mensen die mijn oma hadden kennen zijn. Dus nee niet 48. Wel spreek ik die met u aan tot ze zeggen ermee te kappen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd moet dat?
Volgens mij is knoflook al 48, op z'n minst
Hoezo al 48quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd moet dat?
Volgens mij is knoflook al 48, op z'n minst
Gelukkig ik ben geen mevrouwquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen die mijn oma hadden kennen zijn. Dus nee niet 48. Wel spreek ik die met u aan tot ze zeggen ermee te kappen.
Dan leg je de lat wel steeds hoger.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
mensen die mijn oma hadden kennen zijn. Dus nee niet 48. Wel spreek ik die met u aan tot ze zeggen ermee te kappen.
hoezo? Gewoon vanaf 40 jaar ouder dan ik. Dat ben je nou eenmaal wel of niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan leg je de lat wel steeds hoger.
Toen jij 10 jaar was waren dat mensen van 50, toen je 20 was mensen van 60. Dus de lat wordt steeds hoger gelegdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoezo? Gewoon vanaf 40 jaar ouder dan ik. Dat ben je nou eenmaal wel of niet.
Komt ie, drie pubers bij elkaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef Adnap het volgende:
Maar Rewimo, je mag best die foto van onze mannen hier even kort laten zien in een spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
En hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
Ja maar ik word nooit een mevrouw voor Toek , want het verschil blijft even grootquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen jij 10 jaar was waren dat mensen van 50, toen je 20 was mensen van 60. Dus de lat wordt steeds hoger gelegd
Pfieuw, ik ben ook geen mevrouwquote:
Allemaal groter dan ikquote:
ja ok maar je bent het of je bent het nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Toen jij 10 jaar was waren dat mensen van 50, toen je 20 was mensen van 60. Dus de lat wordt steeds hoger gelegd
Ouwe!quote:
Hoezo: straks?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ouwe!![]()
En Rewimo en Indaha blijven gewoon jonge blommen, ook met rollator en kunstgebit straks!
Nou hoor, ik heb al een rollatorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Candaasje het volgende:
Ouwe!![]()
En Rewimo en Indaha blijven gewoon jonge blommen, ook met rollator en kunstgebit straks!
Ohjaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou hoor, ik heb al een rollator
Hij staat momenteel gelukkig buiten gebruik in de kelder
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ouwe!![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh nietik wist niet dat jij jonger dan ik was
Realitycheck
Zo is hetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ouwe!![]()
Ja, het zal steeds vaker zijn dat ik dat kan zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Hahaha , nu kun jij dat ook eens zeggen
Ouwe doos!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het zal steeds vaker zijn dat ik dat kan zeggen.
Ik vind dat maar moeilijk.
Welkom !!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef Bamba het volgende:
Nu weet ik ook wie Adnap is op fb![]()
Leuke foto's van de jongens, je kunt ook echt aan ze zien dat het pubers zijn
![]()
Altijd leuk om een gezicht achter de username te hebbenquote:
Leuk om te horen !! Insgelijks trouwensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Altijd leuk om een gezicht achter de username te hebben
Ik wist ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik quote hem even hoor, jouw woorden!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou hoor, ik heb al een rollator
Hij staat momenteel gelukkig buiten gebruik in de kelder
Mhaw en oke. Last van mijn gewrichten maar what else is new. Met jou?quote:
Dat pakketje wat Q ooit nog moet ontvangenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gbbbbbbbbbbb!![]()
![]()
![]()
Waarover zeg je niks?
Hoi!quote:
Oy!, 28 is helemaal niet oud.quote:
Ik ben onzijdigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Candaasje het volgende:
Jeetje, wat dat is voor opmerking zeg..... al die jaren gezorgd, en dan zou je egoïstisch zijn?![]()
(Trouwens, al zou je het zijn, dan is dat je eigen keuze en goed recht wat mij betreft.)
En Knoflook, ik dacht altijd dat jij een vrouw was...maar nu zie ik een mannetje bij je post staan....dus ben je dan toch een mannetje?![]()
En die is het belangrijkste en Oognip, ik ben al een héél end over de 50 dus beetje respect voor die heul erg bejaajde knoflook hoorquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Komt ie, drie pubers bij elkaarWho, wat een mánnen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokongeneratie
Waar het stinkt is het warm.
Nip. Onze bijna-bejaardequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, het zal steeds vaker zijn dat ik dat kan zeggen.
Ik vind dat maar moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |