SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RED ONS HENNIEGOD
Ja leuk... wil je van der hoorn er in?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef MTal het volgende:
Denswil, Veltman en Siem wisselen. Wat een drama!
Hij wil teveel het mannetje zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef kurk_droog het volgende:
Fischer trouwens de slechtste man van het veld. Je ziet wel dat het spel gewoon stokt bij de 16 van Celtic terwijl het daarvoor heel behoorlijk is.
Ajax komt te kort klaar... een grote paniekbende daar achterin. Al weken het ergste kanjer voetbal van de bovensteplank...quote:
Je vergeet Fischer nog.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef MTal het volgende:
Denswil, Veltman en Siem wisselen. Wat een drama!
Kwalitatief gezien inderdaad heel zwak.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ajax komt te kort klaar... een grote paniekbende daar achterin. Al weken het ergste kanjer voetbal van de bovensteplank...3x niks dit jaar
Vind jij hem serieus fysiek sterk trouwens? Prachtig lichaam maar doet er echt helemaal niks mee.quote:
Alles beter dat dit centrale duo achterin. Terug naar Jong Ajax in de Jupiler League met die prutsersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ja leuk... wil je van der hoorn er in?
O ja Fischer. Jezus wat een zaadpartij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vergeet Fischer nog.
De super talenten uit de Ajax goden opleiding sneuvelen hard.
Denswil heeft tot die overtreding geen fout gemaakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef MTal het volgende:
[..]
Denswil is met afstand de slechtste hoor. Dan reken ik die lompe overtreding niet eens mee
Heb je stront in je ogen. Denswil en Veltman spelen een prima partij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef MTal het volgende:
[..]
Alles beter dat dit centrale duo achterin. Terug naar Jong Ajax in de Jupiler League met die prutsers
De Sa.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denswil heeft tot die overtreding geen fout gemaakt.
De slechtste man van het veld is Fischer. Ook Blind is vandaag matig. Zelfs Van Rhijn is beter vandaag. En ik snap dus echt niet waarom Andersen WEER de voorkeur krijgt boven De Sa. Die laatste verliest misschien 10x klunzig de bal, maar dat doet Andersen ook. De Sa heeft alleen wel snelheid en een voorzet in de benen.
Ja het spel lijkt vaak nergens op, maar komt te kort? Ze tikken zelfs met dit matige spel Celtic nog zoek. Celtic heeft op die penalty na geen halve kans gehadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ajax komt te kort klaar... een grote paniekbende daar achterin. Al weken het ergste kanjer voetbal van de bovensteplank...3x niks dit jaar
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je stront in je ogen. Denswil en Veltman spelen een prima partij.
Dat is dan al meer dan ik Andersen er heb zien gevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De Sa.Die had toevallig een goeie voorzet tegen GAE, dat klopt ja.
Zit je niet toevallig naar een andere wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef MTal het volgende:
[..]1 grote paniekbende met die 2 gasten. Wat een ramp.
Beste aanvaller bij Ajax in ieder geval. Fischer is blind en Andersen te angstig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vind jij hem serieus fysiek sterk trouwens? Prachtig lichaam maar doet er echt helemaal niks mee.
Pakte de bal ook nog van hem af, iets wat Siem niet lukte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Serero naast samaras, moest wel lachen toen ik dat zag
dit vroeg ik me ook af. Ajax speelt helemaal niet zo slecht en waren gewoon beter .quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit je niet toevallig naar een andere wedstrijd te kijken?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Zo slecht is t ook weer niet. Fischer faalt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |