Aww. Ik heb ook wel spijt dat ik het heb gestopt met een meisje. Een keer afgesproken bij mij thuis, maar twee weken daarna heb ik gezegd dat ik het niet meer wil. Nu is ze ongelofelijk sexyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
En nu zit ze niet meer op school, ik denk dat ik nu wel stoer genoeg ben om haar op een date te vagen, maar ze heeft nu een vriendje en zie haar nooit
Ja ik moet toch wat schattie. Half jaar full time werken (stage) met amper inkomen. Als ik bij deze stage wordt aangenomen (waar ik nog niks van heb gehoord!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
For the love of god, don't
Jij helpt mensen met hun inferieure OS?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@ TT keeps the idiots from my desk away
Ja ok, maar niet als eerste keusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik moet toch wat schattie. Half jaar full time werken (stage) met amper inkomen. Als ik bij deze stage wordt aangenomen (waar ik nog niks van heb gehoord!) dan is het ook maar 350 per maand
![]()
![]()
.
Is midden, dus jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Crack_ het volgende:
Heeft Utrecht nu ook herfstvakantie tho?
Nexusquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef richolio het volgende:
[..]
NexusTotaal niet innovatief of vernieuwend. Verder kan je er vrij weinig mee.
het weer, eten, drinken, een leraar ofzo, geen serieuze dingen ofzo. tenzij je al weet dat diegene heel slim is en dat je zelf veel van het onderwerp weet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker niet slecht. Behalve dan dat ik geen motivatie heb om te leren, maar boeien ik heb toch vakantie. Ehh ehhh ik weet niks te zeggen meer, leer mij gespreksonderwerpen! Zwarte piet moet blijven!
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok, maar niet als eerste keus
[..]
Is midden, dus ja
Lees me post daarnaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is alles waar Android voor staat
Ah okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Lees me post daarna
Nexus zal vast wel prima zijniPhone daarentegen
Hoeveel liter water drink jij per dag?!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
het weer, eten, drinken, een leraar ofzo, geen serieuze dingen ofzo. tenzij je al weet dat diegene heel slim is en dat je zelf veel van het onderwerp weet.
Heeerlijk. Ik heb er van achter mijn raam vandaan heel erg van genoten.quote:
Nee ik weiger mensen met mac's te helpen op het werkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij helpt mensen met hun inferieure OS?
Ik vind de mogelijkheid van Bootcamp wel mooi. Windows voor het werk als het moet, Mac voor andere zaken als het kanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee ik weiger mensen met mac's te helpen op het werk
(werk policy is dat we dat niet ondersteunen)
Omdat 99,9 procent van alle paketten die wij hebben er gewoon niet of niet goed op werken.
En dan komen die droeftoeters later terug met bootcamp of paralels of zo met windows dr op
Had je net zo goed dus een normale laptop kunnen kopen
Dus dan zijn ze meestal niet echt blij
Windows is toch windows?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Nee ik weiger mensen met mac's te helpen op het werk
(werk policy is dat we dat niet ondersteunen)
Omdat 99,9 procent van alle paketten die wij hebben er gewoon niet of niet goed op werken.
En dan komen die droeftoeters later terug met bootcamp of paralels of zo met windows dr op
Had je net zo goed dus een normale laptop kunnen kopen
Dus dan zijn ze meestal niet echt blij
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is alles waar Android voor staat
Dat is de iPhonequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"Hier, een vingerafdrukscanner en een betere camera! Kost je wel bijna 1000 euro."
Vingerafdrukscanner is wel handig, maar die prijs is om te janken. Net als iPhone 5Cquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
"Hier, een vingerafdrukscanner en een betere camera! Kost je wel bijna 1000 euro."
goedzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja. Die maak ik nu belachelijk.
Vingerafdrukscanner is geen goede beveiliging.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is wel handig, maar die prijs is om te janken. Net als iPhone 5C
"Budgettelefoon".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vingerafdrukscanner is wel handig, maar die prijs is om te janken. Net als iPhone 5C
De 5c slaat nergens opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt maar mac os is geen windowsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows is toch windows?Meeste dingen zijn onafhankelijk van het apparaat waar het op staat
Nee, inderdaadquote:
En dat het maar half werkt is bijzaakquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat dat ding voor 200euro in elkaar geschroefd wordquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik drink geen waterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel liter water drink jij per dag?!
Dat is met heel veel electronicaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat dat ding voor 200euro in elkaar geschroefd word
Geld trouwens ook voor Samsungs etc.
Ik heb niet eens *bliepquote:
Ook mee eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wat ik ook wel triest vond is dat dan de eu er bij moet komen om je fucking 2jaar garantie te krijgen
Stel je voor dat Apple niet genoeg cashed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |