.
Het lag altijd al wel wat uit elkaar, maar vanaf het moment dat hij is gaan lopen is dat harder gegaan. Wat lengte betreft zat hij altijd al op +2, dus dat lijntje volgt hij wel gewoon mooi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Slanke den inderdaad. IS zijn lijntje dan zo afgebogen? Maar hij doet het verder goed dus zal wel goed zijn dan.
Notenpasta op brood? (geen tussendoortje, wel calorierijk) Amandelpasta kan Otje erg waarderen. Beetje kaas of ander beleg op de rijstewafel? Gedroogde abrikozen zijn hier een hit. En misschien een andere combinatie, wat fruit en een rijstewafel, of een belegde (volkoren) cracotte? Worteltjes of tomaatjes met een beetje dipsaus, belegd wrapje of ontbijtkoek inderdaad. (En als hij het verder goed doet, en ze het op het cb prima vinden zou ik me er ook niet te druk om maken)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Soempie het volgende:
Maar als jullie nog gezonde tussendoortjes weten waar wel wat meer in zit? Ik had al aan noten gedacht? Nu is het meestal fruit, rijstwafel, nijntje koek, rozijnen, krentenbol, enz. Meestal een combinatie: doosje rozijnen + een appel.
Wat superlief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Had ik al verteld dat M een vriendje heeft op het kdv? Als we weggaan zeg ik "zeg N maar dag" en dan geven ze elkaar een knuffelzo zoet, twee van die kleine mennekes met die hun korte armpjes om elkaar heen slaan.
Ja precies. Ik maakte me ook helemaal niet druk, maar als ik dan die grafiek zie... Hij buigt wel af en dat vind ik dan toch wel raar. Maar bij het cb waren ze er ook heel makkelijk over, dus het zal wel. De lengtegrafiek buigt niet af. Kreeg als enige tip om dus over te stappen op de volle producten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:01 schreef PureEvil het volgende:
Ja maar hij is ook gewoon lang! Dus dan lijkt het me ook wel soort van logisch dat ie niet zo dik is? Als ie goed eet, echt niet druk om maken....
Nou dat scheelt ook niks wel appart dat ze me hier zeggen dat ze te dik is. Er werd zelfs genoemd door onze nieuwe vpk dat je wel kon zien wie dr moeder is. Mis me oude vpk ophet cb. Vind het erg associaal. Gelukkig zijn de assistente en de arts wel vriendelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:09 schreef Susie het volgende:
volgens mij was Anouk met 18 maanden 81 cm en 12 kilo, bij ons zegt het cb er niets van?? Komt allemaal goed zei ze van de week nog!
Keukentje valt in de smaakAlles staat klaar voor de meute...pfff, wat een gedoe ook zo'n verjaardag! Hoop dat ik niet alleen maar in de weer ben, maar ook nog even kan genieten van Anouk haar oooooh's en die is mooooooooiiiii!
Morgen een afscheidsspam proberen te maken en anders maandag pas...
Als dat echt gericht was op het gewicht, dan is dat echt een lompe, nare opmerking.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:08 schreef Sam1993 het volgende:
Er werd zelfs genoemd door onze nieuwe vpk dat je wel kon zien wie dr moeder is.
Het voelde aks opmerking op mijn gewicht omdat het gebeurde tijdens het bespreken van de gewichtscurve. Kan er weinig mee. Morgen gaat lisa naaf tilburg tot dinsdag en maandag moet ik om 7 uur binnen zijn. 1 ding is zeker bij de volgende afspraak kunnen ze dat niet meer zeggen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat echt gericht was op het gewicht, dan is dat echt een lompe, nare opmerking.Bedoelde ze niet wat gezicht betreft of iets dergelijks?
Ophelia,voor de tandenpijn. Die kiezen (en hoektanden) zijn ook zo pijnlijk...
Ja dat dacht ik ook maar op papa dagen eet ze ook zo en dan krijg ze dus geen borstquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:09 schreef Soempie het volgende:
Jij hebt gewoon supermelk, bitterend!
Ze is 17 maande en 2 weken en maar 0.2 cm kleiner dan Anouk. Maar dat komt wel goed en als ze nog eens zon opmerking maakt ga ik kijken of ik een andere vpk kan krijgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:12 schreef Susie het volgende:
Zo, ff pauze. Anouk wilde al om kwart over 12 naar bed die lieverd, zo druk vanmorgen. Straks komt er dus nog een club mensen (volgens mij willen mijn familie en die van lief elkaar niet zien ofzo) Hapjes voor straks al klaar, ff zitten.
Anouk is helemaal dol op de 3-wieler die ze van opa heeft gehad, ze gebruikt hem nog al of het een loop fiets is, maar dat komt vast wel goed, iedereen moest aan de kant "kijk uit, kijk uit" werd er hard geroepen![]()
En Sam, ik heb het net nog nagekeken, Anouk was idd 12 kilo met 81 cm bij 18 maanden. Nu is de jouwe wel iets jonger nog toch? Maar dan nog hoor, wat een belachelijke opmerking van die cb muts zegIk weet niet hoe ik gereageerd zou hebben eigenlijk.... jij alvast succes voor maandag! Laat die cb muts maar een poepie ruiken bij de volgende afspraak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sam1993 op 26-10-2013 14:43:50 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Kun je haar niwt wakker houden in de auto? Evt 1 van de 2 achterin met haar spelen en kletsen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:13 schreef bitterend het volgende:
Meh beetje een blergh dag
2 geprobeerd op bed te leggen maar elke keer als ze het bed aanraakt is het huilen..nu dus zonder slapen stikkers plakken beneden. Wou vandaag graag uit maar als we met de auto ergens naartoe rijden valt ze gegarandeerd inslaap en om nou 2 uur te blijven rijden zodat ze lekker slaapt
Vandaag ging super was de hele dag alleen met haar en heb dr eigenlijk niet gehoord ook vanavond ging ze goed slapen alleen baby moest ook mee. Die had ze op ambers kamer uit het poppenbedje gehaald<3quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:20 schreef Soempie het volgende:
Leuke foto's dames.![]()
Wat een lachebek heb je Sam. Hebben jullie vandaag een goede dag gehad? Lijkt me best pittig om haar die paar dagen te moeten missen.
En Zoë wat lief zo knuffelen met het hondje.
Met haar vingers in de pot met pindakaas, Bitterend?Ik kan daar wel wat van leren. Soms vind ik mezelf te streng en dan is het wel een eye opener om zulke posts te lezen.
Dat moet vast lekker zijn!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:47 schreef bitterend het volgende:
Lieve foto's zoe en sam![]()
Nou ik wou graag naar een boerderij vandaag, R is gek op koeien maar dat is gok ik op een half uur rijden daar wordt ze niet gezelliger van bijna in slaap enzo
Maar we vermaken we ons goed binnen met stikkers, papier en nu zit ze te eten uit een pot pindakaas
Zal wel lekker zijn als ze langer sliep Susieben benieuwd naar de spam <3
Gewoon doenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:47 schreef Xanteh het volgende:
Nu heb ik zin om de kerstboom op te tuigen
Rekken was hier maar 10 minuten voordat manlief vroeg of ik nou eens met hem wilde gaan opstaan, hij zou toch niet meer slapen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:10 schreef Susie het volgende:
hier idem Tinu, nog een beetje weten te rekken, maar Anouk gaat liggen 'hummen' en dan kan ik echt niet meer slapen. Later naar bed hielp dus echt niet (21 uur lag ze er pas in
)
Dat is hier ook zo hoor maar ze bleef rustig in de kamer. En ik zou er dan gewoon nog een fles gegeven hebben hahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:18 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk Tinu!
Sam
Fijn toch dat ze dan weer verder slaapt!
S was om 1u wakker en kreeg medicatie + papfles. Om 5u was er dus niets meer wat we konden geven. Anders had ik dan een papfles gegeven
Ik hoor aan haar wel wanneer ze echt wakker is, lekker kletsen enzo. Dan werkt eigenlijk niets meer haha.
Na half zes pas. Eronder zit een leeg pringles pakket.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:49 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
waren jullie daarmee bezig om 5 uur sochtends? is dat en blikje eronder?
ik vind het tof!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:48 schreef Kyara het volgende:
M zegt sinds gister eindelijk zijn naam
(ja, hij kletst je de oren van je kop maar zijn naam zeggen ho maar....)
En hij zag vandaag het licht mbt zijn zusje geloof ik.
Nog een zusje!?!?!
Oh Oh....
Meisjes hadden geen interesse in de speen. Ze spuugden hem steeds uit. Nou ja, dan laat maar. Ze duimen verder niet echt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:02 schreef Soempie het volgende:
Wanneer ben je met de meisjes gestopt met de speen? Duimen ze nu of dat ook niet?
Hier heeft M. hem ook alleen in bed. Zul je zien dat ik er tegenop zie en dat hij het straks helemaal geen probleem vindt.Ik denk dat we of echt binnen nu en een paar dagen moeten stoppen of het uit moeten stellen. Als de baby er net is wil ik z'n speen niet afpakken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Hier de speen afgepakt toen ik zwanger was van lisa. Amber had hem alleen in bed ging super. Zogenaamd opgestuurd naar zwarte piet of naar welk figuur dan ook dat ze kennen voor de baby variant. Maar paar weken later zag ze een meisje duimen op de psz, toen begon het gezeik. Lisa houd hem voorlopig in bed zolang ze wil. Niemand die hetbziet en als ze eenmaal slaapt kijkt ze er niet meer naar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:02 schreef Soempie het volgende:
Wanneer ben je met de meisjes gestopt met de speen? Duimen ze nu of dat ook niet?
Hier heeft M. hem ook alleen in bed. Zul je zien dat ik er tegenop zie en dat hij het straks helemaal geen probleem vindt.Ik denk dat we of echt binnen nu en een paar dagen moeten stoppen of het uit moeten stellen. Als de baby er net is wil ik z'n speen niet afpakken..
Kwart over 7 is ook gewoon een mooie tijd alleen jammer dat s zelf denkt dan al op te mogen staan. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 02:19 schreef Zoë23 het volgende:
Troeta
Tandjesleed
S is sinds half2 wakkerze is een 'beetje' uit haar ritme geloof ik
(van 10-12 geslapen en om 19:15 sliep ze in haar bed. Opzich geen verkeerde tijd. Oude tijd sliep ze tussen 20u en 20:30)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |