SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik neuk je de moeder viese vuile tering ....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo hoort het![]()
donderdag zal ik feyenoord ook supporten hoor
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder viese vuile tering ....
andere suarezquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ja want jij als suarez lust wel een hapje moeder
Vlegelquote:
Heb je hem ook weer, meneertje-heeft-nooit-plezier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Diamond3d het volgende:
Lol.. feyenoorders die op cl avonden niks te doen hebben is altijd leuk. Oo wacht... op el avonden ook niet.
stam plus teequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
Even wat zinnen van Schelvis tijdens Milan - Barca
"Misschien is Messi dan toch wel van vlees en bloed"
"Fabregas en Song zouden zich nu wel achter de oren krabben als ze zien hoe Arsenal speelt"
Fabregas ja vind het vast vreselijk dat hij bij Barca moet spelen
barca.. beter was hij naar bayern gegaan had hij knap voetbal kunnen spelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
Even wat zinnen van Schelvis tijdens Milan - Barca
"Misschien is Messi dan toch wel van vlees en bloed"
"Fabregas en Song zouden zich nu wel achter de oren krabben als ze zien hoe Arsenal speelt"
Fabregas ja vind het vast vreselijk dat hij bij Barca moet spelen
http://www.ns.nl/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Diamond3d het volgende:
Lol.. feyenoorders die op cl avonden niks te doen hebben is altijd leuk. Oo wacht... op el avonden ook niet.
Was al gefloten ver voor hij schoot. Overtreding daarvoor.quote:
http://www.ns.nl/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef Diamond3d het volgende:
Niet zeiken op de scheids alhoewel je een punt hebt. Maar Serero en Sig moesten gewoon scoren.. dan was er niks aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koscielny gaf een duwtje in de rug van Lewan (?) daardoor kon BFG makkelijk koppen, Ramsey schoot de rebound erin maar dus afgekeurd voor het duwtje.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef Ajacied7 het volgende:
BoilesenLWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Arsenalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie is er beter, Arsenal of Dortmund?
ja maar van wie? Duwen ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was al gefloten ver voor hij schoot. Overtreding daarvoor.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koscielny gaf een duwtje in de rug van Lewan (?) daardoor kon BFG makkelijk koppen, Ramsey schoot de rebound erin maar dus afgekeurd voor het duwtje.
quote:
Hmm gelijkwaardig denk ik. Misschien iets in het voordeel van Dortmund maar Arsenal nu ook wel iets dreigender.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie is er beter, Arsenal of Dortmund?
Doet een beetje denken aan FIFA.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef RavioliPunch het volgende:
gvd de hele wedstrijd domineren en nog zo verliezen
www.ns.nlquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef Diamond3d het volgende:
Niet zeiken op de scheids alhoewel je een punt hebt. Maar Serero en Sig moesten gewoon scoren.. dan was er niks aan de hand.
Dominerenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef RavioliPunch het volgende:
Gast rot een eind op ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef RavioliPunch het volgende:
ja ook meer kansen gewoon, ajax speelt beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Domineren
Beetje rondtikken zonder enige vorm van dreiging.
kijk je wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast rot een eind op ofzoWat is dit voor typisch ajacieden gedrag? Als je 90 minuten lang de bal 10 meter voor je eigen zestien heen en weer speelt dan domineer je geen wedstrijd, dan zorg je er enkel voor dat de tegenstander dit niet kan doen.
Klopt. Maar als je ook meer schoten en meer kansen hebt...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast rot een eind op ofzoWat is dit voor typisch ajacieden gedrag? Als je 90 minuten lang de bal 10 meter voor je eigen zestien heen en weer speelt dan domineer je geen wedstrijd, dan zorg je er enkel voor dat de tegenstander dit niet kan doen.
?quote:
The jinx has begunquote:
Dan domineer je ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je ook meer schoten en meer kansen hebt...
Zie statistieken en zie je tv.
dom tering patient ben jij echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan domineer je ?als je 25 schoten op doel hebt en de tegenstander heeft er 2, dan domineer je . Als de verhouding 5/3 is o.i.d. dan spreek je van een gelijkopgaande wedstrijd.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
dom tering patient ben jij echt
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan domineer je ?als je 25 schoten op doel hebt en de tegenstander heeft er 2, dan domineer je . Als de verhouding 5/3 is o.i.d. dan spreek je van een gelijkopgaande wedstrijd.
quote:
Ok ,hij zei het overdrijven, maar dat dit een onverdiende tussenstand is kan zelfs de grootste Feyenoord calimero nog zien lijkt me.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Laat de frustratie de vrije loop mijn jongen, het is goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
dom tering patient ben jij echt
bedankt manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Laat de frustratie de vrije loop mijn jongen, het is goed.
Agh altijd nog beter dan het moeten doen met Vormer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:16 schreef Djeetje het volgende:
Best triest eigenlijk dat Ajax het moet doen met een speler als de Sa
Haha ik ben daar best voorstander van, maar ik denk dat met name Ajacieden over het algemeen niet realistisch zijn. Frankie zelf was na Twente uit ook al niet meer al te nuchter leek het wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok ,hij zei het overdrijven, maar dat dit een onverdiende tussenstand is kan zelfs de grootste Feyenoord calimero nog zien lijkt me.
Maar goed, het is niet anders. Het afmaken van je kansen is net zozeer een onderdeel van het voetbal als het creëren van die kansen..lesje in effectiviteit en een flinke dosis pech ook. Meer woorden kan ik er beter ook niet aan vuilmaken omdat ik tussen de kansloze trolls ook niet meer kan zien wie er normaal een discussie aan wil gaan
of immersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh altijd nog beter dan het moeten doen met Vormer.
Dat was echt debiel ja, ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha ik ben daar best voorstander van, maar ik denk dat met name Ajacieden over het algemeen niet realistisch zijn. Frankie zelf was na Twente uit ook al niet meer al te nuchter leek het wel.
Mwah hij begint nu eindelijk te scoren dus ik geef hem nog even.quote:
Het is hier wel heel erg ja. Deze mensen hebben, op enkele na, stemrecht... dat is het meest zorgwekkend.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ok ,hij zei het overdrijven, maar dat dit een onverdiende tussenstand is kan zelfs de grootste Feyenoord calimero nog zien lijkt me.
Maar goed, het is niet anders. Het afmaken van je kansen is net zozeer een onderdeel van het voetbal als het creëren van die kansen..lesje in effectiviteit en een flinke dosis pech ook. Meer woorden kan ik er beter ook niet aan vuilmaken omdat ik tussen de kansloze trolls ook niet meer kan zien wie er normaal een discussie aan wil gaan
Dit was ook een ideale Immers kans..als hij zo dicht bij de lijn ligt dat hij hem niet meer over krijgtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah hij begint nu eindelijk te scoren dus ik geef hem nog even.
Of hij wordt altijd gezocht of hij moet beter leren de duels uit te gaan want elke wedstrijd wordt hij wel 2 keer behandeld. Zou hij van mij sowieso mogen banken maar blessure is wel weer zonde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Hoe lang zou WIlshere nu weer out zijn trouwens?
dan hoef je nog steeds niet als een ware debiel te keer te gaan over het rond rikken voor de 16 terwijl ajax vandaag gewoon duidelijk de bovenliggende partij is. alleen een beetje ongelukkig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Haha ik ben daar best voorstander van, maar ik denk dat met name Ajacieden over het algemeen niet realistisch zijn. Frankie zelf was na Twente uit ook al niet meer al te nuchter leek het wel.
Die krijgt Immers gewoon nog over/naast hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was ook een ideale Immers kans..als hij zo dicht bij de lijn ligt dat hij hem niet meer over krijgt
Speelde tegen go Ahead een prima wedstrijd, zette Boetius paar keer vrij voor de keeper. Dat hij het daarna verneukt..quote:
In dat kwartier was Celtic veel beter ja, maar volgens mij is het spelbeeld letterlijk omgedraaid op het moment dat jij de deur uit gingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb alleen de eerste 15 minuten gezien, maar daarin vond ik Celtic wel een stuk beter al had Ajax af en toe wel mooie combinaties. Daarna door de regen en onweer moeten fietsen en nu zie ik het 2-0 staan
Jullie zeggen onverdiend, dus dan geloof ik dat maar
Wat een figuur ben jij zeg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Het is hier wel heel erg ja. Deze mensen hebben, op enkele na, stemrecht... dat is het meest zorgwekkend.
Nee joh. Samaras nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
zo dat voelt ie nog wel een paar dagen denk ik
hij jinxt DS2 zijn IF kaartquote:
Wat kom je hier eigenlijk continu doen? Dat je fel tegen Feyenoord bent is al wel te begrijpen uit je bekrompen reacties, maar als je niks fatsoenlijks toe te voegen hebt blijf dan weg.quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Thorb het volgende:
kuutttttt
onverdiend
daar gaan jullie bets
sowieso het idee dat er een aantal denken goh er is voetbal laat ik eens even de malloot in het FUT forum uit gaanhangenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk continu doen? Dat je fel tegen Feyenoord bent is al wel te begrijpen uit je bekrompen reacties, maar als je niks fatsoenlijks toe te voegen hebt blijf dan weg.
Een laag niveau kan heel erg vermakelijk zijn hoor een paar x per dag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat je huilt over het niveau, maar wel steeds terugkomt.
meestal wel jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn die vrije trappen/corners (!) altijd zo dramatisch bij jullie? Ik dacht dat het bij ons al verschrikkelijk was met Vilhena en Clasie.
Dan kijk je wel graag in de spiegel zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Een laag niveau kan heel erg vermakelijk zijn hoor een paar x per dag.
Je komt zeker uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Sinds het vertrek van Eriksen ja. Schone/Duarte kunnen nog wel corners nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn die vrije trappen/corners (!) altijd zo dramatisch bij jullie? Ik dacht dat het bij ons al verschrikkelijk was met Vilhena en Clasie.
http://www.ns.nl/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Tsja verschil tussen een De Boer en Louis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat een matige corners en vrije trappen zeg, daar moeten ze eens op oefenen
Dit topic en praten over fatsoenlijke toevoegingen. Hehehequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat kom je hier eigenlijk continu doen? Dat je fel tegen Feyenoord bent is al wel te begrijpen uit je bekrompen reacties, maar als je niks fatsoenlijks toe te voegen hebt blijf dan weg.
Nee, sinds Eriksen weg is neemt Duarte ze en die zijn best aardig. De rest kan er idd niks van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:
Moet elke keer weer lachen als ik denk aan zijn spel op het EKquote:
hij is ook gewoon konkoslecht hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Kamikazie het volgende:
Toch ik heb nu zon twee wedstrijden van Serero gezien (tegen Twente en Celtic) en dit is echt GEEN troll, maar ik snap gewoon niet wat o.a DS2 in hem zien. Het is echt een hele goede speler voor een jupiler league club maar hij voegt niet zo heel veel toe en voor een club als Ajax is ie eigenlijk niet goed genoeg.
Iwan het Orakelquote:
Er worden hier genoeg fatsoenlijke discussies gevoerd. Zowel over FUT als over andere zaken. Dat het nooit gebeurd als jij er bent ligt dan waarschijnlijk aan jouw provocerende gedrag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dit topic en praten over fatsoenlijke toevoegingen. Hehehe
Dat was echt janken iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet elke keer weer lachen als ik denk aan zijn spel op het EK
Het gebeurt vooral nooit tijdens wedstrijden. Als het bij Ajax, PSV of Feyenoord misgaat dan is er altijd zoveel kansloos getroll. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er worden hier genoeg fatsoenlijke discussies gevoerd. Zowel over FUT als over andere zaken. Dat het nooit gebeurd als jij er bent ligt dan waarschijnlijk aan jouw provocerende gedrag.
Als het zo kinderachtig en provocerend is etc etc waarom dan steeds reageren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er worden hier genoeg fatsoenlijke discussies gevoerd. Zowel over FUT als over andere zaken. Dat het nooit gebeurd als jij er bent ligt dan waarschijnlijk aan jouw provocerende gedrag.
Alsof jij een fatsoenlijke discussie kan voeren...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Als het zo kinderachtig en provocerend is etc etc waarom dan steeds reageren?
zou je zo vriendelijk willen zijn om je weer naar een van deze fora te begeven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij moet hier je werk van maken man
Moet je aan de rest vragen die op je provocaties ingaan. Ik zie het nut van je aanwezigheid niet in. Mijn verzoek is dan ook dat je normaal gaat doen of dat je op rot naar een ander topic.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ze hebben ook aangegeven meer op de Duitse markt te richten, niet onverstandig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:30 schreef BDIL het volgende:
Gnarby lijkt op OxArsene wil met Duitsers het effect creeren
Klopt ook wat je zegt. Dat heb je al snel met rivaliteitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gebeurt vooral nooit tijdens wedstrijden. Als het bij Ajax, PSV of Feyenoord misgaat dan is er altijd zoveel kansloos getroll. Gaat nergens over.
Niet iedereen zit op school djeetje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Word jij gepest op de basisschool ?
Tot een bepaalde hoogte wel, maar hier gaat het echt nergens over meestal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt ook wat je zegt. Dat heb je al snel met rivaliteit
En jij bent??quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet je aan de rest vragen die op je provocaties ingaan. Ik zie het nut van je aanwezigheid niet in. Mijn verzoek is dan ook dat je normaal gaat doen of dat je op rot naar een ander topic.
meestal is de haat groter dan dat er gesupport word iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte wel, maar hier gaat het echt nergens over meestal.
Nogmaals: en jij bent?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is er iets mis met je ogen? Ik heb nog altijd een username.
Iemand die hier al veel langer post dan jij in ieder geval.quote:
Tsjah als je ergens moest verliezen dan maar de CL. Beide beentjes weer op de grond en straks weer winnen hopelijkquote:
coins kopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef Elan het volgende:
FUT beetje dood? Verkoop echt bijna niks.
HIJ IS TERINGSLECHT kappen nou met trollen ds 2quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zeuren nu wel allemaal over Serero maar hij heeft die kansen wel gecreëerd.. iets wat je van een aantal spelers niet kan zeggen. En ik weet zeker dat hij dit seizoen nog wel belangrijk wordt.
Dat is precies wat ze over Immers zeiden vorig jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zeuren nu wel allemaal over Serero maar hij heeft die kansen wel gecreëerd.. iets wat je van een aantal spelers niet kan zeggen. En ik weet zeker dat hij dit seizoen nog wel belangrijk wordt.
Ik vraag nogmaals , wat zie je dan in die speler? Wat kan hij dat andere niet kunnen? Hij heeft geen hele goede pass, hij kan niet echt afmaken, hij kan aardig dribbelen maar is eigenlijk te slap/klein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero speelde naar mijn mening een goede wedstrijd. Had alleen die twee kansen wel mogen maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel jammer dat er dan in de 2e helft 1 keer iemand niet meeloopt. Waarom is ook vaagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah als je ergens moest verliezen dan maar de CL. Beide beentjes weer op de grond en straks weer winnen hopelijk
Ga nou niet doen alsof het een feit is. Jajajaja toch nog 2-1quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
HIJ IS TERINGSLECHT kappen nou met trollen ds 2
het is ook een feitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het een feit is. Jajajaja toch nog 2-1
Maar wat vind jij dan zo goed aan hem?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof het een feit is. Jajajaja toch nog 2-1
Niet alleen de 2e helft, eerste helft was het ook steeds gevaarlijk omdat Rosicky, Ramsey, Ozil, Giroud, Wilshere en een van de backs voor de bal lopen. Alleen Arteta is er dan om de counter eruit te halen. Ging al eens bijna fout.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel jammer dat er dan in de 2e helft 1 keer iemand niet meeloopt. Waarom is ook vaag
Hij heeft gelijk hoor, of het nou sarcastisch bedoeld was of niet. Wellicht wordt de 3e plek beslist op dit uitdoelpunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
skillz en 1 keer raken/goede passes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan zo goed aan hem?
Ja hij heeft meer tijd dan mij idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand die hier al veel langer post dan jij in ieder geval.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Kijk die Celtic fans blij zijn. Onterecht gewonnen. Gefeliciteerd.Een uitslag is altijd terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef jepperdeprep het volgende:
Kijk die Celtic fans blij zijn. Onterecht gewonnen. Gefeliciteerd.Want als Ajax onterecht wint dan ben je verdrietig zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen dat is toch niet genoeg voor een Ajax middenvelder?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit doet me denken aan de wedstrijd tegen Barcelona vorig jaar.
[..]
skillz en 1 keer raken/goede passes.
dan ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja hij heeft meer tijd dan mij idd.
gezien je postgeschiedenis valt dat wel mee met al die spellen die jij speel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:38 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja hij heeft meer tijd dan mij idd.
Darth Vaderquote:
Kutventquote:
Al die spellen?? Oo.. dat is nieuw voor mij. Wat versta jij onder "al" die spellen? Altijd goed om te weten dat andere je kennen adh een paar topics.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien je postgeschiedenis valt dat wel mee met al die spellen die jij speel.
ga nu maar weer ff kijken of je al haar op je balletjes hebt he.
Jij bent ook goed in profielschetsen maken aan de hand van een paar posts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Al die spellen?? Oo.. dat is nieuw voor mij. Wat versta jij onder "al" die spellen? Altijd goed om te weten dat andere je kennen adh een paar topics.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
KutventGa jij me nou ook al op me bek slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Profielschetsen zelfs.. het wordt steeds gekker.Kan alleen concluderen dat t niveau niet hoog is.. maar misschien is dat wel leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent ook goed in profielschetsen maken aan de hand van een paar posts.
ONZ / HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Al die spellen?? Oo.. dat is nieuw voor mij. Wat versta jij onder "al" die spellen? Altijd goed om te weten dat andere je kennen adh een paar topics.
Zijn schot moet wel beterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen dat is toch niet genoeg voor een Ajax middenvelder?
zo he dat is nog triester dan een Celtic UI nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ONZ / HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!
iemand die in dit soort topics post hoef ik geen profielschets van te maken hoor![]()
valt nog mee dat je niet in het ik stem op geert wilders topic bent geweest.
Wat een tijden waren dat, maar die zijn helaas voorbijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iemand die in dit soort topics post hoef ik geen profielschets van te maken hoor![]()
de lol van het helemaal niets in rotterdam topics maken was er al even vanafquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een tijden waren dat, maar die zijn helaas voorbij
Mag ik niet een ander team supporten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo he dat is nog triester dan een Celtic UI nemen
Ga je vrouw vervelen dikzakquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik niet een ander team supporten?
Ja, dat kan ik begrijpen na verdomme bijna 12 jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de lol van het helemaal niets in rotterdam topics maken was er al even vanaf
E: niet waar uefa cup![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hihiquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan ga jij zeker Serero downgraden naar 64?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
hahahahaha ik ben aangenomen als data reviewer bij EA
Echt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Meteen Serero naar 66 met 2* skillquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
-1 finishingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meteen Serero naar 66 met 2* skill
je kan aangeven welke clubs je vaak bekijkt en dan aan de hand van filmpjes en stats enzo doorgeven wat er veranderd moet worden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Wat houdt dat in en krijg je betaald?
Ik ga ook solliciteren.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar beurt het nog wat of nie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan aangeven welke clubs je vaak bekijkt en dan aan de hand van filmpjes en stats enzo doorgeven wat er veranderd moet worden.
Nu even clips van serero opzoeken
quote:
Hoe danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
alleen maar FUT topicquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Diamond3d het volgende:
[..]vooroordelen enzo.
En dit zeggen na jouw lijst van topics... zucht. En dan nog een held in je username hebben ook. Tjsa...
Die had toch een TOTS in 12 als ik me niet vergis? Daar speelde ik toen ook meequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen maar FUT topicworden alle relevante zaken besproken. van Pr0n tot aan zwarte piet.
en matias suarez geen held vinden
Bij mij duurde dat 10 uurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef Pino0 het volgende:
Als ik morgen die disc laat repareren, kan ik dan na een kwartiertje weer gaan of duurt het nog wel ff?
alleen de IF in 13 gehad. maar die was ongeveer de laatste weekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die had toch een TOTS in 12 als ik me niet vergis? Daar speelde ik toen ook mee
quote:
Je moet wel objectief zijn en dat ben jij volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan aangeven welke clubs je vaak bekijkt en dan aan de hand van filmpjes en stats enzo doorgeven wat er veranderd moet worden.
Nu even clips van serero opzoeken
ik deed het voor de lol dus heb ajax en GOA ingevuldquote:
nee tuurlijk nietquote:
Kostic kostic kosticquote:
Geloof je nog steeds in die kleine roetmop?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet wel objectief zijn en dat ben jij volgens mij niet.
Ik bekeek het vrij objectief (quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet wel objectief zijn en dat ben jij volgens mij niet.
Baje is een baas. Gr gr bajequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik deed het voor de lol dus heb ajax en GOA ingevuld
achteraf wel een beetje jammer maar goed
[..]
nee tuurlijk niet
[..]
Kostic kostic kostic
moeten allemaal het land uit heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds in die kleine roetmop?
Nice ik zit ook bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik deed het voor de lol dus heb ajax en GOA ingevuld
achteraf wel een beetje jammer maar goed
[..]
nee tuurlijk niet
[..]
Kostic kostic kostic
Jammer dat ze jullie niet wat compensatie geven in FIFA points ofzo..kost ze als bedrijf eigenlijk niks en zou een prima incentive zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nice ik zit ook bij Ajaxmijn laatste feedback op Hoesen krijgen 5 sterrentjes
Mwah, als mensen het gratis ook al doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ze jullie niet wat compensatie geven in FIFA points ofzo..kost ze als bedrijf eigenlijk niks en zou een prima incentive zijn
Kit van de scheids daarquote:
Klopt ja.. zoals dat de moderators van het EA forum gratis Fifa toegestuurd krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ze jullie niet wat compensatie geven in FIFA points ofzo..kost ze als bedrijf eigenlijk niks en zou een prima incentive zijn
Oh, ik las eerst je tekst en dacht dat je zei dat hij alleen een IF had. Dacht al, zou toch zweren dat hij TOTY/TOTS had gekregen. Zijn IF was ook goed trouwensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen de IF in 13 gehad. maar die was ongeveer de laatste week
Er is een verschil tussen het doen en het goed doen. Motivatie is altijd goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, als mensen het gratis ook al doen
True, truequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het doen en het goed doen. Motivatie is altijd goed.
Ik denk niet dat ze veel stijgen door Celta - Barca volgende week eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Volgende week maar een Barca uit kit kopen.
vdm kwam langsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef wieisboos het volgende:
Wejoo was er net een aardbeving? Mn huis ging trillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |