In ieder geval succes.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik doe het alleen op FOK!, ik zal het eens proberen IRL. Maar daar vind ik het zo raar klinken, maar ach wie weet werkt het echt. Verder ontmoet ik weinig potentiële kandidaten dus deze test gaat nog wel tijdje duren.
Wel joh, je moeder wil dat je gezond bent.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet
[..]
Bitterlemon AKA DrNick.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze nog even delen. Ik ben het rechtste kleine meisje en de Sinterklaas was onze buurjongen. Dit deden we echt niet expres. Fuck racisme hoor, echt.
Ja, mee eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VodafoneIk zit in de eerste 14 maanden van mijn contract en daarna gaat het naar 27, maar dan nog, is prima
Duur?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
65 euro is wel erg duur, er zit wel een toestel bij mag ik hopen?
Los van het feit dat ik geen letter op papier krijg voor mijn eindproject en dat het niet vinden van een woning in Dordrecht onwijs frustrerend is, prima.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoi LB
Weet jij wel wat ik bedoel? Ik hoop van wel.
Ik ookquote:
Hoeveel minuten bel je in een maand ongeveer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Voor jou wel voor mij niet... zou in houden dat ik weer rekeningen van 200¤ krijg.
En daar ben ik nu van af nu gewoon 65¤ in de maand
En hoef nergens naar om te kijken of om te denken
Wat is je eindproject? En woningen zoeken is altijd moeilijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik geen letter op papier krijg voor mijn eindproject en dat het niet vinden van een woning in Dordrecht onwijs frustrerend is, prima.
Met jou?
Dan gaan we denk letterlijk praten in uren ...bel gemiddeld denk ik een uur per dag wel...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel minuten bel je in een maand ongeveer?
Mijn abo is ook sim only, mijn nieuwe toestel komt morgenquote:
Is het dan voor je werk of heb je een lange afstandsrelatie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan gaan we denk letterlijk praten in uren ...bel gemiddeld denk ik een uur per dag wel...
Laatste maand was helemaal erg.. soms wel 2 uur per dag.
btw wel boeiende dingen dus geen onzin gesprekken.
Oh nee ik heb wel een toestel bij mn abbo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn abo is ook sim only, mijn nieuwe toestel komt morgen
Geen van 2equote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het dan voor je werk of heb je een lange afstandsrelatie?
Slaap lekker saartjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |