SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik neuk je de moeder viese vuile tering ....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo hoort het![]()
donderdag zal ik feyenoord ook supporten hoor
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik neuk je de moeder viese vuile tering ....
andere suarezquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
ja want jij als suarez lust wel een hapje moeder
Vlegelquote:
Heb je hem ook weer, meneertje-heeft-nooit-plezier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Diamond3d het volgende:
Lol.. feyenoorders die op cl avonden niks te doen hebben is altijd leuk. Oo wacht... op el avonden ook niet.
stam plus teequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
Even wat zinnen van Schelvis tijdens Milan - Barca
"Misschien is Messi dan toch wel van vlees en bloed"
"Fabregas en Song zouden zich nu wel achter de oren krabben als ze zien hoe Arsenal speelt"
Fabregas ja vind het vast vreselijk dat hij bij Barca moet spelen
barca.. beter was hij naar bayern gegaan had hij knap voetbal kunnen spelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
Even wat zinnen van Schelvis tijdens Milan - Barca
"Misschien is Messi dan toch wel van vlees en bloed"
"Fabregas en Song zouden zich nu wel achter de oren krabben als ze zien hoe Arsenal speelt"
Fabregas ja vind het vast vreselijk dat hij bij Barca moet spelen
http://www.ns.nl/quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Diamond3d het volgende:
Lol.. feyenoorders die op cl avonden niks te doen hebben is altijd leuk. Oo wacht... op el avonden ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |