Oh nee heb flat free abbo op mn mobiel ..quote:
Nee, ik doe het alleen op FOK!, ik zal het eens proberen IRL. Maar daar vind ik het zo raar klinken, maar ach wie weet werkt het echt. Verder ontmoet ik weinig potentiële kandidaten dus deze test gaat nog wel tijdje duren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat lief van d'r.
[..]
Doe niet dan.
[..]
Gebruik je dat ook als openingszin bij potentiële kandidaten? Zo ja, werkt het?
Nietquote:
Bitterlemon AKA DrNick.quote:Creepy, niet?
Onbeperkt bellen / sms'en en 4gb data voor 65 euro in de maand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik betaal 15 euro in de maand voor onbeperkt sms 4GB internet (wat ik nooooooit opmaak) en 75 belminuten en ik bel haast niet
Vodafonequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goedkoop! Welke provider is dat in NL
En ik betaal nog geen 4 euro in de maand en ben helemaal tevredenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik betaal 15 euro in de maand voor onbeperkt sms 4GB internet (wat ik nooooooit opmaak) en 75 belminuten en ik bel haast niet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze nog even delen. Ik ben het rechtste kleine meisje en de Sinterklaas was onze buurjongen. Dit deden we echt niet expres. Fuck racisme hoor, echt.
Vuile racist. Jij moet echt het land uit!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze nog even delen. Ik ben het rechtste kleine meisje en de Sinterklaas was onze buurjongen. Dit deden we echt niet expres. Fuck racisme hoor, echt.
+1 voor je truiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vuile racist. Jij moet echt het land uit!
day rijmt met gay!! hiahiahao.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef Viro het volgende:
An apple a day, makes you gay
Kijken hoeveel mensen het doorhebben
Als je heel veel belt is het anders. Maar dat doe ik niet, dus ik heb een betere dealquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen / sms'en en 4gb data voor 65 euro in de maand.
Goed genoeg.
En ja ik bel uber veel
Gewoon laten verlengenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik betaal nog geen 4 euro in de maand en ben helemaal tevreden
Maar klinkt toch best goedkoop van jou, hoe kreeg je dat voor elkaar?
65 euro is wel erg duur, er zit wel een toestel bij mag ik hopen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Onbeperkt bellen / sms'en en 4gb data voor 65 euro in de maand.
Goed genoeg.
En ja ik bel uber veel
Hoi Viroquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef Viro het volgende:
An apple a day, makes you gay
Kijken hoeveel mensen het doorhebben
[ afbeelding ]
Voor jou wel voor mij niet... zou in houden dat ik weer rekeningen van 200¤ krijg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je heel veel belt is het anders. Maar dat doe ik niet, dus ik heb een betere deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |